بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه

انتشار:

 


بازار مبل چهاردانگه بهترین گزینه برای انتخاب مبل راحتی زیبا و باکیفیت است. این بازار انواع میز ناهارخوری، سرویس خواب، مبلمان راحتی، مبلمان اداری و ... در مدل های متنوع عرضه می کند. اگر به فکر خرید مبل افتاده اید بهتر است ابتدا سری به بازار مبل چهاردانگه بزنید. این بازار واقع در پایتخت کشور در دسته بهترین بازار مبلمان قرار دارد. در این مقاله هر آنچه که به بازار چهاردانگه مربوط است، ارائه می شود.
بازار مبل چهاردانگه یکی از معتبرترین بازارهای ایران معرفی می شود. افراد برای تهیه جهیزیه و خرید میز غذاخوری و سرویس مبلمان مراجعه به این بازار را به هر مرکز خریدی ترجیح می دهند؛ زیرا هم تنوع محصولات بالا است هم قیمت ها نسبتاً ارزان تر و به صرفه تر هستند. بیشتر تولید کنندگان مبلمان در بازار وجود دارند، به همین دلیل قیمت محصولات پایین تر است. در این بازار تنها مبلمان و سرویس غذاخوری یافت نمی شود، بلکه همچون نمایشگاهی بزرگ انواع کابینت در مدل های گوناگون عرضه می شود. اگر تا به امروز برای تهیه لوازم منزل به بازار چهاردانگه مراجعه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده خرید از بازار چهاردانگه را تجربه کنید. این بازار با عرضه مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب توانسته رضایت تمام مراجعه کنندگان و مشتریان را جلب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این بازار همراه ما باشید.

قیمت مبل در بازار مبل چهاردانگه

امروزه قیمت خرید مبلمان راحتی به دلیل بالا رفتن هزینه مواد اولیه، افزایش چشمگیری پیدا کرده است. هزینه خرید مبلمان راحتی با توجه به کیفیت و زیبایی ظاهری مبل ممکن است بین 12 تا 30 میلیون متغیر باشد. هرچقدر میزان چوب مصرفی مبلمان و کیفیت آن بیشتر باشد، آنگاه هزینه خرید آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. مبلمان کلاسیک و زیبا را امروزه می توان با هزینه 20 تا 45 میلیون، خریداری کرد. مشتریان بر حسب سلیقه و میزان بودجه ای که در اختیار دارند، می توانند بهترین مبلمان راحتی را از بازار مبل چهاردانگه خریداری کنند.
میزناهارخوری از جمله محصولات پرفروش بازار مبل چهاردانگه است که قیمت آن در محدوده 15 تا 20 میلیون است. هزینه خرید میز غذاخوری 6 نفره بیشتر از میز غذاخوری 4 نفره است.
به طورکلی هزینه خرید مبلمان، میز غذاخوری و... در بازار مبل چهاردانگه بسیار مناسب تر از سایر مراکز فروش مبلمان است. بنابراین اگر می خواهید با صرف کمترین هزینه، بهترین و باکیفیت ترین مبلمان را برای منزل خود، خریداری کنید، باید به فروشگاه چهاردانگه سر بزنید.
بهتر است به هنگام خرید از بازار از فروشنده متریال استفاده در مبلمان را سوال کنید و از وی بخواهید که در فاکتور ذکر نماید. اینکار باعث می شود فروشنده همان مبلمانی را به شما تحویل دهد که به هنگام معرفی عنوان کرده است.

قیمت مبل در بازار مبل چهاردانگه

ساعت کاری بازار مبل چهاردانگه

مرکز صنعتی چهاردانگه برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان، ساعات کاری خود را افزایش دهد. تمام پاساژها و بازارهای مبل چهاردانگه، خدمات خود را از ساعت 9 صبح تا 9 شب در اختیار مشتریان قرار می دهند. ساعات کاری بازار مبل چهاردانگه در مناسبت های مختلف، ممکن است تغییر کند ولی در سایر روزها، ساعت کاری ثابت خود را حفظ می کند.

آدرس بازار چهاردانگه

چهاردانگه یکی از معروف ترین بازارهای ایران واقع در جنوب غرب تهران است.این بازار در شهرک صنعتی چهاردانگه واقع در توابع اسلامشهر دایر شده است. از لحاظ منطقه ای، منطقه 19 تهران بوده و به اتوبان آزادگان نزدیک است.
اگر تمایل دارید با ماشین شخصی خود به بازار بروید، می توانید از بزرگراه های نواب صفوی و آزادگان وارد اسلامشهر شوید. بعد از اسلامشهر، چهاردانگه وجود دارد. ابتدا به میدان مصلی رفته و پس از دور زدن آن به شهرک صنعتی چهاردانگه خواهید رسید. چنانچه قصد متروسواری را دارید باید در ایستگاه آخر یعنی آزادگان پیاده شوید و با تاکسی یا اتوبوس خود را به بازار برسانید. با توجه به قیمت پایین مبلمان در بازار چهاردانگه، افراد از نقاط مختلف کشور به تهران و بازار مراجعه می کنند. در واقع تفاوت قیمت محصولات ارزش پیمودن مسیر تا بازار چهاردانگه را دارد.

چه محصولاتی در بازار مبل چهاردانگه وجود دارد؟

بازار چهاردانگه شهرت بسیار زیادی در تولید انواع مبلمان راحتی، سرویس خواب، میزهای غذاخوری و ... دارد. تنوع بالای محصولات بازار بزرگ چهاردانگه برای مشتری ارزش بسیار بالایی دارد.
مشتریان با سلیقه های متنوع می توانند انواع محصولات چوبی و باکیفیت را به صورت مستقیم از بازار بازار بزرگ چهاردانگه خریداری کنند. این بازار بزرگ به دلیل تجربه بالایی که در تولید مبلمان، میزهای غذاخوری و... دارد، توانسته است به دستاوردهای بسیار چشمگیری در بازار مبل فروشی دست پیدا کند.
فعالیت اصلی مبل چهاردانگه در زمینه تولید مبلمان راحتی باکیفیت و زیبا است. این بازار بزرگ و مجلل همواره بهترین و زیباترین مبلمان راحتی را تولید می کند. بازار مجلل چهاردانگه همواره متریال باکیفیت و درجه یکی در ساخت محصولات خود به کار می برد به همین خاطر تمامی اجناس تولیدی چهاردانگه از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

چه محصولاتی در بازار مبل چهاردانگه وجود دارد

 پارچه مبلی در بازار مبل چهاردانگه

 

با توجه به این که بخش عمده ای از فروش بازار مبل تهران در چهاردانگه است تعداد قابل قبولی از فروشگاه های پارچه مبلی در این شهرک وجود دارد که میتوانید خرید پارچه مبلتان را انجام دهید. البته پارچه فروشی ها متمرکز در محله خاصی نیستند

 

تفاوت بازار چهاردانگه با سایر بازارهای ایران

بازار مبل چهاردانگه عرضه کننده مبلمان متنوع به صورت راحتی و کلاسیک است. در واقع هر مدل مبلی که تصور کنید در این بازار وجود دارد. پس شما برای تهیه مبلمان با هر سبکی کافی است به این بازار مراجعه کنید. رنگ بندی روکش محصولات و رنگ بندی چوب مبلمان به قدری بالا است که هر فرد بسته به رنگ دکور داخلی منزل و سلیقه فردی خود می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. فروشندگان در این بازار با هدف عرضه مبلمان با کیفیت در صدد جلب رضایت مشتریان فعالیت می کنند

تفاوت بازار چهاردانگه با سایر بازارهای ایران