آدرس بازار مبل قزوین

آدرس بازار مبل قزوین

انتشار:
 
 اگر در قزوین، آوج، بويين زهرا، اقبالیه، کوهین و ..  به سر می برید با ما همراه باشید. در ادامه سعی بر آن داریم تا شما را با برترین بازارهای مبل قزوین آشنا کنیم. در همین راستا برای خرید آنلاین و بی واسطه نیز خرید از وب سایت تخصصی مبل و میز را به شما عزیزان توصیه می کنیم. خرید بی واسطه مانع از تحمیل هزینه های سربار به شما در زمان خرید می شود. این را به یاد داشته باشید که متخصصین بخش تولیدی در مبل و میز در کنار مبلمان سایر مصنوعات چوبی شما را بر اساس نیاز و علاقه مندی شما عزیزان فراهم می سازند. اگر هم قصد شما خرید به صورت حضوری است با ما همراه باشید تا پیرامون خرید از بازار مبل قزوین شما عزیزان را بیشتر راهنمایی کنیم.
 

محصولاتی که در بازارهای مبل قزوین می توانید خرید کنید

انواع مبل تخت خواب شو
انواع مبل راحتی
انواع مبل کلاسیک
انواع سرویس خواب

بازار مبل قزوین

بازار مبل شقایق قزوین

 اگر می خواهید در کنار خرید مبلمان از محصولات به روز و دست اول هم دیدن کنید. ما به شما خرید از بازار مبل شقایق در قزوین را توصیه می کنیم. از آنجایی که تنوع محصولات داخلی و وارداتی در این بازار بسیار زیاد است شما به سادگی می توانید با هر توان مالی که در اختیار دارید دست به خرید بزنید. اینکه تمامی فروشگاه های مبل در یک مرکز خرید دور هم جمع شده اند برای شما یک حسن به شمار می آید؛ زیرا با مراجعه به یک مرکز خرید می توانید صفر تا صد نیازهای خود را مرتفع کنید. به عنوان مثال عروس خانم ها به سادگی می توانند در کنار مبلمان از اکسسوری های چوبی که در بازار مبل شقایق ها است دیدن کنند و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنند. این را به یاد داشته باشید که این بازار همه روزه در دو تایم صبح و عصر مشغول به فعالیت است و روزهای تعطیلی بسته است. از سوی دیگر در ایام نزدیک به سال نو به راحتی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز تا یازده شب برای خرید حضوری مراجعه کنید.
آدرس: استان قزوین، جاده قدیم شهر صنعتی، قزوین نرسیده به سه راه هفت سنگان، جنب، دانشگاه پارسیان، بازار مبل شقایق

 بازار مبل شهید رجایی قزوین

یکی از برگزیده ترین و بهترین بازارهای شهر قزوین بازار مبل شهید رجایی است. از آنجایی که این بازار همانند بازار شقایق از تنوع بسیار بالایی بهره گرفته است باید بگویم با هر سبک و سیاقی که به آن علاقه مند باشید می توانید دست به انتخاب بزنید. به عنوان مثال خرید مبلمان کلاسیک، سلطنتی و استیل و نیمه استیل در کنار مبل های مدرن به سادگی در این بازار مبل برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. بازار مبل شهید رجایی در قزوین و بلوار آیت الله ابوترابی قرار دارد همچنین برای سریع تر پیدا کردن این مسیر می توانید به توسکا البرز و صنایع چوب موج مهر و یراق آلات نوین نیز توجه داشته باشید زیرا در نزدیکی این سه مرکز خرید واقع شده است. تمرکز برندهای متفاوت در این بازار سبب شده است که محصولات بسیار متمایزی را بتوانید به خانه خود مهمان کنید. این را به یاد داشته باشید که شرایط تعویض استر رویه محصول پیش فرض و مد نظر قرار دادن تعداد صندلی های بیشتر برای مبل انتخابی شما نیز در این بازار به صورت سفارشی سازی شده فراهم است. پس با خیال راحت از بازار مبل شهید رجایی خرید کنید و ایده ال ترین ها را مهمان خانه خود کنید.
آدرس: استان قزوین، آیت الله ابوترابی
 

بازار مبل خلیج فارس

 اگر می خواهید در کنار مبلمان از سرویس چوب مخصوص جهیزیه دیدن کنید ما به شما بازار مبل خلیج فارس قزوین را در این راستا توصیه می کنیم. بازار مبل خلیج فارس فروشگاه های بسیار زیادی را در خود جای داده است تا شما بتوانید به سادگی به خریدی متمایز دست بزنید. این را به یاد داشته باشید که خرید مبلمان راحتی، کلاسیک، سلطنتی بر اساس علاقه مندی شما در این بازار مبل فراهم شده است. از آنجایی که تایم کاری در این مرکز خرید دو شیفته است بهتر است تا یک ظهر و عصرها تا ده شب خرید خود را به پایان برسانید چون فروشگاه ها از ساعت یک تا چهار عصر تعطیل هستند.
آدرس: استان قزوین، نبش چهار راه آزادگان، غیاث آباد
 

بازار یافت آباد قزوین

 اگر می خواهید از یک فروشگاه بزرگ و متمایز خرید مصنوعات چوبی و مبلمان خود را در شهر قزوین دنبال کنید. ما به شما خرید از یافت آباد قزوین را به صورت حضوری توصیه می کنیم. البته برای خرید غیر حضوری از یافت آباد تهران هم می توانید به وب سایت مبل و میز در این راستا سری بزنید. تا بتوانید هم راستا با تولید ی های مبل چهاردانگه از یافت آباد خرید خود را دنبال کنید. این فروشگاه همه روز از ساعت نه صبح تا هفده  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. حتی در زوهای تعطیل نزدیک به پایان سال نیز شما شاهد فعالیت این مرکز خرید خواهید بود.
آدرس: استان قزوین، قزوین، بلوار آیت الله ابوترابی، بعد از بلوار صنعت

آدرس بازار مبل قزوین

 لیست مبل فروشی های قزوین

فروشگاه مبل یوتاپ قزوین، بلوار امام خمینی، نرسیده به کوچه حکمت ۲۲ ۳۳۶۸۳۹۵۱
مبلمان مرینوس قزوین، هفت سنگان، بلوار هفت سنگان ۰۲۸۳۳۲۹۲۰۲۱
مبل البرز قزوین، فرودگاه قزوین، بلوار صنعت ۰۲۸۳۳۵۵۹۹۳۳
مبل ترنج افخمی قزوین، فرودگاه قزوین، بلوار صنعت
۰۲۸۳۳۵۶۸۷۱۰
مبلمان صبا نمایندگی قزوین قزوین، خیام، بلوار مدرس، خیابان فلسطین ۰۲۸۳۳۳۵۵۵۱۳
فروشگاه پرشین مبل قزوین، فرودگاه قزوین، بلوار صنعت ۰۲۸۳۳۵۷۰۹۳۹
فروشگاه شهرچراغ قزوین، عارف، میدان عارف، خیابان مهدی، خیابان سخاوت ۰۲۸۳۳۲۴۸۵۱۸
 

شرایط مبل قسطی در قزوین

هیچ اطلاعی از شرایط اقساطی در قزوین در دسترس نیست با مراجعه به فروشگاه ها می توانید از شرایط اقساطی در صورت وجود مطلع شوید