آدرس بازار مبل یزد

آدرس بازار مبل یزد

انتشار:

 

بازار مبل یزد به شما این امکان را می دهید که از چند مرکز خرید متمایز خرید خود را دنبال کنید. اگر با شهر یزد آشنایی ندارید باید بگویم این کلان شهر از منظر زیبایی و هنر در نوع خود بی نظیر است و متمایز ترین ها را برای شما از خوراکی و سوغاتی فراهم می آورد. اگر می خواهید از شهر یزد خرید خود را دنبال کنید باید به شما بگویم تنوع محصول در این شهر بسیار زیاد است؛ زیرا سه بازار بزرگ با نام های یافت آباد، دلاوران و خلیج فارس برای خرید مبلمان و اکسسوری های چوبی در پیش روی شما عزیزان قرار دارد؛ اما اگر قصد دارید خرید خود را بی واسطه و به صورت مستقیم از تولیدی های چهاردانگه تهران دنبال کنید. ما به شما خرید از وب سایت تخصصی مبل و میز را در این راستا توصیه می کنیم. این سایت تخصصی این امکان را برای شما فراهم می آورد که از تم های رنگی جذاب برای خرید های سفارشی خود لذت ببرید. از سوی دیگر شما با خرید از بازار مبل یافت آباد تهران می توانید با نازل ترین قیمت ها و حذف دست های واسطه ایده ال ترین ها را به سبک دکوراسیون اروپایی به خانه خود مهمان کنید. برای این امر کافی است به سایت مبل و میز مراجعه کنید و از خدمات رایگانی که با تماس های تلفنی به صورت مشاوره در اختیار شما قرار داده می شود بهره بگیرید. با این حال در ادامه سعی بر آن داریم تا سه بازار بزرگ در شهر یزد را برای خرید حضوری به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

آدرس بازار مبل یزد

بازار مبل یافت آباد یزد

 همان طور که می دانید بازار یافت آباد نام اصلی بازار مبل شهر تهران است که صفر تا صد نیازهای شما با مراجعه به این بازار مرتفع می شود؛ اما تقریبا مشابه همین بازار در شهر یزد احداث شده است تا شهروندان یزدی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تهران را نداشته باشند. از آنجایی که تنوع محصول در این بازار بسیار زیاد است. در کنار مبلمان که در سبک های متمایز کلاسیک، مدرن و سلطنتی و چستر در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از مبلمان اداری و صندلی های اداری در کنار میزهای تحریر اداری نیز دیدن کنید. این را به یاد داشته باشید که در بازار مبل یافت آباد یزد این امر برای شما فراهم است که حتی سرویس جهیزیه عروس را نیز خریداری کنید. مبلمان، مبل نیمه استیل، مبل راحتی، مبل ال، اتاق خواب، تخت خواب فلزی، سرویس خواب، انواع میز و میز غذا خوری، جلو مبلی و عسلی تنها بخشی از پارامترهای است که در این بازار بزرگ در پیش روی شما عزیزان قرار دارد.
آدرس: یزد، جاده دهنو، قبل از پل حسین آباد ریسمانی، نبش خیابان مسلم ابن عقیل
ساعت کار: از ساعت هشت صبح الی ده شب در برخی مواقع تایم یک تا چهار به استراحت اختصاص داده می شود.

بازار مبل خلیج فارس یزد

 اگر می خواهید از دومین بازار بزرگ مبلمان شهر یزد دیدن کنید. باید به شما بگویم با وجود این بازارهای به روز در شهر یزد بسیار در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود. دلیل این امر از میان برداشتن فاصله ها است و جمع شدن و متمرکز شدن تولیدی های و فروشگاه های فروش مبل در یک مسیر است. از همین رو شما به سادگی می توانید به خرید مبلمان منزل خود و حتی خرید مبلمان اداری تان بپردازید. این را به یاد داشته باشید که بهره گیری از متریال متمایز سبب می شود که شما در زمان خرید رنج های قیمتی متمایزی را پرداخت کنید. به عنوان مثال برای خرید مبل های کلاسیکی که لمسه دوزی آن با دست انجام می شود نسبت به مبل لمسه دوزی که با چرخ کار دوخت و دوز آن به تصویر کشیده می شود باید رقم تمام شده بیشتری را پرداخت کنید. از همین رو شما به سادگی با هر رنج قیمتی که در سر داشته باشید می توانید خرید مبلمان تان را دنبال کنید.
آدرس: یزد، لوار جمهوری، بعد از دروازه قران، کیلومتر ۱ بلوار فقیه خراسانی، کوچه ی بعد از تالارمحبوب و بازار مبل خلیج فارس
ساعت کار: از ساعت هشت صبح الی ده شب در برخی مواقع تایم یک تا چهار به استراحت اختصاص داده می شود.

بازار بزرگ مبل دلاوران یزد

برای خرید صفر تا صد وسایل دکوری و اکسسوری های چوبی منزل خود در کنار خرید مبلمان می توانید به بازار بزرگ مبل دلاوران شهر یزد سری بزنید. در این بازار بزرگ خرید جهیزیه به راحتی برای شما دنبال می شود؛ زیرا شما می توانید از تنوع بالای مبلمان مدرن، کلاسیک و سلطنتی در قدم اول بهره بگیرید؛ یعنی خرید مبل ال، مبل کلاسیک، مبل استیل، مبل نیمه استیل و هر مبل دیگری که برای دکوراسیون منزل خود در سر دارید در این بازار یافت می شود. از سوی دیگر می توانید به خرید سرویس خواب خود بپردازید زیرا در کنار فروش مبلمان در این بازار برخی از فروشندگان به فروش مصنوعات چوبی نیز می پردازند. از آنجایی که رنج های قیمتی بسیار متمایزی در این بازار قابل مشاهده است. این نوید را به شما می دهیم که با هر توان مالی به راحتی می توانید یک خرید مقرون به صرفه را دنبال کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی بازارهای مبل در شهر یزد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.
آدرس: بلوار ۱۷ شهریور، چهارراه شرکت نفت، جنب پل هوایی شرکت نفت
ساعت کار: از ساعت هشت صبح الی ده شب در برخی مواقع تایم یک تا چهار به استراحت اختصاص داده می شود.

مبل فروشی های یزد