آدرس بازار مبل جاجرود

آدرس بازار مبل جاجرود

انتشار:

 

تاریخچه بازار مبل جاجرود

اگر بخواهیم از تاریخچه بازار مبل جاجرود برای شما بگویم می توانیم در قدم اول به قدمت ۷۰ ساله این بازار اشاره کنیم. این قدمت با مساحتی که شما امروز از این بازار شاهد هستید هیچ ارتباطی ندارد؛ زیرا تنها چند تولیدی مبل در این بازار مشغول به فعالیت بودند و در مراکز فروش سطح شهر تهران فروش مبلمان خود را دنبال می کردند. تهران بازارهای مبل بسیار زیادی دارد بر فرض بازار مبل یافت آباد، امام علی، دلاوران اما شاید کمتر نام بازار مبل جاجرود را شنیده باشید. این بازار را با نام دیگری به اسم مبل کمرد نیز می شناسند زیرا این روزها بیش از صدها تولیدی در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند تا شما بتوانید ایده ال ترین ها را به خانه خود مهمان کنید. اگر در شرق تهران زندگی می کنید با فاصله حدود یک ساعت به این بازار می رسید

آدرس بازار مبل جاجرود

 آدرس بازار مبل جاجرود
 

اگر می خواهید به این بازار مبل متنوع سری بزنید می توانید به منطقه صنعتی کمرد بروید. کمرد روستایی است که در ۱۵ کیلومتری شهر تهران واقع در مسیر تهران آبعلی قرار دارد. وقتی در این مسیر حرکت می کنید در مسیری به طول ۵ کیلومتر به راحتی می توانید در دو طرف جاده فروشگاه های مبل را شاهد باشید. دو مسیر برای خرید در پیش روی شما است
**** حتما با ماشین شخصی مراجعه کنید چون فاصله مغازه ها از یکدیگر زیاد است 

چگونه با ماشین شخصی به جاجرود بروید

در ابتدا اتوبان های امام علی، صیاد و بابایی به سمت یاسینی می روید و سپس به جاده قدیم جاجرود و آبعلی می روید این مسیر بهترین انتخاب برای شما است. در ۲۰ کیلومتری جاجرود به سمت آبعلی بازار مبل جاجرود را می توانید مشاهده کنید زیرا در دو سوی اتوبان فروشگاه های مبلمان قابل دیدن است.

ساعات کاری بازار مبل جاجرود

 اگر در تهران زندگی می کنید بهتر است صبح ها را برای خرید از این بازار اختصاص دهید زیرا تایم کمتری از شما برای خرید گرفته می شود. حال اگر قرار است از شهرستان به بازار مبل جاجرود بروید اصلا نگران نباشید زیرا هر روز از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب این بازار مشغول به فعالیت است. این را به یاد داشته باشید که برخی از فروشگاه ها حتی روزهای تعطیل مثل جمعه باز هستند اما روزهای که تعطیل رسمی است و سرتاسر کشور تعطیل است این بازار نیز فعالیت ندارد.

چه محصولاتی در بازار مبل جاجرود عرضه می شود؟

باید به شما بگویم وقتی صحبت از بازار مبل به میان می آید یعنی شما می توانید با هر سبک و سلیقه ای دست به خرید بزنید. خرید مبلمان مدرن، مبل کلاسیک و سلطنتی بخشی از انتخاب های شما است. در همین راستا شما می توانید از تولید کنندگان حتی درخواست مبل های اداری را نیز داشته باشید؛ زیرا همان طور که گفته شد این بازار یک بازار تولیدی است که بر اساس نیاز مشتری تولیدات خود را به انجام می رساند. علاوه بر مبلمان برخی از اکسسوری های چوبی را نیز می توانید شاهد باشید. به عنوان مثال خرید میز تلویزیون، میز عسلی، میز پذیرایی و سایر صنایع چوبی دیگر نیز در این بازار قابل مشاهده است. اینکه شما سبک خاصی را دنبال می کنید شبیه به دکوراسیون روستیک خرید این قبیل مبلمان از طریق این بازار کار چندان دشواری نخواهد بود.

بازار مبل جاجرود

قیمت مبلمان در بازار مبل جاجرود

اینکه قرار است شما چقدر هزینه کنید امری است که قیمت هر مبل را در هر بازاری برای شما مشخص می کند. تفاوتی نمی کند که شما قرار است از یافت آباد خریداری کنید یا از بازار جاجرود زیرا انتخاب های شما برای ساخت مبلمان است که برای شما تعین قیمت می کند. بر فرض شما می خواهید برای نمای کار از چوب راش یا روس استفاده شود یا قرار است از ام دی اف با مغزی خارجی بهره بگیرد. آستر رویه مبل شما قرار است ایرانی باشد یا پارچه وارداتی باشد. رنگی که برای چوب استفاده می شود می تواند ایرانی باشد یا خارجی که هر کدام قیمت مربوط به خود را دارد. پس با در نظر گرفتن این پارامترها می توانیم بگویم شما در بازار مبل جاجرود می توانید از مبلمان 40 میلیون تومانی تا 400 میلیون تومانی برای منزل خود بهره بگیرید.

کلام آخر پیرامون بازار مبل جاجرود

 همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید بازار مبل جاجرود یکی از بازارهای قدیمی در حوزه تولید مبلمان به شمار می آید. شما در همین راستا می توانید با سفارشی سازی کردن مبلمان خود متناسب با سلیقه خود دست به خرید بزنید. این امر یعنی وجود تولیدی و نمایشگاه در کنار یک دیگر که یکی از مزیت های بارز این بازار به شمار می آید. اگر به بازار مبل جاجرود سری زده اید در پایان می توانید نظرات خود را بادوستان ما به اشتراک بگذارید. اگر هم تا به حال نرفته اید امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی بازار مبل جاجرود مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. 

آدرس بازار مبل جاجرود