آدرس بازار مبل بوشهر

آدرس بازار مبل بوشهر

انتشار:
 
بازار مبل بوشهر کجاست؟ اگر در بوشهر، تنگستان، دشتستان، جم، دشتی، دَیِر، ‌دیلم، کنگان، گناوه و عسلویه زندگی می کنید با ما همراه باشید. از آنجایی که شهرهای مرتبط با بوشهر بیشتر در حوزه وسایل برقی مشغول به فعالیت هستند قدری کار کردن در بخش دکوراسیون داخلی و مصنوعات چوبی را کندتر در این شهر به جریان انداخته است. این بدان معنا نیست که شما قدرت خرید در بوشهر به منظور مصنوعات چوبی را نخواهید داشت بلکه وسایل ارائه شده در این شهر قدری قدیمی است و همانند یافت و آباد مدرن و جدید نیست؛ زیرا مسافت طولانی که بین تولیدی های مبل و بازار مبل بوشهر است سبب شده است که خیلی همانند بازارهای مبل تهران شما نتوانید مبلمان مدرن و به روزی را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا پیرامون بازار مبل بوشهر و مزیت های و معایب آن و آشنایی با یک مرکز خرید جدید و به روز شما عزیزان را آشنا کنیم. اگر قصد تغییر دکوراسیون اساسی دارید با ما همراه باشید.
اگر قصد خرید از شهر بوشهر و شهرهای حومه را دارید به شما توصیه می کنیم به سه خیابان معروفی که در بوشهر در راستای فروش مصنوعات چوبی مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنید. خیابان مطهری و خیابان امام و همچنین سبز آباد از سه مرکز خرید مهم بوشهر به شمار می آیند. این سه بخش در حوزه مبلمان، بوفه های دکوری، سرویس خواب، میز ناهار خوری، میز عسلی، میز تحریر، میزهای اداری، میز تلویزیون، جاکفشی، کنسول و سایر مصنوعات چوبی مشغول به فعالیت هستند. شما همه روزه از ساعت هشت صبح الی ده صبح و عصرها از ساعت چهار بعدازظهر الی ده شب می توانید برای خرید حضوری مراجعه کنید. این را به یاد داشته باشید که با شروع سال نو قدری تایم حضور فروشنده ها در فروشگاه بیشتر می شود تا شما راحت تر بتوانید به خرید در راستای دیزاین داخلی منزل خود بپردازید. با وصف این امر که خیابان مطهری و خیابان امام و همچنین سبز آباد در راستای فروش مبل مشغول به فعالیت هستند اما چرا عده ای رضایت از خرید مبلمان خود در بوشهر ندارند. در ادامه پیرامون دلایل این نارضایتی برای شما خواهیم گفت.

بازار مبل بوشهر

علت نارضایتی از خرید بازار مبل بوشهر

از آنجایی که فاصله بین بازار مبل تهران و بازار مبل بوشهر زیاد است قدری نارضایتی برای مشتریان این شهر فراهم شده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
 

انبار داری زیاد و محصولات قدیمی

فاصله زیاد سبب شده است تا مشتری برای کم کردن هزینه های مصرفی خود با یک بار خرید جنس مورد نیاز خود برای یک سوم سال را خریداری کند که خود این امر سبب نارضایتی مشتریان شده است؛ زیرا محصولاتی که در انبار نگهداری می شود به مرور قدیمی می شود و دیگر رضایت مندی مشتری را مطابق با معیارهای روز فراهم نمی سازد.
 

عدم تغییر سفارش

دیگر خبری از تغییر تم رنگی چوب و استر پارچه ای مبلمان نیست و مشتری حق انتخابی برای خرید مبلمان خود ندارد. در واقع باید محصولی که در بازار به صورت روتین به فروش می رسد را خریداری کند و هیچ جنس سفارشی را نمی تواند خریداری کند زیرا این محصولات به صورت مستقیم تنها از طریق فروشنده به مشتری عرضه می شود.
 

قیمت تقریبا بالای محصولات

با اینکه جنس انبار شده زیاد است اما باز قیمت مبلمان نسبت به پشت درب های کارخانه ها بیشتر است. دلیل این امر وجود واسطه گری برای رسیدن مرسوله از تهران تا بوشهر است. از همین رو قیمت تمام شده محصولات ارائه شده در خیابان مطهری و خیابان امام و همچنین سبز آباد قدری نسبت به عرف بالاتر است و مشتری علاوه بر خرید محصول قدیمی باید مبلغ بیشتری را نیز پرداخت کند.
چاره چیست؟ برای رسیدن به یک خرید به روز و مقرون به صرفه چه کنیم؟
 

خرید آنلاین و بی واسطه از مبل و میز

اگر نمی خواهید از محصولات قدیمی خیابان مطهری و خیابان امام و همچنین سبز آباد خرید خود را به انجام برسانید به شما توصیه می کنیم به بازار مبل یافت آباد و تولیدی های چهار دانگه سری بزنید. شاید با خود بگوید هزینه رفت و آمد برای حضور در این مراکز خرید قدری برای ما بالا است. از همین رو برای صرفه جویی در هزینه های شما و رسیدن به یک قطب خرید متفاوت به شما توصیه می کنیم خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در تمام ساعت شبانه روز دنبال کنید. بهترین انتخاب برای شما در این راستا وب سایت تخصصی مبل و میز است که با سال ها تجربه و تخصص توانسته است ایده ال ترین ها را برای شما عزیزان فراهم سازد. خرید بدون واسطه و با انتخاب سفارشی سازی کردن محصولات مدرن و جدید از مزیت های بارز خرید مبل از مبل و میز به شمار می آید.
 
آدرس بازارهای مبل بوشهر
۳۳۵۳۵۶۸۸ بوشهر، خیابان شهید مطهری، سه راهی هلالی صنایع چوب بهمن
۳۳۴۴۵۰۵۱ بوشهر، خیابان سبزآباد، روبروی ستاد دریایی مبل دفاعی
۳۳۴۵۲۹۹۹ بوشهر، سه راه بهمنی، نبش کوچه سوپر مهر مبلمان یاس
۳۳۴۴۵۱۵۴ بوشهر، خيابان سبزآباد، روبروی جاده كارخانه رنگ سازی مبل احمدی
۳۳۵۳۵۱۷۷ بوشهر، خیابان عاشوری، روبروی بانک ملت فروشگاه سیوند
۳۳۴۴۶۳۰۹ بوشهر، بهمنی، میدان رفاه، خیابان تمار مخبلند مبلمان لیان
۳۳۶۵۵۱۱۰ بوشهر، خیابان امام، روبروی بنیاد ۱۵ خرداد نمایشگاه مبل زنگنه
۳۳۵۲۵۵۰۱ بوشهر، سبزآباد، روبروی موزه دریانوردی خلیج فارس مبل برادران یاوری
۳۳۵۶۵۳۲۷ بوشهر، خيابان شهيد مطهری، جنب پمپ بنزين مبل مرکزی
۳۳۵۳۴۷۶۴ بوشهر، میدان امام مبل فروشی سعادت