راهنمای خرید مبل تخت خواب شو

راهنمای خرید مبل تخت خواب شو

انتشار:
 

راهنمای خرید مبل تخت خواب شو

 

همیشه وسایل چند کاره پرطرفدار بوده اند، زیرا باعث می شوند در هزینه وفضا صرفه جویی شود. یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد کاربردی بودن آنهاست. مبل تخت خواب شو هم یکی از وسایلی است که بسیار پر طرفدارمی باشد. امروزه خانه ها نسبت به سالیان گذشته کوچکتر شده وبا وجود تورم و افزایش هزینه ها مبل های تخت خواب شو بسیار مقرون به صرفه تر و محبوب هستند.

اگر شما هم از طرفداران این نوع مبلمان هستید وقصد دارید مبل تخت خواب شو برای منزلتان خریداری کنید بهتر است قبل از مراجعه حضوری و یا خرید اینترنتی اطلاعاتی جامع در باره ی این مبلمان داشته باشید.

راهنمای خرید مبل تخت خواب شو

نکات
قدم اول برای خرید مبلمان انتخاب پارچه ایی است که علاوه بر کیفیت و زیبایی نیز  داشته باشد و همچنین با فضای خانه ی شما هماهنگ باشد. نوع پارچه در ماندگاری مبلمان بسیار تاثیر گذار است. پارچه های بی کیفیت در طی زمان ظاهری نازیبا به خود می گیرند،  به همین سبب بهتر است پارچه های مناسب مبل تخت خوابشو  را بهتر بشناسید.
 

راهنمای خرید پارچه برای مبل تخت خواب شو

 
چرم پارچه
چرم این روز ها علاقه مندان زیادی دارد. به همین سبب تولیدکنندگان چرم پارچه را وارد بازار مبلمان تخت خوابشوکردند که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این محصول با ویژگی چرم اما با جنس پارچه تولید می شود بسیار مقاوم است. این نوع پارچه در حال حاضر در دو رنگ های متوعی در بازار  موجود است.یکی از دلایلی که این مدل بسیار محبوب است این است که لک و کثیفی از روی آن به آسانی پاک می شود و از طرفی نرمی و لطافت چرم را زیر برای شما فراهم می کند. بهترین انتخاب ها پارچه های : مسکو، هانزو، گریو چوپر هستند که چرم اما پارچه ایی اند.
پارچه های مخمل
توجه داشته باشید پارچه های مخمل به عنوان پارچه ایی برای مبلمان لوکس انتخاب می شود وبسیار مهم است که جنس پارچه از مرغوبیت کافی برخوردار باشد، زیرا در صورتی که مرغوبیت نداشته باشد بعد از مدتی تارو پود آن از هم گسسته می شود و مبلمان شما به صورت سایه روشن جلوه می کند. نگهداری از پارچه های مخمل کمی سخت است اما زیبایی فوق العاده ایی را به فضای شما منتقل می کند.بهترین انتخاب پارچه های مخمل : جاسمین، پورش و دیاموند می باشند.
 

 چه پارچه ای برای مبل تخت خواب شو نخریم؟

 
توصیه می شود تحت هیچ شرایطی از چرم مصنوعی  برای مبلمان خود استفاده کنید، زیرا این پارچه ها با جنسی که دارند باعث تعریق می شوندو خیلی زود پوسته پوسته می شوند و ترک می خورند وهیچ گونه مراقبتی نمی تواند از این اتفاق جلو گیری کند.کوچکترین خراش با هر وسیله ایی سبب پاره شدن پارچه می شود و با توجه به قیمت بالایی که دارند به هیچ وجه مقرون به صرفه نیز نیستند و خیلی زود شما مجبور به تعویض پارچه های مبلمانتان می شوید. 
 
 

راهنمای انتخاب کلاف یا چارچوب مبل تخت خوابشو

 
توجه داشته باشید حتما مکانی را برای خرید مبل  تخت خواب شو انتخاب کنید که از کلاف فلزی برای مبل استفاده کند زیرا طول عمر بیشتری دارند و از انتخاب چارچوب های چوبی پرهیز کنید.

راهنمای خرید تختخواب شو

راهنمای انتخاب ابعاد و سایز برای مبل تخت خواب شو

 
ابعاد مبل شما باید به گونه ایی استاندارد باشد تا در هنگام نشستن به کمر وگردن شما کوچکترین فشاری وارد نشود. مبل های تخت خواب شو،  معمولا دست های پهن و نشیمن گاه هایی عمیق دارند به همین دلیل شما می توانیدبه راحتی بر روی آن ها استراحت کنید. به ارتفاع مبل نیز توجه داشت باشید زیرا ارتفاع نامتناسب باعث کشیده شدن پاها می شود و یا پا ها در هنگام نشستن آویزان        می مانند که به مرور زمان راحتی را از شما سلب خواهند کرد. ارتفاع استاندارد برای مبل تخت خواب شو به گونه ایی است که در هنگام نشستن زانو ها حالتی قائم داشته باشند وکف پاها به طور کامل به روی زمین قرار گیرد. 
مبل های تخت خواب شو اصولا با ابعاد 
سایز 80 : یک نفر نشیمن و یک نفر خواب
سایز 100 : دو نفر نشیمن و و یک نفر خواب
سایز 140: دو نفر نشیمن و دو نفر خواب
سایز 160 : سه نفر نشیمن و دو نفر خواب
در نظر داشته باشید این ابعاد فقط عرض نشیمن هستند و مبل های تخت خواب شو به جز عرض خواب دسته هایی از 7 س تا 25 س در هر طرف مبل دارند که عرض کل مبل را وابسته به طرح بیشتر میکند
راهنمای انتخاب مبل تخت خواب شو شرکتی یا کارگاهی
مبلمان تخت خواب شو اصولا باید در کارخانه هایی با چند واحد صورت گیرد
1 واحد تولید کلاف فلزی (آهنگری)
2 رویه کوبی
3 خیاطی
مهمترین عامل در تولید تخت خواب شو واحد آهنگری است در دوام و گارانتی مبل های تخت خوابشو بسیار مهم است اگر مبل را از کارگاه ها خرید کنید قطعا در بحث گارانتی دچار مشکل خواهید شدپس پیشنهاد ما خرید مبل تخت خواب شو شرکتی است

راهنمای انتخاب ابعاد تختخوابشو

قیمت مبل های تخت خوابشو

 
قیمت مبل های تخت خواب شو وابسته به مدل و شرکتی بودن یا کارگاهی مختلف می باشد و نمیتوان برای مبل تخت شو قیمتی را لحاظ کرد
 
 

تمیز کردن پارچه مبل تخت خوابشو

 
یکی از مواردی که باعث می شود مبلمان همیشه مرتب و خوش فرم بنظر برسد،  گردگیری مناسب است. همیشه لای  درزهای مبلمان را با دقت جارو بزنید و پس از جارو حتما مبلمان را برس بکشید.  به دلیل اینکه مبل تخت خواب شو بسیار کاربردی تر نسبت به سایر مبل ها دارد، باید در نگهداری این مبل دقت ویژه ایی داشته باشید.این مبل کاربرد های زیادی دارد برای نشستن، خوابیدن،تماشا کردن تلویزیون و ... که باعث می شود زودتر کثیف شوند. بعضی از افراد به دلیل راحتی بیش از حد این نوع مبلمان برای میل کردن غذا بر روی مبل لم می دهند وامکان دارد مبل چرب و لک شود. یکی از بهترین راه حل ها برای شست وشوی مبل تخت خواب شو این است که این کار را به افراد متخصص بسپارید اما اگر شما به هر دلیلی ترجیح می دهید که خودتان عملیات شست و شو را انجام دهید راهکار های بسیار زیادی وجود دارد که عبارتند از:
استفاده از شامپو فرش
شامپو فرش یکی از بهترین ابزار برای تمیز کردن فرش و مبلمان است. کار با این وسیله بسیار آسان و بی دردسر است. در بازار انواع و اقسام شامپو فرش ها موجود است.  باید توجه داشته باشید که نوع مناسبی را برای پارچه ی مبلمانتان انتخاب کنید.بعضی از شامپو فرش ها نانو هستند نوع نانو نسبت به مدل معمولی که در بازار موجود است بهتر عمل خواهد کرد. قبل از اینکه از شامپو فرش استفاده کنید روی یک قسمت کوچکی از مبلمان تست کنید تا مطمئن شوید که این نوع با پارچه ی مبل شما سازگار است و به مبل شما رنگ نمی دهد.
 

استفاده از آبلیمو و جوش شیرین

اگر پارچه ی مبل شما از جنس مخمل است برای شست وشو می توانید از ترکیب آبلیمو وجوش شیرین استفاده کنید. برای این کار لازم است یک لیوان آبلیمو و دوقاشق جوش شیرین را با هم ترکیب کنید.پارچه یا اسفنجی نرم را انتخاب کنید و در جهت خواب مبل بکشید.  بعد از اطمینان از برطرف شدن لکه ها می توانید با کمک سشوار مبل را خشک کنید.
 

پاک کردن لکه نوشیدنی‌ها

یکی از روش های بسیار خوب برای از بین بردن لکه های نوشیدنی مثل نوشابه استفاده از نمک است. برای این کار کمی نمک روی لکه بریزید و بعد از مدتی آنرا با استفاده از یک پارچه تمیز کنید. این کار سبب می شود هیچ گونه لکه ایی بر روی مبل شما باقی نماند.سپس با کمک جارو برقی نمک ها را جمع کنید و نتیجه ایی عالی را در کمترین زمان بگیرید.
 

پاک کردن لکه چربی

یکی از معظلات همیشگی بانوان عزیز نحوه ی زدودن چربی ها است. برای از بین بردن لکه های چربی از محلول نمک و الکل استفاده کنید. نصف پیمانه الکل و دو قاشق نمک را خوب مخلوط کنید و به آرامی روی سطح بکشید بعد از خشک شدن می توانید تاثیر فوق العاده ی این محلول را ببینید. 
استفاده از آب اکسیژنه
آب اکسیژنه محصولی است که می توانید از داروخانه ها تهیه کنید وبه وسیله ی آن مبلمان خود را شست وشو دهید. آب اکسیژنه را بر روی لکه ها بریزید و همانطور که آب در حال قل زدن است شما با پارچه ایی تمیز روی آن بکشید.  این ماده لکه ها را به طور کلی محو نمی کند،  اما باعث کم رنگ شده آنها می شود.
 
استفاده از مایع شوینده

مایع شوینده یکی  از رایج ترین مواد مورد استفاده در شست وشوی مبلمان است. برای این کار یک لیتر آب و تقریبا دو قاشق مایع ظرف شویی را خوب مخلوط کنید و با استفاده از اسنفج یا فرچه به آرامی روش مبل بکشید و سپس با یک پارچه ی خشک رطوبت را به خوبی بگیرید.

 

استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین یکی از موادی است که به صورت عمقی لکه ها را پاک می کند. برای این کار باید جوش شیرین را در آب سرد حل کنید و بیست دقیقه ب روی لکه بکشید سپس با یک پارچه ی خشک رطوبت آنرا بگیرید.نتیجه ایی فوق العاده برای شما به ارمغان می آورد.
 

راهنمای خرید مبل تخت خواب شو با رویت کالا

 
در انتهای این مقاله چند روش ساده برای تست مبل تخت خواب شو را به عرض شما می رسانیم
1 نمای مبل تخت خوابشو را در محل خرید چک کنید بنید آیا تناسب ظاهری دارد یا خیر
2 مبل تخت خواب شو را باز و بست کنید و از میزان نرمی کار مطمئین شوید
3 دوخت های کار را چک کنید ببنید در یک خط است یا خیر
4 رنگ قسمت های فلزی را چک کنید و ببنید که یکنواخت است یا خیر

راهنمای خرید مبل تختخوابشو