بهترین بازار مبل تهران

بهترین بازار مبل تهران

فهرست مطالب

 

اگر به دنبال خرید مبلمان با کیفیت و متنوع در تهران هستید، باید با بهترین بازارهای مبل تهران آشنا شوید. در این مقاله، به معرفی چند بازار معتبر و پرطرفدار می‌پردازیم که می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند. از بازارهای بزرگ و شناخته‌شده تا بازارهای محلی، هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. با ما همراه باشید تا با بهترین بازارهای مبل تهران آشنا شوید.

بازار مبل یافت‌آباد

بازار مبل یافت‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین و مشهورترین بازار مبل تهران شناخته می‌شود. این بازار با بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی و نمایشگاه، مقصد اصلی خریداران مبل در تهران است. شما می‌توانید در این بازار انواع مبل‌های کلاسیک، مدرن، راحتی و اداری را با تنوع بالا و کیفیت‌های مختلف پیدا کنید. در برتری بازار مبل یافت آباد نسبت به بازار های دیگر هیچ شکی نیست.

آدرس: یافت‌آباد، بزرگراه فتح، بلوار معلم

مزایا: تنوع بسیار بالای محصولات این ابر بازار آنقدر زیاد است که شاید چندین روز نیاز باشد تا  بتوانید از تمام مراکز آن دیدن کنید. یکی دیگر از مزیت هایی که این بازار را به عنوان بهترین بازار مبل مطرح کرده است که برای هر بودجه ای که داشته باشید فروشگاه مناسب نیز را یافت خواهید کرد.

 در بازار مبل یافت‌آباد، تولیدکنندگان معتبر و بزرگی فعالیت دارند که همین امر باعث می‌شود قیمت‌ها رقابتی و کیفیت محصولات بالا باشد. همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه و پیشنهادات فصلی بهره‌مند شوید.

بازار مبل یافت‌آباد

بازار مبل جاجرود

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین بازارهای مبل در تهران است. این بازار تفاوت بارزی که نسبت به بقه دارد این است که فقط محصولات درجه یک و لاکچری را می توانید خرید کنید . در بازار مبل جاجرود خبری از مبل و سرویس خواب های ارزون و بی کیفیت نیست. در این مرکز خرید بیشتر سرویس های خواب و مبل های منبت دار که توسط اساتید این صنعت تولید می شود را می توانید رویت کنید.

مزایا: خرید بهترین محصولات چوبی با بالاترین کیفیت موجود در بازار تهران و ایران فقط در بازار مبل جاجرود امکان پذیر است.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران سومین رتبه در رده بندی بهترین بازارهای مبل در تهران  را به خود اختصاص داده است .این بازار که در شرق تهران واقع شده، دارای تعداد زیادی فروشگاه و نمایشگاه مبل می‌باشد. بازار مبل دلاوران با دو چهارراه تفکیک شده است. در ابتدای خیابان فروشگاه های مبل با محصولات لاکچری سرویس خواب و مبلمان دیده می شوند و در امتداد محصولات با قیمت مناسب قابل رویت است.

آدرس: بزرگراه رسالت، خ هنگام، خیابان – خیابان دلاوران

مزایا: در بازار مبل دلاوران می‌توانید مبلمان های درجه یک را با قیمت مناسبی نسبت به بازارهای دیگر پیدا کنید. این بازار به دلیل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان، همواره پر از مشتریان است.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه نیز از دیگر بازارهای معتبر خرید مبل در تهران است. این بازار با ارائه انواع مبلمان مدرن و کلاسیک و همچنین امکان سفارش مبلمان به دلخواه، یکی از مقاصد محبوب خریداران مبل است.

آدرس: تهران ابتدای جاده قدیم ساوه، بازار چهاردانگه

مزایا: در بازار مبل چهاردانگه، شما می‌توانید مبلمان خود را به صورت سفارشی و بر اساس نیازها و سلیقه خود تهیه کنید. بسیاری از تولیدکنندگان این بازار، آماده ساخت مبلمان بر اساس طرح‌ها و مدل‌های مورد نظر شما هستند.

بازار مبل شهرک ولی‌عصر

بازار مبل شهرک ولی‌عصر از بازارهای دیگر تهران است که به دلیل قیمت‌های مناسب ، طرفداران زیادی دارد. در این بازار می‌توانید انواع مبل‌های راحتی، کلاسیک را با تنوع بالا پیدا کنید. بازار مبل شهرک ولیعصر نزدیک بازار مبل یافت آباد می باشد و در صورتیکه به دنباله محصول قیمت مناسب هستید. جستجو در این بازار مبل را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم

آدرس: شهرک ولی‌عصر، خیابان تختی

مزایا: توضیحات بیشتر: این بازار به دلیل موقعیت مکانی خود و قیمت‌های رقابتی، همواره مورد توجه خریداران قرار دارد. شما می‌توانید در این بازار مبلمان با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

بازار مبل شهرک ولی‌عصر

بازار مبل پاسگاه نعمت‌آباد

بهترین بازار مبل برای آن دسته از خریدارانی که قصد هزینه کردن زیاد برای مبلمان را ندارند. در این بازار قیمت های مبل انقدر پایین است که نمی توان   با هیچ بازاری در تهران این اعداد را پیدا کرد.

آدرس: تهران - پاسگاه نعمت‌آباد، خیابان پاسگاه – بازار مبل نعمت آباد

مزایا: سفارش مبلمان به دلخواه، قیمت مناسب، تنوع محصولات

توضیحات بیشتر: این بازار به دلیل قیمت‌های مناسب و تنوع بالای محصولات، همواره مورد توجه خریداران است. شما می‌توانید مبلمان خود را با طراحی‌های متنوع و قیمت‌های رقابتی در این بازار پیدا کنید.

کلام آخر

اگر در جستجوی بهترین بازار مبل تهران، برای خرید مبل و سرویس چوبی هستید. می توانید به یکی از مراکز خرید که معرفی کردید با توجه به نزدیکی به محل سکونت مراجعه کنید. هر یک از این بازارها با ویژگی‌ها و مزایای خاص خود می‌توانند نیازهای مختلف شما را برآورده کنند. با بازدید از این بازارها، می‌توانید مبلمان دلخواه خود را با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

مطالب مشابه

آدرس بازار مبل زنجان 2 بهمن 1400

آدرس بازار مبل زنجان

اگر برای خرید مبلمان و سرویس جهیزیه خود مردد هستید و هنوز نتوانسته ای خریدی منحصر به فردی را به انجام برسانید. باید به شما بگویم با مراجعه به بازار مبل کورش زنجان دست خالی به منزل بر نمی گردید.

آدرس بازار مبل رشت 9 بهمن 1400

آدرس بازار مبل رشت

بازار مبل گیلان در یکی از سوله های شرکت سابق فرش گیلان در کیلومتر ۵ جاده رشت به تهران قرار دارد. از همین رو شما در کنار خرید مبلمان منزل خود می توانید به خرید مستقیم فرش و سرویس خواب نیز بپردازید.

آدرس بازار مبل تبریز 18 دی 1400

آدرس بازار مبل تبریز

بازار مبل قره آغاج و بازار مبل مرند دو بازار دیگری که در شهر تبریز برای فروش مبل آماده پذیرایی از شما عزیزان است. بازار مبل قره آغاج است که در شهرک مدنی واقع در پایانه بسیج قرار دارد. دیگری در ۳۵ کیلومتری شمال‌غرب تبریز قرار دارد که به علت وجود بیش از ۱۵۰۰ تولیدکننده فعال اعم از نجاری، رنگ‌کاری، رویه‌کوبی و فروش پارچه مبل به نوع خود در زمینه مبلمان یکی از قطب های قدرتمند در تولید و تأمین مبلمان استان آذربایجان شرقی محسوب می شود.

آدرس بازار مبل کرمان 6 بهمن 1400

آدرس بازار مبل کرمان

بازار مبل مهدی یکی از برگزیده ترین بازارهای مبل شهر کرمان به شمار می آید. دلیل این امر بی رقیب بودن محصولات این بازار نسبت به سایر بازارهای روتینی است که در سطح شهره قرار دارد.

بازار مبل یافت آباد 31 تیر 1397

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت‌آباد تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مراکز فروش مبلمان در ایران شناخته می‌شود. این بازار که در منطقه‌ی یافت‌آباد واقع شده، میزبان تعداد زیادی فروشگاه مبلمان است که انواع مختلفی از مبلمان را با کیفیت‌ها و سبک‌های متنوع ارائه می‌دهند.

آدرس بازار مبل لرستان 9 بهمن 1400

آدرس بازار مبل لرستان

اگر در استان لرستان به سر می برید پس به خوبی با بازار مبل الغدیر آشنایی دارید. این بازار طرفداران بسیار زیادی را از شهرهای حومه این استان به سمت خود جذب کرده است. تنوع محصولات در این بازار بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید مبلمان مورد نظر خود را تهیه کنید.