ایده برای اتاق خواب با رنگ تیره و مشکی

ایده برای اتاق خواب با رنگ تیره و مشکی

انتشار:

 

اتاق خواب خود را با تم های رنگی بسیار متمایزی می توانید ایده پردازی کنید. هر کسی بسته به سلیقه و نظر خود یک تم رنگی را در نظر می گیرد. برخی به رنگ های تیره و برخی به رنگ آمیزی با رنگ های روشن علاقه مند هستند. از آنجایی که این روزها استفاده از مصنوعات چوبی تیره و اکسسوری های مشکی بسیار مرسوم شده است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا چند مدل ایده پردازی با تم رنگی مشکی را با شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

قاب عکس های مشکی برای اتاق خواب مشکی

یکی از انتخاب های که در پیش رو دارید استفاده از قاب عکس های بزرگ برای دکوراسیون های مشکی است. شما می توانید این قاب عکس ها را به صورت تکی یا چند تایی مورد استفاده قرار دهید.

قاب عکس های مشکی

لوستر و آباژورهای رنگی و سفید برای اتاق خواب مشکی

اگر نمی خواهید تمام فضا تیره به تصویر کشیده شود. به شما توصیه می کنیم از آباژورهای رنگ روشن یا رنگ های بنفش و آبی تیره در این راستا کمک بگیرید. نور پردازی اتاق خواب شما هم با تم رنگی سفید دنبال نمی شود و همین امر سبب می شود تا شما به یک اتاق خواب تیره و در عین حال زیبا دست پیدا کنید.

لوستر و آباژورهای رنگی و سفید

 

استفاده از رو تختی های مشکی که اتاق خواب را تیره کند

اصلی ترین پارامتری که برای دیزاین اتاق خواب مشکی در پیش رو دارید استفاده از رو تختی های مشکی تیره است. شما می توانید این آیتم را با دو رنگ تیره و روشن نیز در نظر بگیرید؛ یعنی بالشت ها را به صورت یکی درمیان با رنگ مشکی و خاکستری مورد استفاده قرار دهید. استفاده از رو تختی مشکی و زیر انداز خاکستری هم می تواند انتخاب ایده الی باشد.

تختی های مشکی و تیره در اطاق خواب


تخت خواب های مشکی برای ست کردن دیوار های اتاق خواب که مشکی است

 خرید تخت خواب های مشکی رنگ به شما این امکان را می دهد که تیر نهایی را برای یک دکوراسیون مشکی به هدف بزنید. این تخت خواب ها به راحتی با استفاده از محصولاتی که به صورت پارچه ای برای شما در نظر گرفته شده است شما را به هدفتان می رساند. قیدهای پارچه ای مشکی شما را به سادگی به چیزی که در سر دارید می رساند. سفارشی سازی کردن این مهم نیز برای شما ایده پردازی بهتری را به نمایش می گذارد.

 تخت خواب های مشکی

 اکسسوری های مشکی تیره

در کنار مصنوعات چوبی که در اتاق خواب باید حتما از آن ها استفاده شود شما به راحتی می توانید با استفاده از اکسسوری های مشکی به این هدف ساده تر دست پیدا کنید. به عنوان مثال شما می توانید روی میز خود را با استفاده از گلدان های مشکی دیزاین کنید. یا اینکه داخل کتابخانه یا بوفه دکوری که در اتاق خواب خود دارید را با استفاده از وسایل مشکی رنگ دکور کنید.

 اکسسوری های مشکی تیره برای اتاق خواب

 کف پوش و دیوار پوش مشکی اتاق خواب

از هم مهتر دیزاین اتاق خواب با کف پوش و دیوار پوش مشکی است. شما می توانید با استفاده از کاغذ دیواری های رنگ مشکی، پرده مشکی و فرش های مشکی سفید همانند تصویر ارائه شده به تیره تر جلوه دادن اتاق خواب خود بپردازید. البته با موکت های رنگ تیره می توانید تمام کف اتاق را در صورتی که کف پوش از رنگ دیگری بهره گرفته است تغییر رنگ دهید.

 کف پوش و دیوار پوش مشکی برای اطاق خواب

 وسایل چوبی مشکی برای اتاق خواب مشکی

این را به یاد داشته باشید که علاوه بر تخت خواب، رو تختی، کف پوش و دیوار پوش برای رسیدن به یک دکوراسیون تیره باید آیتم های دیگر را نیز با این تم رنگی در نظر گرفت. به عنوان مثال شما می توانید از میزتحریری که پایه های آن آهنی است و رو به سیاهی است کار فضا سازی خود را دنبال کنید. البته که خرید صندلی باید با سبک متفاوت و ایده پردازی به روزی دنبال شود تا فضا در همان جهتی که شما علاقه مند هستید رو به حرکت باشد.

 وسایل چوبی مشکی

نور پردازی کمتر برای دکوراسیون تیره تر

از آنجایی هر چقدر نور در فضا کمتر باشد دکوراسیون شما تیره تر به تصویر کشیده می شود. بهتر است از نورهای نقطه ای در اتاق خواب بهره گرفته شود؛ یعنی با استفاده از هالوژن های که در سقف کار گذاشته می شود نور پردازی را دنبال کنید. استفاده از لوسترهای بزرگ و آباژورهای پر نور شما را به دکوراسیون تیره ای نخواهد رساند.

نور پردازی کمتر برای دکوراسیون تیره تر

کمد دیواری مشکی

اگر قرار است تمام اتاق باتم رنگی مشکی دیزاین شود. چه چیزی بهتر است دکوراسیون کردن کل فضا یعنی شما صفر تا صد آیتم های که در نظر دارید را با رنگ مشکی دکور کنید. برای این منظور شما باید با درب های قدیمی که برای کمدهای دیواری مورد استفاده قرار می گرفت خداحافظی کنید. استفاده از درب های مشکی بدون تردید فضا را برای شما دنج تر و زیبا تر به تصویر خواهد کشید.

تخت خواب های مینیمال تیره

شاید خرید تخت خواب های مینیمال قدری برای شما هزینه بر باشد؛ اما برای دکوراسیون های رنگ تیره انتخاب این محصول ایده ترین گزینه برای شما به شمار می آید. شما می توانید قیدهای کناری تخت خواب های مینیمال خود را تماما از چوب تیره و یا استرهای پارچه ای رنگ مشکی سفارش دهید تا به یک دکوراسیون مشکی دست پیدا کنید.

تخت خواب های مینیمال تیره

 کلام آخر پیرامون اتاق خواب مشکی

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای دکوراسیون اتاق خواب مشکی می توانید از تخت خواب مشکی، رو تختی مشکی، آباژورهای کم نور، نور پردازی های سقفی، فرش های مشکی، کف پوش مشکی، قاب عکس های مشکی و سایر پارامترهای دیگر در این راستا بهره بگیرید. امید است مطالب پیش رو در راستای رسیدن به یک دکوراسیون تیره شما عزیزان را یاری رسانده باشد.
اتاق خواب مشکی