دیزاین برای اتاق بازی

دیزاین برای اتاق بازی

انتشار:

 

اتاق بازی بهشت پنهانی است برای بچه های شما که به راحتی می توانید در اتاق مجزا به فکر طراحی اتاق بازی باشد. این محیط را می توانید اتاق گیمینگ بنامید که امروزه خود به یک صنعت بسیار بزرگ در جهان تبدیل شده است. استفاده از میزهای خاص با طراحی های ویژه در کنار رنگ آمیزی های بسیار هیجان انگیز به شما این امکان را می دهد که خاص و ویژه شبیه دکوراتورهای حرفه ای دیزاین اتاق بازی فرزند خود را دنبال کنید. از آنجایی که دیزاین اتاق بازی فکر بکر و جدیدی است در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با دیزاین این مهم بیشتر از قبل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

دیزاین برای اتاق بازی

 باید و نبایدهای برای اتاق گیمینگ

 در اینجا سعی داریم تا نکاتی را برای طراحی و دیزاین این اتاق هیجان انگیز با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس ما را همراهی کنید تا بهترین ها در قاب دکوراسیون داخلی منزل شما به تصویر کشیده شود.

خرید وسایل ایده ال برای اتاق گیمینگ

اول از همه باید دست به خرید بزنید تا بتوانید به هدفی که در سر دارید برسید. برای این منظور باید از یک مانیتور با سایز بزرگ بهره بگیرید. استفاده از میز و صندلی های حرفه ای نیز امر بسیار مهمی است زیرا شما در این اتاق باید تایم زیادی را سپری کنید. سایر وسایل جانبی شبیه دسته بازی، هدفون استاندارد و در صورت نیاز فرمان برای بازی های رالی اتاق شما را برای مهیا شدن به یک اتاق گیمینگ آماده می کند. هیچ کس در اتاق بازی به تنهایی پا نمی گذارد پس با جای خرید یک صندلی تکی حتماً به فکر خرید کاناپه های راحتی باشید که بدون تردید نقطه شروع تمام خوشی های شما در این اتاق خواهد بود.

 بستری مناسب برای پر با کردن فضای بازی

آیا می دانستید که بهترین و دنج ترین فضایی که همیشه برای ساخت اتاق گیمینگ در نظر گرفته می شود کجاست؟ باید به شما بگویم بهتر است از فکر اتاق های که در نزدیکی سالن پذیرایی و اتاق خواب است بپرهیزید؛ زیرا این اتاق به فضایی برای تخلیه هیجان های شما تبدیل خواهد شد. اگر بتوانید زیر زمینی منزل خود را برای این امر اختصاص دهید ساعات بسیار خوشی را با دوستان خود می توانید در این محیط سپری کنید. در صورتی که در منزل آپارتمانی خود به سر می برید می توانید از اتاق شخصی خود با عایق سازی بسیار ایده ال در این راستا یاری بگیرید؛ زیرا هیجان های ناگهانی شماممکن است به سایر اعضای خانواده شما آسیب روحی وارد کند.

 بستری مناسب برای پر با کردن فضای بازی

 چه رنگ های مناسب برای نورپردازی اتاق بازی است

 یکی از اصلی ترین پارامترها برای هر دیزاین طراحی با کمک نور پردازی است. از همین رو شما برای این اتاق باید خلاقانه گام بردارید. به عنوان مثال به جای استفاده از نورهای سقفی می توانید این بار نور را روی دیوارهای اتاق امتحان کنید. از انجایی که کانون توجه در اتاق گیمینگ مانیتور و سایر وسایل همراه با آن است. به شما توصیه می کنیم که نور پردازی را از پشت این فضا به منظور جلب توجه بیشتر در قدم اول دنبال کنید. شما باید از نورهای که شما را هیجان زده می کند بیشتر بهره بگیرید. برای این منظور نباید از رنگ قرمز به عنوان مثال استفاده شود زیرا چشم را آزار می دهد. بهتر است رنگ های ملایم به کار گرفته شود تا نور پردازی حس آرامش را نیز برای شما فراهم سازد.

به کمک پوستر دیوار اتاق گیمینگ را از سادگی دربیاورید

 از آنجایی که هیجان بسیار شما را راغب تر می کند تا پا به اتاق بازی بگذارید یک توصیه سازنده برای شما دارید. استفاده از رنگ سفید برای تمام دیوارها عموما دنبال می شود. ما به شما توصیه می کنیم با استفاده از پوسترهای مخصوص برای بازی و کاغذ دیواری های که در این راستا طراحی و تولید شده است اتاق خود را از سادگی خارج کنید. استفاده از نورهای که رنگ پاستیلی دارند بدون تردید فضای بسیار دنجی را برای شما فراهم می سازد که همه را محو آن خواهد کرد.

به کمک پوستر دیوار اطاق را از سادگی دربیاورید

 اتاق بازی خود را دوستانه طراحی کنید

از آنجایی که دوستان شما حتماً به اتاق بازی شما مهمان می شود. به شما توصیه می کنیم بستری مناسب را برای پذیرایی از آن ها مهیا سازید. استفاده از یخچال های مینی در این راستا بسیار به کار شما می آید زیرا برای پذیرایی نیازی نیست مدام به بیرون از اتاق بروید. از سوی دیگر شما می توانید از چند مبل و یا کاناپه راحتی اضافه به غیر از کاناپه ای که در نزدیکی میز بازی شما قرار دارد استفاده کنید تا دوستان شما راحت تر به تماشای تلویزیون بپردازند. استفاده از صندلی های لوبیایی فضای اتاق شما را دلچسب تر می کند زیرا با لم دادن روی این صندلی ها حس و حال بازی کردن در شما ترغیب می شود و شما را سر ذوق می آورد.

 

نور نئون بهترین گزینه برای نورپردازی اتاق گیم

نور نئون یکی از نورهای ایده الی است که گیمرها برای تزئین اتاق خود از آن استفاده می کنند. از آنجایی که سایز تلویزیون و مانیتورهای که برای اتاق بازی در نظر گرفته می شود بسیار بزرگ است بهتر است آن ها را با سبک های طراحی متفاوت روی دیوار نصب کنید. سپس دور تا دور آن را با نورهای نئونی و رنگ های پاستیلی دیزاین کنید و توجه علاقه مندان را به سمت آن جلب کنید. افراد بزرگسال ترجیح می دهند از رنگ های ملایم تری بهره بگیرند و پسر بچه های نوجوان نورهای نئون را برای این ایده پردازی ترجیح می دهند.

دیزاین اطاق با نور نئون

 چوب را به دکوراسیون خود وارد کنید

این را به یاد داشته باشید که خیلی نباید از رنگ های تند و دکوراسیون های تیره استفاده شود. این امر باید با اکسسوری های چوبی که به صورت دیوار کوب برای شما فراهم می شود ترکیب شود تا ایده شما بکر تر به نمایش گذاشته شود. به شما توصیه می کنیم از چوب برای دیوار کوب های خود استفاده کنید و سپس وسایل مورد علاقه خود که با اتاق بازی شما در ارتباط است را در آن جای دهید. استفاده از گل های طبیعی با سایزهای کوچک در لابه لای این دیوار کوب چوبی حس و حال جنگل را برای شما فراهم می آورد. از آنجایی که این اتاق بسیار به رویای بچه ها نزدیک است زمانی که محو بازی می شوند دکوراسیون بسیار بر روی تمرکز و هیجان آن ها تاثیر گذار است پس تا می توانید در این اتاق دست به ایده پردازی های ویژه و خاص بزنید.

از ریموت کنترل استفاده کنید

اگر می خواهید نورپردازی اتاق به عهده خود شما باشد می توانید از ریسه های رنگی نیز در کنار نور پردازی سقفی و دیواری بهره بگیرید. برای این منظور به صورت فوق پیشرفته می توانید از ریموت کنترل نیز استفاده کنید و نور حاکم در فضا را خود به دست بگیرید و کنترل کنید. امکان تغییر رنگ در زمان بازی و یا پس از آن انگیزه شما را برای ماندن در این اتاق هیجانی چندین برابر می کند. پس اتاق معمولی خود را شبیه حرفه ای ها دیزیان کنید و از آن لذت ببرید.

 

نکته پایانی برای دکوراسیون یک اتاق حرفه ای بازی

اگر می خواهید یک اتاق ساده در پیش رو داشته باشید باید حداقل ده میلیون در این راستا هزینه کنید. این که شما تنها با یک کیس و مانیتور بخواهید یک اتاق را طراحی کنید شاید قدری دور از عرف باشد؛ اما هیچ کاری نشد ندارد خودتان می توانید دست به کار شوید و با رنگ آمیزی تخصصی اتاق و بهره گیرید از رنگ های شب رنگ و چند ریسه با کمترین هزینه یک اتاق حرفه ای را برای خود طراحی کنید. حتی ساخت مبل های راحتی لوبیایی برای این منظور نیز با یک سرچ توسط خود شما قابل انجام است. این را به یاد داشته باشید که قاب های دکوری که به صورت دیوار کوب و چوبی در اتاق شما قرار داده می شود متناسب با سلیقه شما در نظر گرفته می شود پس با ذوق خود دست به ایده پردازی بزنید و بهترینها را به تصویر بکشانید.

طراحی یک اتاق حرفه ای بازی

 

کلام آخر پیرامون دیزاین اتاق بازی

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای دیزاین اتاق بازی ایده های بسیار متمایزی در پیش روی شما قرار دارد. شما در قدم اول باید وسایلی که با هدف شما هم خوانی دارند را به خانه مهمان کنید. خرید مبل و صندلی های مخصوص مثل صندلی های لوبیایی که برای تمام گیمرها تیر اصلی است که به هدف زده می شود باید انجام شود. در قدم بعد باید از مانیتورهای سایز بزرگ متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید بهره بگیریدو استفاده از کیس و موسی که کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند بازهای مدرن و به روز شما را ساپورت کند به شما توصیه می شود. اتاق خود را با نورهای نئونی با تم رنگی پاستیلی که رنگ های شاد و ملایم دارد دیزاین کنید و جلب توجه کنید. از اینکه قرار است از چوب در زمان دیزاین کردن بهره بگیرید خوشحال باشید زیرا حس و حال طبیعت به دنیای فوق مدرن شما وارد می شود و حال و هوای بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته می شود.

اتاق گیم رویایی(حرفه ای ترین اتاق بازی)

اتاق گیمینگ رویایی

تصویر اتاق گیمینگ ساده بدون نور پردازی

اتاق گیمینگ ایرانی

اتاق گیمینگ حرفه ای

اتاق بازی حرفه ای