فروش مبل اقساطی و سرویس خواب

فروش مبل اقساطی و سرویس خواب

انتشار:


در طرح جدید فروشگاه مبل و میز طرح اقساطی راه اندازی شده که در این طرح شما می توانید  خریدی راحت و آسان را تجربه کنید در این طرح هیچ مبلغ اضافی به عنوان بهره از مشتریان اخذ نمی شود 

 

شرایط خرید اقساطی مبل و سرویس خواب

1- پرداخت 30 درصد از مبلغ به عنوان الی الحساب

2- 6 عدد چک (صیاد )یک ماهه از تاریخ عقد قراداد 

3- خرید های بالای 50 میلیون تومان گردش حساب نیاز است

لازم به ذکر است چک های دریافتی باید در وضعیت سفید باشند

 

مدارک مورد نیاز برای خرید  قسطی مبل  و سرویس خواب

 

1- کارت ملی 

2- جواز کسب یا فیش حقوقی برای خریداران شهرستانی

 

 

 

چرا تعداد ماه های اقساط مبل و سرویس خواب کم است؟

مجموعه مبل و میز برای شرایط چکی هیچ مبلغی بر روی جنس اضافه نکرده و قیمت های اجناس را پایین تر مراکز فروش دیگر عرضه می کند به همین دلیل امکان پرداخت طولانی مدت وجود ندارد. برای خرید مبلمان 6 ماه و برای خرید سرویس خواب فعلا 2 ماه امکان دارد.


آیا همه محصولات را می توان به صورت اقساطی خرید کرد؟

در حال حاضر تعدادی از محصولات قابل خرید اقساطی هستند و به مرور زمان تعداد محصولات افزایش می یابد برای اطلاع از اینکه کدام و سرویس خواب شرایط اقساط دارند باید بر روی هر محصول کلیک کنید. در قسمت توضیحات بخشی وجود دارد که که در صورتی که محصول شرایط اقساط را داشته باشد در آن قید می شود.

فروش اقساطی


حداقل مبلغ خرید برای شرایط قسطی مبل و سرویس خواب چقدر است؟

برای خرید اقساطی سرویس خواب حداقل قیمت خرید 20 میلیون تومان است و هیچ تفاوتی ندارد که این خرید از سرویس خواب های بزرگسال باشد یا سرویس خواب کودک و نوزاد، برای  خرید قسطی مبل حداقل قیمت در نظر گرفته نشده است فقط میزان خرید ست کامل می باشد

 

آیا امکان خرید قسطی برای شهرستان ها وجود دارد؟

 خرید اقساطی مبل و سرویس خواب برای شهر تهران است. البته امکان خرید برای کارمندان رسمی دولت محیا است و عزیزان می توانند با ارسال مدارک، محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

هزینه ارسال چگونه است؟

مجموعه مبل و میز ارسال در شهر تهران متعهد است ارسال تا درب پارکینگ را به صورت رایگان انجام دهد. البته برای خریداران شهرستانی ارسال تا باربری نیز رایگان است.

 

آیا محصولات در تخفیف برای شرایط اقساط شامل تخفیف می شوند؟

چون مجموعه هیچ سودی برای اقساط دریافت نمی کند در خرید اقساطی امکان تخفیف وجود ندارد و مبلغ درج شده بر روی کالا به صورت کامل اخذ می گردد.

 

آیا می توان خرید اقساطی را از طریق سایت انجام داد؟

خیر چون برای خرید اقساطی ارائه مدارک لازم است حتما می بایست در نمایشگاه عقد قرارداد شود و فاکتور به امضای خریدار و فروشنده در قرارداد درج شود.

 

مجموعه مبل و میز بهترین کیفیت را بدون بهره با چک به شما تقدیم می نماید