آدرس بازار مبل زاهدان

آدرس بازار مبل زاهدان

انتشار:
 
بازار مبل سیستان بلوچستان در کدام شهر واقع شده است؟ اگر در پیرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زابل، زابلی، زاهدان، زهک، سراوان، سرباز، سیب سوران، کنارک، میان کنگی و نیک شهر زندگی می کنید با ما همراه باشید تا جواب این سؤال را بدهیم. این را به یاد داشته باشید که در دنیای مدرن امروز هیچی چیزی غیر ممکن نیست؛ یعنی شما می توانید حتی از زاهدان هم در یافت آباد حضور پیدا کنید و یک خرید ایده ال را تجربه کنید. در این راستا ما به شما خرید اینترنتی را توصیه می کنیم که این روزها بسیار رواج پیدا کرده است. شما به سادگی می توانید از طریق وب سایت مبل و میز در سایت برگزیده این تیم تخصصی وارد شوید. در هر ساعتی از شبانه روز به سفارشی سازی کردن محصول خود بپردازید؛ یعنی مبل و میز و سایر اکسسوری های چوبی خود را بر اساس علاقه مندی خود سفارشی سازی کنید. تم رنگی، رنگ چوب، تعداد صندلی های اضافه و سایر پارامترهای دیگر در راستای ایده پردازی در پیش روی شما قرار دارد؛ اما در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مرکز خریدی که در سیستان بلوچستان به منظور رسیدن به یک دکوراسیون متمایز در پیش روی شما عزیزان قرار دارد مطالبی را به عرض برسانیم.

باازار مبل زاهدان

بازار مبل سیستان بلوچستان

 اگر قصد خرید مبلمان از سیستان بلوچستان را دارید. باید به شما بگویم همانند سایر شهرهای دیگر هر جا که تجمع مبل فروشی ها بیشتر باشد آن بخش به مرکز خرید مبل اختصاص پیدا می کند. از همین رو شما در شهرستان زاهدان و تقاطع خرمشهر و امام خمینی به راحتی می توانید از طریق فروشگاه های بسیاری که در پیش روی شما قرار دارد دست به خرید بزنید. در این مرکز خرید فروشگاه ها سعی بر آن دارند تا با بهره گیری از آخرین مدل های مبلمان ایده ال ترین ها را برای شما عزیزان فراهم آورند. در روزهای عادی کار به صورت نیمه وقت دنبال می شود؛ یعنی فروشگاه های از ساعت یک تا چهار ظهر تعطیل هستند اما در روزهای نزدیک به سال نو تمامی فروشگاه ها بی وقفه از صبح تا شب برای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده هستند. شما در این مرکز خرید در کنار مبلمان از سایر اکسسوری های چوبی نیز می توانید بهره بگیرید.
آدرس: شهرستان زاهدان و تقاطع خرمشهر و امام خمینی
 
بازار مبل میلاد زاهدان
اگر بخواهیم یکی از برگزیده ترین بازارهای مبل در زاهدان را به شما عزیزان معرفی کنیم می توانیم به بازار یا نمایشگاه میلاد زاهدان اشاره داشته باشیم. شما علاوه بر خرید مبل می توانید انواع مصنوعات چوبی، راحتی، نیمه استیل، سلطنتی، سرویس خواب بزرگسال سرویس خواب نوجوان، سرویس چوب، جهیزیه کامل عروس، کمد، بوفه و سایر پارامترهای دیگری که برای دیزاین داخلی به آن نیاز دارید را از طریق فروشگاه مبل میلاد زاهدان تهیه کنید و از آن بهره بگیرید.
آدرس: استان سیستان و بلوچستان، زاهدان، جمهوری، مسجد ولی عصر
 

مبل مبلینو زاهدان

 یکی دیگر از مراکز خرید پرطرفدار در زاهدان مبل مبلینو است که اسم و رسم بسیار خوبی بهره مند است. از آنجایی که برندهای بسیار متمایزی را در این مرکز خرید می توانید مشاهده کنید. این نوید را به شما می دهیم که با مراجعه به این مرکز خرید دست خالی به منزل بر نمی گردید. اگر قصد خرید جهیزیه خود را دارید باید به شما بگویم که مبلینو به دلیل بهره گیری از برندهای متفاوت با رنج های قیمتی بسیار متمایز دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. شما همه روزه به غیر از روزهای تعطیل می توانید از بازار مبل مبلینو از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب خرید خود را به انجام برسانید. البته برخی از فروشگاه ها ممکن است ظهر از ساعت یک تا چهار تعطیل کنند.
آدرس: سیستان و بلوچستان، زاهدان، تقاطع بلوار خرمشهر و امام خمینی، مجموعه تجاری و بازار مبلمان مبلینو
 

 مبل فیکا زاهدان

 یکی دیگر از برگزیده های سیستان و بلوچستان بازار مبل فیکا است. شما برای خرید مبل های تخت خواب شو، مبل های راحتی، استیل، نیمه استیل و سلطنتی مطابق با علاقه مندی های خود از طریق این مرکز خرید می توانید دست به کار شوید. از آنجایی که در این مرکز خرید شما به راحتی می توانید صفر تا صد نیازهای خود را مرتفع کنید مردم زاهدان به آن لقب بازار یا نمایشگاه را داده اند؛ زیرا شما دست خالی برنمی گردید. شما به غیر از روزهای تعطیل همه روزه از ساعت هشت تا ده شب می توانید خرید خود را از بازار مبل فیکا دنبال کنید.
آدرس: زاهدان، خیابان امام خمینی، خیابان سید قطب، جنب پمپ بنزين، مبلمان فیکا
 

آدرس مبل فروشی های سیستان بلوچستان

نام فروشگاه آدرس فروشگاه شماره تماس
فروشگاه مبل کاخ زاهدان زاهدان، تقاطع خیابان شهید چمران با خیابان مولوی حسین بر یا نام دیگر چهار راه رسولی ۹۱۵۷۳۵۳۵۳۸
عدل گستر زاهدان زاهدان، شهدا، خیابان امام خمینی، بلوار آزادی ۹۱۲۲۱۱۷۵۱۱
نمایشگاه مبلکس زاهدان هدان، اول صدرا، تقاطع صدرا و ویلا ۹۱۵۷۵۷۸۹۱۲
مبل آسیا شهر زاهدان، شهرستان زاهدان، محله بسیجیان، خیابان انقلاب یازدهم ۹۱۵۰۲۹۲۴۶۷
مبلمان علی زاهدان، میرزای شیرازی، خیابان مولوی ۱۱ ۹۳۶۵۶۷۰۹۲۰۱
مبلمان ومیز زاهدان، تپه کوهستان، خیابان امام خمینی، بلوار خرمشهر ۵۴۳۳۴۳۹۹۵۷
مبلمان کویر فراز هامون شهر زاهدان، شهرستان زاهدان، محله زیبا شهر، خیابان همت ۹۱۱۴۴۷۲۹۷۷
فروشگاه مبلمان عمارت زاهدان زاهدان، بلوار جمهوری، تقاطع دانش ۹۰۲۲۸۴۹۷۰۰۹
مبلمان ولیعصر زاهدان زاهدان، خیابان مسجد ولیعصر ۹۱۵۹۴۶۱۰۱۵
فروشگاه مبلمان کویر فراز هامون زاهدان زاهدان، شهرک صنعتی یا جاده میرجاوه، بلوار کارگر ۷، شرکت کویر فراز هامون ۹۱۱۴۴۷۷۲۹۷۷
نمایشگاه مبلمان الیت زاهدان زاهدان، تقاطع خیابان خرمشهر و امام خمینی ۹۱۵۵۴۹۱۵۴۲

بازار مبل سیستان بلوچستان