آدرس بازار مبل ارومیه

آدرس بازار مبل ارومیه

انتشار:
 
ارومیه اصلی ترین مرکز خرید بازار مبل آذربایجان غربی به شمار می آید؛ اما اینکه شما بخواهید همانند یافت آباد به صورت متمرکز تنها از یک بخش یا یک پاساژ به خصوص خرید خود را از شهرستان های حومه به انجام برسانید غیر ممکن است؛ زیرا فروشگاه های مبل به صورت غیر متمرکز در سطح شهر پراکنده است و شما باید یک روز کاری خود را صرف دیدن مبل های روتین در بازار کنید تا به بهترین محصول دست پیدا کنید. اگرشما در شهرستان های اشنویه- باروق- بوکان- پیرانشهر- تکاب- خوی- چالدران- چایپاره- چهار برج- شوط- پلدشت- سردشت- سلماس- شاهیندژ- ماکو- مهاباد- میاندوآب و نقده زندگی می کنید به راحتی می توانید به استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه سری بزنید و از فروشگاه های مبلمان این شهر خریدی ویژه و منحصر به فردی را دنبال کنید. از آنجایی که شاید برخی از دوستان هنوز با فروشگاه های زنجیره ای شعبات مبلمان زنجیره ای کلکسیونر ارومیه آشنایی نداشته باشند. در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون این فروشگاه بزرگ مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم تا خریدی ساده تر در تایم زمانی کوتاه تری از آن شما شود.
 

بازار مبل آذربایجان غربی

فروشگاه های برگزیده آذربایجان غربی

 از آنجایی که فروشگاه های مبلمان در ارومیه و شهرهای حومه آن به صورت متمرکز قرار دارد. شما به سادگی می توانید با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های عمده فروشی واقع در این شهر صفر تا صد نیازهای خود را مرتفع کنید.
فروشگاه باغ چین موجان
 برای مراجعه به باغ چین و موجان می توانید به ارومیه - خیابان امین مراجعه کنید. شما به سادگی می توانید مبلمان- آبنما - تاب- تخت - نهارخوری- ست میز و صندلی یک تا چندنفره - چتر آفتابگیر- آلاچیق- باربیکیو - هیتر و گرمکن- محوطه سازی - چراغ ایستاده وچمن مصنوعی و سایر پارامترهای دیگر خود را از این مرکز خرید تهیه کنید. این فروشگاه دارای ۵ شعبه در تهران- بابلسر- رویان و ارومیه است. از همین رو تنوع بسیار بالایی از محصولات را می توانید در این مرکز خرید مشاهده کنید. پس اگر قصد یک خرید کلی دارید و می خواهید به یک تغییر دکوراسیون متمایز دست پیدا کنید حضور در باغ چین موجان را به شما عزیزان توصیه می کنیم.
 

مبلمان زنجیره ای کلکسیونر

مبلمان زنجیره ای کلکسیونر در شهر ارومیه واقع شده است و در حوزه های بسیار متفاوتی از جمله مبلمان خانگی و اداری مشغول به فعالیت است. این فروشگاه زنجیره یا نمایندگی کارخانه مبل آرشیتال- نمایندگی GTT- نمایندگی مبل آراکس- نمایندگی مبل سالونی- نمایندگی مبل مکاچوب و نمایندگی مبل پلاریس را نیز به عهده دارد. از همه مهم تر ضمانت نامه یک سال و نیمه ای است که برای محصولات خود در نظر گرفته است تا برای اولین بار در حوزه تولید مبلمان صاحب سبک باشد. برای مراجعه به شعبات مبلمان زنجیره ای کلکسیونر می توانید به شعبه های فوق مراجعه کنید.
شعبه مرکزی اول: ارومیه - خیابان حسنی- برج شمس- ۴۴۳۳۴۸۰۷۴۴
شعبه دو: ارومیه- خیابان برق - جنب تالار پویا-۴۴۳۳۴۸۲۱۸۹
شعبه سه: ارومیه- خیابان برق- جنب گل فروشی حیدربابا (استکبال سابق)
شعبه چهار: ارومیه-خیابان مولوی- روبروی بیمارستان امام رضا
شعبه پنجم: ارومیه-بلوار امام علی- مجموعه پالم سنتر (شهر مبل ارومیه)
 

مبل الین ارومیه

مبل الین یکی دیگر از برگزیده های شهر ارومیه به منظور خرید انواع مبلمان به شمار می آید. الین نمانیدگی رسمی کارخانه های ترکی اعم ازرسمی کارخانه XTEREM home ترکیه Asana Wood و Ak Mobilya را به عهده دارد. از همین رو با بهره گیری از متدهای روز دنیا در کنار افراد متخصص و توانمند توانسته است حرف اول را در صنعت مبلمان ارومیه بزنید. این را به یاد داشته باشید که الین در تولیدی های خود با بهره گیری از مرغوب ترین پارچه ها و کلاف های داخلی توانسته است به عنوان یک برند برگزیده شناخته شود. شما به سادگی می توانید. انواع مبلمان کلاسیک- میز نهارخوری- تخت خواب- مبل راحتی و سایر پارامترهای مورد نیاز خود از بخش مصنوعات چوبی را از این مرکز خرید تهیه کنید. برای خرید حضوری می توانید به ارومیه خیابان حسنی- جنب بانک تجارت- ساختمان صدر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۹۱۴۲۶۱۱۳۰۹ ارتباط برقرار کنید.
 

صنعت مبلمان ارومیه

آدرس فروشگاه های مبل در ارومیه و شهرهای حومه

نام فروشگاه آدرس شماره تماس
نسیم خواب ارومیه- اول خیابان حسینی- برج شمس
پرستیژ ارومیه- خیابان حسنی- نرسیده به چهارراه
آنجلا ارومیه- میدان مولوی- ابتدای خیابان آزادگان ۲- گالری مبل آنجلا
توسکا ارومیه- آزادگان ۱- جنب بانک ملی موقتی
دیاکو ارومیه- ابتدای خیابان آزادگان ۲
 
الین ارومیه- خیابان حسنی- جنب بانک تجارت- ساختمان صدر
 
اروم گونش ارومیه - جاده سرو (نازلو) - روبروی تالار داریوش
آقای مبل ارومیه - شهرک ولیعصر- میدان صادقیه (روبروی جانبو) - آقای مبل - شعبه ۱ ۰۴۴۳۳۸۳۳۹۰۹
حسین زاده ۰۹۱۴۴۳۹۷۳۰۲
استیلا ارومیه خیابان هشت شهریور - روبروی شیرینی سرای فرشید ۰۹۱۴۱۴۹۷۱۹۴
مبلیران آزادگان یک- روبروی نورسرای ایران ۰۴۴۳۳۴۳۸۵۲۵
کودک ژیک ارومیه خیابان مولوی ۲ - جنب قنادی عالیجناب ۰۴۴۳۳۴۳۸۲۰۴
سنا چوب ارومیه - خیابان برق - میدان خیرین ۰۴۴۳۳۴۴۹۰۰۸
ژولک ارومیه - خیابان آزادگان ۲
دنیز ارومیه - شهرک صنعتی - فاز ۲ توسعه - خیابان تلاش ۵ ۰۴۴۳۳۷۴۴۸۷۵
صدفی خیابان مافی (شهید دستغیب), مبل ۰۴۴۳۲۳۵۳۹۵۷
ریگال ارومیه - خیابان آزادگان ۲ ۰۴۴۳۳۶۸۲۴۳۷
نوری ارومیه - خیابان حسنی ۰۴۴۳۳۴۶۶۶۲۲
صدر ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب) ۰۴۴۳۲۳۳۵۴۶۴
حامد ارومیه - خیابان مولوی ۲ نرسیده به فلکه فردوسی ساختمان نیوشا ۰۹۱۴۱۴۷۰۰۴۷
تسوجی ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب)
کلانتری ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب) ۰۹۱۴۱۴۵۱۹۲۷
شاکر ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب) ۰۹۱۴۱۴۱۱۴۱۱
غزنوی ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب) ۰۹۱۴۳۸۸۱۳۳۸
مهران ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب)
واچیک ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب)
پاشایی ارومیه - خیابان مافی (شهید دستغیب) ۰۴۴۳۲۳۶۴۹۷۴
فور لایف ارومیه - بلوار جام جم