آدرس بازار مبل یاسوج

آدرس بازار مبل یاسوج

انتشار:

 

بازار مبل کهگیلویه و بویراحمد شبیه بازار یافت آباد به صورت متمرکز در یک مرکز به خصوص کار فروش مبلمان را دنبال نمی کند؛ زیرا به صورت پراکنده در سطح شهر یاسوج مبل فروشی ها و مصنوعات چوبی مشغول به فعالیت هستند. از همین رو اگر تمایل دارید شبیه خریدهای بازار مبل یافت آباد را در منزل خود داشته باشید اما مسافت رفت و آمد برای شما تا تهران زیاد است. به شما توصیه می کنیم از طریق وب سایت های آنلاینی که در این راستا برای شما در نظر گرفته شده است اقدام کنید. به شما مبل و میز را برای خرید اینترنتی توصیه می کنیم. شما به سادگی می توانید از طریق سایت مبل و میز به سفارشی سازی کردن محصولات خود بپردازید. خرید به صورت آنلاین و بی واسطه مزیت های بی شماری را برای شما در پی دارد که در ادامه به آن می پردازیم پس با ما همراه باشید. ما سعی بر آن داریم تا برخی از مبل فروشی های شهر یاسوج را به شما عزیزان معرفی کنیم و در مورد مزایای خرید بی واسطه نیز مطالبی را به عرض برسانیم.

آدرس بازار مبل یاسوج

خرید بی واسطه از مبل و میز

اگر از سایت های آنلاین خرید مبلمان خود را دنبال می کنید. مزیت های بی شماری در پیش روی شما قرار دارد. در قدم اول می توانیم به سرشکن شدن هزینه های سربار شما اشاره داشته باشیم؛ یعنی دیگر نیازی نیست شما هزینه های پنهانی که در زمان جابجایی یک مرسوله به آن تحمیل می شود را شما پرداخت کنید. در قدم بعد به دلیل خرید از تولیدی های چهار دانگه این امر برای شما در نظر گرفته می شود که محصول خود را به صورت سفارشی سازی شده تحویل بگیرید؛ یعنی تم رنگی استر پارچه مبل و چوب آن متناسب با علاقه مندی شما در نظر گرفته می شود. از همه مهم تر می توانیم به سبک طراحی مورد علاقه شما بی آنکه مجبور به خرید یک مبل برای رفع نیاز خود باشید اشاره داشته باشیم؛ یعنی یک انتخاب از بین یک تنوع گسترده محصول که بی شک شما را دست خالی به منزل بر نمی گرداند. در این راستا ما به شما خرید از مبل و میز را توصیه می کنیم زیرا صفر تا صد نیازهای شما را برآورده می سازد.

آشنایی با مبل فروشی های شهر یاسوج

از آنجایی که بازار واحدی به منظور فروش مبلمان در شهر کهگیلویه و بویراحمد در پیش روی شما قرار ندارد. در ادامه بخشی از مبل فروشی های معتبر این شهر را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه مبلمان اداری بینایی

 اگر می خواهید از بازار مبل یاسوج خرید خود را دنبال کنید ما به شما فروشگاه مبلمان بینایی را در این راستا توصیه می کنیم. شاید تعداد مبل فروشی های بازار یاسوج زیاد نباشد اما این فروشگاه در رده پنج مبل فروشی محبوب این بازار قرار دارد. شما می توانید همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح الی هشت شب برای خرید حضوری به این فروشگاه مراجعه کنید.
آدرس: استان کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج، بلوار شهید مطهری، سینما، خیابان شهید کرامت الله حسین پور، بین پامچال دوم و پامچال یکم، فروشگاه مبلمان بینایی

فروشگاه مبلمان امیر
 

یکی دیگر از فروشگاه های که برای خرید مبلمان و سایر مصنوعات چوبی در شهر یاسوج به شما عزیزان توصیه می کنیم فروشگاه مبل امیر است. شما به سادگی می توانید از مبلمان اداری تا مبلمان خانگی خود را به این فروشگاه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. مد نظر قرار دادن سبک طراحی شما اعم از مبلمان کلاسیک، مبل سلطنتی  نیز امری است که در این فروشگاه به آن پاسخ داده می شود. پس با خیالی آسوده می توانید متناسب با علاقه مندی های خود از فروشگاه مبلمان امیر دست به خرید بزنید. این فروشگاه همه روزه و حتی روز های جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب باز است.
آدرس: استان کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج، شهرک جهاد، بلوار شهید قرنی، نرسیده به ارغوان ۱، فروشگاه مبلمان امیر

مبل مامکو

اگر به خیابان جمهوری در یاسوج سری بزنید بدون تردید مبل فروشی های را مشاهده می کنید. شما در این خیابان به راحتی می توانید صفر تا صد نیازهای خود در راستای دکوراسیون داخلی را مرتفع کنید. خرید مبلمان؛ اکسسوری های چوبی، سرویس جهیزیه و سیسمونی از پارامترهای است که در خیابان جمهوری شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویر احمد برای شما عزیزان فراهم شده است. برای برقراری ارتباط و در میان گذاشتن سوالات خود در راستای رسیدن به یک خرید مقرون به صرفه می توانید با شماره تماس ۹۱۷۷۴۳۰۰۴۵ ارتباط برقرار کنید.

مبلمان لوتوس یاسوج

 اگر بخواهیم فروشگاه محبوب دیگری را به شما معرفی کنیم باید به مبلمان لوتوس که تقریبا برند فروش به شمار می آید را به شما عزیزان معرفی کنیم. این فروشگاه در تل زالی و خیابان معلم واقع شده است و دارای تنوع خوبی در زمینه ی فروش مبلمان است. برای برقراری ارتباط می توانید با شماره تماس: ۹۱۷۳۴۳۸۵۶۳ با مشاورین بخش فروش این فروشگاه لوکس فروش تماس برقرار کنید.

مبلمان گانا یاسوج

مبلمان گانا آخرین پیشنهاد ما به شما برای خرید مبلمان لوکس اداری و خانگی شما به شمار می آید. اگر دکوراسیون منزل شما بسیار برایتان اهمیت دارد باید به شما بگویم در میدان انقلاب یاسوج فروشگاه دیگری به نام گانا وجوددارد که به راحتی می توانید با مشاهده مبلمان آن دست به خرید بزنید. برای برقراری ارتباط شماره تماس: ۷۴۳۳۳۴۸۸۸۸ در پیش روی شما قرار دارد.

آدرس بازار مبلمان یاسوج