آدرس بازار مبل مشهد

آدرس بازار مبل مشهد

انتشار:

 

 بازار مبل خراسان رضوی برای شهرهای مشهد، قوچان، درگز، چناران، رخس، فریمان، تربت‌جام، تایباد،‌تربت‌حیدریه، فردوس، قائن، خواف، رشتخوار، کاشمر، بردسکن، نیشابور، سبزوار، گناباد، کلات و خلیل آباد یک مزیت به شمار می آید؛ زیرا صفر تا صد نیازهای چوبی و مبلمان منزل شما از طریق این بازار برآورده می شود. ما در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون مزیت های بازار مبل مشهد و خرید به صورت حضوری و غیر حضوری از مبل و میز مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر قصد یک تغییر دکوراسیون ویژه و منحصر به فرد را دارید با ما همراه باشید که بهترین ها در پیش روی شما است.

 بازار مبل خراسان جنوبی

بازار مبل های شاندیز

 بازار مبل شاندیز شاید کمتر به گوشتان خورده باشید؛ زیرا همیشه از شاندیز به عنوان یک قطب گردشگری نام برده شده است؛ اما باید برایتان بگویم که چندین فروشگاه و نمایشگاه مبل در این مرکز گردشگری دایر است که شما می توانید صفر تا صد نیازهای خود را مرتفع کنید. اگر می خواهید به این بازار مبل زیبا در مشهد سری بزنید می توانید به آدرس ۲۰ کیلومتری مشهد، شاندیز، بازار مبل شاندیز مراجعه کنید. این بازار همه روزه از ساعت از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب فعال است. در این بازار پارچه مبلی نیز تنوع بالایی دارد

 بازار مبل طرقبه

بازار مبل طرقبه همانند شاندیز در یک منطقه گردشگری فعالیت خود را دنبال می کند. یکی از جاذب های گردشگری مشهد طرقبه است که در کنار دار بودن مرکز تجاری فروش مبل بخش های گردشگری بسیاری دارد که شما را سرگرم می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید از برندهای متفاوتی مبلمان در این بازار یافت می شود. پس شما به سادگی می توانید با هر رنج قیمتی که در سر دارید دست به خرید بزنید. طرقبه نام شهری در شهرستان طرقبه شاندیز است. این شهر در استان خراسان رضوی است که در فاصله ۱۶ کیلومتری از مشهد قرار دارد. پس برای رسیدن به مرکز خرید و فروشگاه های مبل این شهر باید چیزی در حدود نیم ساعت از شهر مشهد فاصله بگیرید.

 بازار مبل سناباد

مشهد شهر توریستی زیارتی است که مزیت های بی شماری را گردشگری در این شهر برای شما فراهم آورد است. شما به سادگی می توانید با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید. علاوه بر گردش در این شهر از یک خرید لذت بخش نیز بهره بگیرید. با مراجعه به بازار مبل سناباد که به صورت پراکنده مبل فروشی های بسیاری در آن قرار دارد می توانید دست به خرید بزنید. اگر می خواهید به خیابان سناباد مشهد بروید باید به شما بگویم که پاساژ واحدی در این مرکز برای خرید مبل وجود ندارد و فروشگاه ها به صورت منفصل از یک دیگر به فعالیت در حوزه های متفاوتی می پردازند؛ یعنی شما در کنار خرید و فروش مبل می توانید سرویس خواب، دکوری، کنسول، میز تلویزیون وچستر و سایر پارامتری چوبی دیگر را نیز در این بازار مشاهده کنید. برای مراجعه می توانید به مشهد، خیابان سناباد، بازار مبل سناباد مشهد مراجعه کنید. این بازار ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب دایر است و می توانید مراجعه کنید.

بازار مبل وصال مشهد

مشهد علاوه بر زیارت خدمات دیگری را نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته است. به عنوان مثال می توانیم به بازار بی نظیر وصال مشهد اشاره داشته باشیم. این بازار به صورت سرپوشیده در سپاد واقع شده است که فال و تماشا است. شما به سادگی می توانید با مراجعه به این مرکز همه روزه از ساعت نه صبح الی نه شب از مبلمان بی نظیری که در آن برای شما در نظر گرفته شده است دیدن کنید. این را به یاد داشته باشید در سه طبقه به صورت اختصاصی فروش مصنوعات چوبی از جمله مبلمان و تخت خوابشو برای شما در نظر گرفته شده است. طبقات دوم، سوم و چهارم بخش های است که به منظور فروش مبل مد نظر قرار داده شده است. برای مراجعه به وصال می توانید به آدرس بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان ۶، مجتمع تجاری وصال مراجعه کنید.

بازار مبل خراسان رضوی

مبل ویرانی مشهد

 ویرانی در واقع نام یکی از روستاهای حومه مشهد است که با نام بازار مبل ویرانی مشهد نیز شناخته شده است. نام دیگر این روستای زیبا نور آباد است. پس اگر قصد دارید به روستاها و شهرهای اطراف مشهد هم سری بزنید به شما توصیه می کنیم نور آباد را علاوه بر گردش برای خرید مبلمان در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید؛ زیرا اولین تولیدی مبل در مشهد در سال ۱۳۵۴ توسط حاج حسن حسن پور و حاج حسن جعفر پور افتتاج شده است. پس اگر بخواهیم بگویم این منطقه یکی از قطب های اصلی تولید مبل در مشهد حتی در کشور به شمار می آید. برای مراجعه به روستای تولید کننده مبل می توانید به مشهد، ۱۰ کیلومتری جاده مشهد-شاندیز و روستای ویران مراجعه کنید.

بازار مبل طلاب

 اگر می خواهید به یکی دیگر از بازارهای مبل مشهد سر بزنید ما به شما بازار مبل طلاب را توصیه می کنیم؛ زیرا در این بازار تنوع بی نظیری از محصولات را مشاهده خواهید کرد و با قیمت های متمایزی می توانید دست به خرید بزنید. در این بازار گالری های بسیاری تحت عنوان های متفاوت از برندهای به روز در راستای فروش مبلمان خود بهره گرفته اند. پس اگر می خواهید دست به یک تغییر دکوراسیون ایده ال بزنید بازار مبل طلاب را از یادنبرید. برای مراجعه به این بازار می توانید به مشهد، طلاب، چهارراه برق، نبش شیخ صدوق ۵، پلاک ۶۵ و ۶۷ و ۶۹ سر بزنید.