آدرس بازار مبل سنندج

آدرس بازار مبل سنندج

انتشار:
 
کردستان سرزمین طبیعت است و یکی از اصیلترین اقوام ایرانی را در دل خود جای داده است. از همین رو برای آشنایی بیشتر با صنعت مبلمان و خریدی ساده تر سعی بر آن داریم تا شما عزیزان را با خرید حضوری از مبل فروشی های سنندج  آشنا کنیم و برای خرید غیر حضوری وب سایت مبل و میز را به شما عزیزان معرفی کنیم. این امر به اختیار شما است که بعد از مطالعه این مقاله به کدام روش دست به انتخاب برای خرید مبلمان منزل خود در بخش دکوراسیون داخلی دست بزنید.

بازار مبل سنندج

خرید بی واسطه از مبل و میز

اگر می خواهید متفاوت باشید و این خاص بودن را به رخ بکشید ما به شما خرید از پشت درب تولیدی های پایتخت را با کمک وب سایت مبل و میز توصیه می کنیم. شما به سادگی می توانید از طریق درگاه های ارتباطی که در این سایت در پیش روی شما قرار دارد دست به انتخاب بزنید و خرید خود را به ثبت برسانید و یا اینکه به سفارشی سازی کردن آن بپردازید. انتخاب رنگ پارچه و چوب مبل شما متناسب با هارمونی رنگی که در سر دارید. یا خرید نیم ست یا صندلی های مهمان همراه با سرویس مبل هفت نفره  از پارامترهای انتخابی است که در پیش رویتان قرار دارد. این امر دیگر هزینه رفت آمد، هزینه سربار و سایر هزینه های دیگر را بر دوش شما نمی گذارد و سفارشی سازی کردن محصول را در همین راستا نیز در پیش رویتان قرار می دهد. در ادامه برای معرفی بازارهای مبل کردستان با ما همراه باشید.
 

بازار شهر فرش و مبل دنج در سنندج

 اگر می خواهید از یک مرکز خرید بزرگ و سرشناس در کردستان خرید خود را دنبال کنید. ما اولین پیشنهادی که برای شما داریم بازار مبل بزرگ شهر فرش و مبل دنج است. این مرکز خرید با کامل ترین مجموعه مبلمان از غرب کشور آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز است. مد نظر قرار دادن اکسسوری های همراه مبلمان و خرید فرش های متناسب با دکوراسیون منزل شما از مهم ترین پارامترهای است که به لطف بازار شهر فرش و مبل دنج برای شما عزیزان رد نظر گرفته شده است. این را به یاد داشته باشید که این مرکز خرید حتی حمل رایگان به سرتاسر کشور را نیز دار است پس با خیال راحت دست به خرید بزنید. همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت هشت صبح الی ده شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
⦁ آدرس: کردستان، شهرک صنعتی شماره یک، 300 متر بالاتر از کارخانه شیر
⦁ شماره تماس: 09188746090
 

بازار مبل ایران كردستان(سنندج)

یکی دیگر از مرکز خریدهای که برای خرید مبلمان در پیش روی شما عزیزان قرار دارد. بازار مبل ایران کردستان است. این فروشگاه نیز از مساحت قابل قبولی برای عرضه محصولات خود به شما عزیزان بهره گرفته است. از همین رو به صورت پیش فرض و نمونه می توانید مبل انتخابی خود را مشاهده کنید و سپس دست به انتخاب بزنید. در همین راستا باید به شما بگویم سبک های متفاوتی اعم از مبلمان اداری، سلطنتی، کلاسیک و تختخواب شو  برای خرید شما عزیزان همراه با اکسسوری های مرتبط در پیش رویتان برای خرید قرار دارد. این فروشگاه معتبر نیز همه روزه از ساعت نه صبح الی ده شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
⦁ سنندج، بلوار کردستان، پایین تر از پل بعثت، فروشگاه بازار مبل ایران
 

قصر مبل سنندج

اگر می خواهید خانه خود را شبیه یک قصر با مبلمان سلطنتی لوکس دیزاین کنید ما به شما قصر مبل سنندج را توصیه می کنیم. از آنجایی که دکوراسیون های لاکچری نیازمند زرق و برق بیشتری نسبت به چیدمان های مدرن است. در این مجموعه شما به سادگی می توانید مبلمان سلطنتی بسیار لوکسی را برای دیزاین داخلی منزل خود خریداری کنید. در نظر گرفتن  رنگ های پر جلا از پارامترهای مهمی است که برای این مرکز خرید و مبلمان آن در نظر گرفته شده است. شاید قدری قیمت تمام شده مبلمان سلطنتی بالا باشد اما زمانی که به خانه های شما راه پیدا می کند دکوراسیونی شبیه به قصر را برای شما تصویر سازی می کند.
⦁ آدرس: کردستان، خیابان نمکی، کوچه دباغ زاده
⦁ شماره تماس: 08733235059

بازار مبلمان کردستان

فروشگاه مبلمان آقایی سنندج

 یکی از فروشگاه های معتبری که در سنندج در پیش روی شما قرار دارد تا بتوانید صاحب متمایز ترین دکوراسیون ها شوید. فروشگاه مبلمان آقایی است. در این راستا مبل راحتی با آخرین طرح ها و سبک های روز دنیا، مبلمان کلاسیک با طرح و الگوهای کشور ترکیه و مبلمان سلطنتی با ایده پردازی های اروپایی در پیش روی شما عزیزان قرار دارد. کافی است به صورت حضوری خود سری به این مجموعه دیدنی بزنید تا صاحب ایده ال ترین ها در قاب دکوراسیون منزل خود شوید.
⦁ آدرس: کردستان، چهارراه انقلاب
⦁ شماره تماس: 08733153521
 

مبل ستاره شهر

عروس خانم ها اگر هنور برای خرید مبلمان و مصنوعات چوبی خود  مردد هستید ما به شما خرید از مبل ستاره شهر را  توصیه می کنیم. در این مرکز خرید شما به سادگی می توانید آیتم های رنگی فانتزی و مدرن را مشاهده کنید و سپس بر اساس علاقه مندی خود دست به انتخاب بزنید. از آنجایی که این روزها چیدمان وسایل منزل بسیار امر مهمی تلقی می شود شما می توانید با مشاوره گرفتن از گروه مبل ستاره شهر ایده ال ترین ها را برای خود فراهم سازید. در کنار مبلمان خرید مصنوعات چوبی اعم از سرویس خواب، جالباسی، کمد، درآور، میز توالت و سایر پارامترهای دیگر نیز در پیش روی شما برای خرید قراردارد.
⦁ آدرس: کردستان، خسروآباد، خیابان شبلی
⦁ شماره تماس: 09122154952

آردس بازار مبل سنندج


از شرایط مبل قسطی در سنندج اطلاعاتی در دسترس نیست برای سوال از شرایط قسطی می بایست از فروشگاه های مبل سنندج سوال بفرمایید