بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چیست؟

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چیست؟

انتشار:

 

در دنیای مدرن امروز به تک تک جزئیات اهمیت داده می شود. تا بتوان به راحتی به یک دکوراسیون بی نقص و منحصر به فرد دست پیدا کرد. استفاده از کاشی عموماً برای دیزاین کردن سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا نفوذ پذیریی آب به آن حداقل ممکن است و زیبایی چشم نوازی را در همین هنگام نیز به تصویر می کشاند. بهره گیری از تم های رنگی سفید، کرم و قهوه‌ای همیشه به صورت روتین دنبال می شود؛ اما استفاده از رنگ های فانتزی مثل صورتی، آبی و یا سبز به ندرت مورداستفاده قرار می گیرد. از آنجایی که تم های رنگی بسیار جذابی این روزها به سبک دکوراسیون های اروپایی برای دیزاین کردن سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با کاشی ایرانی و دیزاین سرویس بهداشتی های ایرانی بیشتر آشنا کنیم. اگر شما هم قصد تغییر بازسازی دارید یا اینکه می خواهید برای خانه جدید خود یک دکوراسیون مجذوب کننده را به تصویر بکشانید. به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید که بهترین ها در انتظار شما است.

همه چیز از کاشی سفید رنگ آغاز می شود

 اگر می خواهید با استفاده از رنگ سفید به دیزاین کردن سرویس بهداشتی خود بپردازید. باید بابت این روح لطیف و حس آرامش بخش به شما تبریک بگویم. استفاده از رنگ سفید را شما می توانید از جزئی ترین وسایل تا کلی ترین پارامترها دنبال کنید. در نظر گرفتن رنگ وان حمام، سرویس رو شویی، کاشی سرامیک و سایر پارامترها جزء به جزء حس و حال آرامی را به شما می بخشد. از سوی دیگر زمانی که نور در این فضا تابیده می شود فضا روشن تر و دل انگیز تر می شود. حال شما تصور کنید صدای آب و تم رنگی سفید با یک نور ملایم زرد که ترکیبی از سفید را با خود به همراه دارد برای ریلکس کردن شما چقدر اثر بخش است.


 استفاده از رنگ سفید برای کاشی پشت وان حمام و کاشی پشت سرویس رو شویی صورت گرفته است.

 کاشی و سرامیک دیوار پوش و کف پوش با تم رنگی سفید و کرم است و جزئیات با رنگ سفید به تصویر کشیده شده است.

 استفاده از کاشی سنگ نما برای پشت وان حمام به تنهای ایده پردازی سفید شما را یدک می کشد.

 کاشی سفید

 کاشی رنگ قهوه ای شاه نشین

 همان طور که در تصاویر ارائه شده مشاهده می کنید با استفاده از رنگ طلایی، قهوه ای و کرم می توانید یک ترکیب سه رنگ بسیار ایده ال و منحصر به فردی را داشته باشید. طراحی با رنگ طلایی بدون شک لاکچری تر می کند سرویس حمام شما را اگر کاشی سرویس بهداشتی شما قهوه ای باشد.

 استفاده از کاشی قهوه ای برای دیوار پوش، سنگ روشویی، سنگ مخصوص حمام آیتم تیره ای را فراهم کرده است.

قهوه ای و کرم به صورت ترکیبی رنگ تیره و روشن رو به ملایم تر بیشتری را به نمایش می گذارد.

استفاده از رنگ قهوه ای و طلایی یک ایده پردازی لاکچری را به نمایش می گذارد.

قهوه ای شاه نشین رنگ کاشی

رنگ صورتی کاشی محبوب دل های آرام

 اگر می خواهید از رنگ صورتی بهره بگیرید به شما توصیه می کنیم دو آیتم را در نظر داشته باشید. در قدم اول باید این رنگ با ترکیب کاشی گل دار و ساده برایتان ایده پردازی شود. در قدم دوم ما توصیه می کنیم رنگ صورتی را حتماً با رنگ سفید ترکیب کنید تا آرامشی که از آن طلب دارید را برایتان به نمایش بگذارد.

 کاشی صورتی سبب می شود روح شما نوازش شود. این رنگ بهتر است با رنگ سفید یا کرم ترکیب شود.

 کاشی های صورتی را می توانید از سرویس های بهداشتی تا سرویس حمام دنبال کنید و طرح های گل دار و ساده کاشی زیبایی خیره کننده ای را برایتان فراهم می کند.

صورتی کاشی محبوب دل های آرام

کاشی آبی  رنگ حس استقلال

از آنجایی که رنگ کاشی آبی حس آزاد و اعتماد به نفس را در شما زنده می کند. همه شما بارها شاهد این رنگ در استخرهای سر پوشیده و سرباز بوده اید. از همین رو باید بگویم استفاده از این رنگ تنها مخصوص به سلیقه شما نیست و امری است که به صورت روتین و عامیانه پسند دنبال می شود. استفاده از رنگ آبی بهتر است با ترکیب تیره و روشن و قدری تنالیته رنگ مکمل سفید دنبال شود.

استفاده از کاشی وسرامیک آبی برای سرویس حمام بدون شک استقلال و اعتماد به نفس را در شما زنده می کند.

 کاشی های ریز و درشت و تم های رنگی تیره و روشن جذابیت بیشتری را برایتان فراهم می سازد.

کاشی آبی حس استقلال

کاشی زرد رنگ ایده ال مشکل پسندان
 

اگر بسیار در انتخاب رنگ کاشی سرویس حمام و سرویس بهداشتی خود سخت گیر هستید. به شما توصیه می کنیم رنگ زرد را رد لیست علاقه مندی خود قرار دهید. این رنگ یکی از برترین رنگ های اسپرت است که با ترکیب سایر رنگ های مثل آبی، سفید و کرم ایده پردازی منحصر به فردی را برای شما به نمایش می گذارد.

 رنگ زرد یکی از برگزیده ترین رنگ های اسپرت محسوب می شود.

 زرد به تنهایی توصیه نمی شود و حتماً باید از یک رنگ خنثی استفاده شود.

 ترکیب رنگ زرد و آبی آرامش و زیبایی بیشتری را برایتان فراهم می سازد.

کاشی زرد ایده ال مشکل پسندان

کاشی سبز رنگ نمادی از جنگل های شمال

 رنگ سبز نمادی از طبیعت بکر که جنگل های شمال را برای شما تداعی می کند. همه شما به خوبی می دانید که رنگ سبز سبب می شود شما به راحتی به یک دکوراسیون لاکچری دست پیدا کنید. چه چیزی بهتر است از تصویر سازی با رنگ سفید، طلایی و مشکی وقتی که قرار است بولد ترین رنگ آن سبز لجنی و سبز چمنی باشد.

 سبز به شما حس آزادی را القاء می کند و سبب می شود شما به اصل خود برگردید.

 استفاده از رنگ سبز همراه با رنگ سفید ایده پردازی لاکچری را برای شما به تصویر می کشد.

کاشی سبز نمادی از جنگل های شمال

کاشی قرمز رنگ  را تجربه کرده اید

 اگر از رنگ قرمز تا کنون استفاده نکرده اید باید به شما بگویم این رنگ یکی از لاکچری ترین و شیک ترین رنگ های فانتزی محسوب می شود. از آن جایی که هوش هیجانی شما را رنگ قرمز تشدید می کند. به هیچ عنوان نباید از این رنگ به تنهایی استفاده کرد. می تواند رنگ اصلی جزئیات و کاشی شما قرمز باشد؛ اما ترکیب تیره و روشن و استفاده از اکسسوری های سفید و مشکی نباید از یاد برده شود.

 قرمز شیک ترین رنگی است که شما می توانید برای فضاهای بزرگ و کوچک به راحتی از آن بهره بگیرید.

 کاشی قرمز را با تم رنگی سفید و مشکی را ترکیب کنید و بهترین را شاهد باشید. نمونه طرح کاشی مشکی و قرمز ایده شما را جذاب تر می کند.
 
 رنگ قرمز به تنهایی چشم شما را آزار می دهد پس حتماً از سایر آیتم های رنگی استفاده کنید.
 

کاشی قرمز را تجربه کرده اید

کاشی بنفش سلطنتی

قرار است با استفاده از رنگ کاشی بنفش یک ایده پردازی سلطنتی را به نمایش گذاشت. پس بهتر است از تم های رنگی طلایی نیز در این راستا بهره گرفته شود. رنگ بنفش طیف های رنگی بسیار گسترده ای دارد. از همین رو به راحتی می توانید با ترکیب رنگ های تیره و روشن و گلدار و ساده بهترین ها را به نمایش گذاشت. از یاد نبرید که رنگ بنفش بهترین رنگ مکمل برای طلایی محسوب می شود و هر چقدر این رنگ تیره تر استفاده شود دیزاین شما لاکچری تر می شود.

 کاشی بنفش و اکسسوری های طلایی دیزاین لوکس تری را تصویر سازی کرده است.

نمونه طرح کاشی رنگ بنفش و سفید یک دیزاین مدرن را به نمایش می گذارد.

کاشی بنفش سلطنتی

کاشی مشکی رنگ ختم کلام است

اگر می خواهید از رنگ کاشی مشکی برای دیزاین کردن سرویس حمام خود استفاده کنید. باید به شما بگویم تا کنونی رنگی بالاتر از این رنگ به تصویر کشیده نشده است. شما به سادگی می توانید با استفاده از هر آیتم رنگی که به آن علاقه مند هستید ایده پردازی خود را مدرن و یا لاکچری با کاشی مشکی به نمایش بگذارید.

 کف پوش و دیوار پوش تا نیمه با تم رنگی مشکی و رنگ سفید دیزاین شده است.

نمونه طرح کاشی مشکی با آیتم طلایی فضا را لاکچری تر به تصویر می کشاند.

استفاده از رنگ مشکی و سفید جایی برای حرف باقی نمی گذارد.

کاشی مشکی ختم کلام است

کلام آخر پیرامون رنگ کاشی برای سرویس های بهداشتی

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای اینکه بتوانید به یک دکوراسیون متمایز در راستای ایده پردازی فضای داخلی سرویس بهداشتی خود دست پیدا کنید. چه چیزی بهتری است کاشی های متنوع بر رنگ و لعاب است. شما به راحتی با استفاده از کاشی های سفید و کرم می توانید رنگ های روتین را در دیزاین داخلی سرویس بهداشتی خود شاهد باشید. در نظر داشته باشید که رنگ مشکی اگر با هر آیتمی ترکیب شود ایده پردازی شما بکرتر به نمایش گذاشته می شود. اینکه قرار است از رنگ های فانتزی استفاده کنید جسارت شما را در این تصویر سازی می رساند. امید است مطالب پیش رو در راستای رسیدن به بهترین دکوراسیون شما عزیزان را در راستای خرید یک کاشی منحصر به فرد و ویژه یاری کرده باشد.امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به شما در انتخاب بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی کمک کرده باشیم

 

نمونه رنگ کاشی قهوه ای برای سرویس های بهداشتی

نمونه طرح کاشی مشکی برای سرویس های بهداشتی

کاشی مشکی برای سرویس های بهداشتی

نمونه طرح کاشی بنفش برای سرویس بهداشتی

کاشی بنفش برای سرویس بهداشتی

نمونه کاشی سبز برای سرویس بهداشتی

کاشی سبز برای سرویس بهداشتی

نمونه مدل کاشی صورتی برای حمام

کاشی صورتی برای حمام