آدرس بازار مبل اردبیل

آدرس بازار مبل اردبیل

انتشار:

 

بازار مبل اردبیل

 بازارهای مبل اردبیل را بهتر بشناسید. اگر در بیله سوار، نیر، خلخال، کوثر، گرمی، مشکین، پارس آباد، شهر، نمین، اصلاندوز، انگوت و سرعین به سر می برید دو پیشنهاد برای خرید مبلمان شما داریم. شما در قدم اول می توانید به صورت حضوری خرید خود را دنبال کنید که این امر قدری برای شما زمان بر است؛ زیرا باید به مراکز خرید مبل در سطح شهر مراجعه کنید که این امر خود مستلزم از بین رفتن یک روز کاری شما خواهد بود. از سوی دیگر به شما توصیه می کنیم به صورت غیر حضوری از پشت درب تولیدی های چهاردانگه تهران خرید خود را به انجام برسانید. برای اینکه یک خرید بی واسطه و با قیمت مقرون به صرفه تری را تجربه کنید ما به شما خرید از وب سایت مبل و میز را توصیه می کنیم. در این راستا شما به سادگی می توانید از مبلمان اداری و خانگی تا سایر مصنوعات چوبی مورد نیاز در منزل و دفتر کار خود را تهیه کنید. از آنجایی که شاید برخی از دوستان تمایل داشته باشد خرید از شهر اردبیل و شهرهای اطراف آن را تجربه کنند. در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون برگزیده ترین فروشگاه های مبل این شهر مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

بازارهای مبل اردبیل

برگزیده های مبلمان و مصنوعات چوبی در اردبیل

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اردبیل یکی از ۵ قطب اصلی مصنوعات چوبی در کشور محسوب می شود. از همین رو تولیدی های بی شماری در شهرک های تولیدی این شهر واقع شده است و بالای ده درصد مبلمان و مصنوعات چوبی کشور را تولید می کند. از همین رو در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون چند مرکز فروش مبل برگزیده در شهر اردبیل مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.
 

 بازار مبل شیخ صفی در اردبیل

 اگر می خواهید یک خرید ویژه را تجربه کنید ما به شما بازار مبل شیخ صفی در اردبیل را توصیه می کنیم. شما در این مرکز تجاری به راحتی می توانید مبلمان اداری، مدرن، سلطنتی، کلاسیک، مبلمان کودک و سایر مصنوعات چوبی و اکسسوری های مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای حضور در این مرکز خرید هفت روز هفته می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب مراجعه کنید و تنها روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ فروشندگان مشغول به فعالیت هستند. برای خرید از این فروشگاه برگزیده می توانید به استان اردبیل، اردبیل، بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بین فروردین و رجب زاده مراجعه کنید یا با شماره تماس ۹۱۴۳۵۳۸۲۲۰ ارتباط برقرار کنید. اینکه به صورت متمرکز تمامی محصولات موردنیاز شما در یک مرکز خرید واقع شده است قطع به یقین صفر تا صد نیازهای شما را تنها با یک روز گشت و گذار در یک فروشگاه تولیدی منحصر به فرد مرتفع می کند.
 

بازار مبل تات اردبیل

 اگر می خواهید یک خرید متمایز را تجربه کنید ما به شما خرید از فروشگاه های تولیدی بازار مبل تات اردبیل را توصیه می کنیم. در این مرکز خرید شما تمامی محصول را با برند تات TAT می توانید مشاهده کنید. از آنجایی که اصل مشتری مداری به واقع رعایت می شود. به راحتی می توانید بی نظیر ترین مبلمان را که برگرفته از دستگاه های تولیدی پیشرفته و کادری مجرب است را مشاهده کنید. در این بازار شما می توانید بوفه های دکوری، کنسول، درآور، سرویس خواب و مبلمان خود را در هر سبک و سیاقی اعم از کلاسیک، سلطنتی، مدرن و اداری مشاهده کنید. برای مراجعه حضوری می توانید به اردبیل، میدان ایثار، شهرک صنعتی ۱، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو مراجعه کنید. شعبه کودک این مرکز تجاری در اردبیل، خیابان باکری، جنب میدان باکری، ساختمان نسیم خواب واقع شده است. ساعات کاری این بازار مبل از ساعت ده صبح الی ده شب است و شما می توانید با خیالی آسوده حتی در روز جمعه به خرید مبلمان مورد نیاز خود بپردازید.
 

مجتمع تجاری بازار مبل اردبیل در دست احداث

 از آنجایی که خرید ملزومات و مصنوعات چوبی از مهم ترین پارامترها و نیازهایی یک خانه به شمار می آید. نیاز است از یک مرکز خرید متمرکز که صفر تا صد نیازهای افراد را در بر می گیرد خریدی مقرون به صرفه صورت بگیرد. دلیل این امر پراکندگی بازارهای مربوط به مصنوعات چوبی و زمان بر شدن برای رسیدن به هدف نهایی است. از همین رو شهرداری شهر اردبیل سعی بر آن دارد تا با خصوصی سازی بازار مبل اردبیل یکی از مدرن ترین بخش های تجاری را در حوزه خرید مبلمان برای همشهریان احداث کند. این بنا چیزی در حدود ۱۲۰۰ متر مربع زیر بنا دارد و قرار است به صورت چهار طبقه ساخته شود؛ یعنی در یک مرکز تجاری تمامی نیازهای شما به یک بار مرتفع خواهد شد. برای مراجعه می توانید بعد از ساخت به ابتدای جاده اردبیل - خلخال و نزدیک به میدان شهید خلبان جدی اردبیلی مراجعه کنید. آدرس دقیق تر این مرکز خرید اردبیل، میدان ایثار، شهرک صنعتی ۱، خیابان صنعت، روبروی بلوار است.

بازار مبل اردبیل

لیست ادرس مبل فروشی های اردبیل

 فروشگاه آدرس مراجعه حضوری شماره تماس
مبلمان تات اردبیل، شهرک صنعتی ۱، بین کوچه ۷ و ۸ ۳۳۶۴۴۰۰۲
حسن زاده خیابان باکری، خیابان فردوسی، فردوسی ۳۳۵۱۲۴۷۹
نسیم خواب اردبیل، میدان ایثار، شهرک صنعتی ۱، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو ۳۳۶۴۴۰۰۲
مبلمان مجلل اردبیل، خیابان دانش ۳۳۲۴۲۲۹۱
محسن اردبیل، بلوار شهدا، کوچه سبلان ۹۱۲۴۶۲۵۱۰۱
مبلمان شیخ صفی اردبیل، خیابان شریعتی، نرسیده به باغمیشه، مبلمان شیخ صف ۳۳۴۴۱۹۵۳
پناهی اردبیل، بزرگراه شهدا، سه راهی شهرک توحید ۹۱۴۴۵۳۸۲۰۷