آدرس بازار مبل شیراز

آدرس بازار مبل شیراز

انتشار:

 

بازار مبل در شهر شیراز بسیار زیاد است. از همین رو تمامی شهروندانی که در آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، بوانات، اسارگاد، جهرم، خرامه، خرمبید، خنج، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، سروستان، شیراز، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیر و ارزین، کوار، کازرون، گراش، لارستان، لامرد، مرودشت، ممسنی، مهر و نی ریز به سر می برند می توانند از طریق بازارهای مبل شیراز  صفر تا صد نیازهای خود را مرتفع کنند. خرید مبلمان کلاسیک , اداری، راحتی، سرویس عروس، سرویس خواب نوزاد و ده ها پارامتر دیگر از طریق این بازار های متنوع برای شما عزیزان فراهم است. در ادامه سعی بر آن داریم تا چند مرکز خرید محبوب و مشهور در شیراز را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

بازارهای مبل شیراز

بازار مبل محراب شیراز

 
 اگر می خواهید از بازار مبل محراب شیراز خرید خود را به انجام برسانید باید به شما بگویم در این بازار چند فروشگاه در کنار یک دیگر قرار گرفته اند که هر کدام تحت عنوان برند به خصوصی در حوزه متفاوتی فعالیت خود را دنبال می کنند. شما از طریق این بازار می توانید در راستای خرید مبلمان در سبک های متفاوت اقدام کنید. شما به راحتی با هر رنج قیمتی که مد نظر داشته باشید می توانید از این خیابان در شهر شیراز خرید مبلمان خود را انجام دهید.
آدرس: شیراز، خیابان محراب، بازار مبل محراب

بازار مبل خاورمیانه شیراز

یکی دیگر از بازارهای مشهور در شیراز بازار مبل خاورمیانه است. این بازار در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده است و در رده برترین های شهر شیراز برای خرید مصنوعات چوبی مخصوصاً مبلمان قرار دارد. از آنجایی که طرح های که در این بازار مشاهده می شود تماماً دست اول و بکر است. شما به هیچ عنوان کالای تکراری را در خرید بعدی خود در این مرکز خرید مشاهده نمی کنید. اگر بخواهیم از ویژگی های بازار مبل خاورمیانه برای شما بگویم می توانید به فروش مبل های ترکی و وارداتی اشاره داشته باشیم که این امر نشان از با کیفیت بودن محصولاتی است که در این بازار ارائه می شود. شما همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت نه صبح الی یک ظهر و از ساعت چهار عصر الی ده شب می توانید به بازار مبل خاورمیانه مراجعه کنید.

آدرس: شیراز، بعد از میدان صنایع، بعد از کوچه ۱۶ دکتر حسابی، جنب بانک صادرات، بازار مبل خاورمیانه

آدرس بازار مبل شیراز

بازار مبل دهکده شیراز

 اگر بخواهیم از یکی دیگر از بازارهای برگزیده شیراز نام ببریم بدون تردید به بازار مبل دهکده شیراز می رسیم. در این بازار که در مساختی حدود ۳۵۰۰ متر بنا شده است محال است محصولی را بخواهید و به آن دسترسی پیدا نکنید. این را به یاد داشته باشید که تنوع در این بازار بسیار زیاد است و شما به هیچ وجه دست خالی به منزل بر نمی گردید. همه روزه در دو تایم صبح تا ظهر و عصر تا شب برای مراجعه حضوری می توانید به این مرکز خرید سری بزنید. اگر می خواهید به شعبه دو بازار مبل دهکده سری بزنید می توانید به چهار راه چنچنه بروید و از محصولات این مرکز خرید هم دیدن فرماید.
آدرس شعبه یک: کیلومتر ۲۵ جاده شیراز، روبروی شهرک صنعتی آب باریک، ورودی متل دنا، بازار بزرگ مبل دهکده
 آدرس شعبه دوم: چهار راه چنچنه، خیابان نارون، به سمت بلوار جمهوری، نبش کوچه دوازدهم

بازار مبل شهرک شهید دستغیب شیراز

از آنجایی که بیشتر مبل فروشی های شیراز در سطح شهر قرار دارد. باید به شما بگویم که مبل شهید دستغیب شیراز رد یکی از شهرک های صنعتی تولید مبل واقع شده است. برای کسانی که تمایل دارند از تولیدی های مبلمان دیدن کنند و با خیالی آسوده دست به خرید بزنند. نمایشگاهی در این شهرک صنعتی دایر شده است که صفر تا صد نیازهای شما را برآورده می کند. یکی از برترین برندهای که در این شهرک به فروش می رسد زیر نظر نمایندگی پازل است در همین راستا می توانیم به نیلپر و سنا چوب نیز اشاره ای داشته باشیم.
آدرس: شیراز، فیروز آباد، شهرک شهید دستغیب، بازار مبل دستغیب شیراز

بازار مبل وصال شیراز

اگر می خواهید در کنار خرید به گشت و گذار درخیابان های شیراز هم بپردازید. ما به شما خرید از بازار وصال را به شما عزیزان توصیه می کنیم. بازار های مبل شیراز در خیابان های محبوب این شهر واقع شده اند از همین رو یکی از خیابان های طویل این شهر از دو قسمت شمالی و جنوبی به منظور فروش مبلمان اختصاص پیدا کرده است. اگر بخواهیم بیشتر از این خیابان برای شما بگویم می توانیم به منطقه هشت شیراز و حد فاصل بین چهار راه خیرات تا میدان فخر اشاره داشته باشیم.
 آدرس: شیراز، چهار راه خیرات، خیابان وصال، بازار مبل وصال

بازار مبل یافت آباد شیراز

 از آنجایی که در شیراز به مبلمان لوکس و سلطنتی مردم بسیار علاقه مند هستند شما از طریق بازار مبل یافت آباد شیراز می توانید هم راستا با بازار تهران خریدهای خود را دنبال کنید. در همین راستا بازار عادل آباد شیراز را نیز به شما عزیزان برای خرید توصیه می کنیم. بهترین اکسسوری های چوبی در کنار مبلمان راحتی، سلطنتی و مبل کلاسیک برای خرید در پیش روی شما عزیزان قرار دارد. این را به یاد داشته باشید که با گشت و گذار در این بازارهای متنوع با هر رنج قیمتی که در سر دارید می توانید خرید خود را دنبال کنید.
آدرس: شیراز، ۵۰۰ متر بعد از پلیس راه شیراز- مرودشت، مبل یافت آباد

مبل فروشی های شیراز قسطی

شرایط مبل قسطی شیراز

اگر قصد خرید اقساطی را دارید باید در بازار مبل شیراز پیگیر باشید اطلاعاتی برای فروش مبل قسطی در شیراز در دسترس نیست

چه محصولاتی در بازار مبل شیراز است

انواع مبل (تخت خواب شو - کلاسیک - راحتی)

انواع بوفه

انواع سرویس خواب (کودک - بزرگسال و نوجوان)