جدیدترین مدل کمد دیواری اتاق کوچک 2022

جدیدترین مدل کمد دیواری اتاق کوچک 2022

انتشار:

 

 کمد دیواری یکی از اصلی ترین نیازهای بشر در زندگی مدرن است. همه شما به خوبی می دانید که بدون کمد دیواری و حذف انباری و حیاط از زندگی های آپارتمانی فضا به اندازه کافی دیگر در اختیار ما نیست. استفاده از کمد دیواری اتاق کوچک سبب می شود نظم در منزل شما به تصویر کشیده شود. استفاده از نظم دهنده سبب می شود شما در کنار کمد دیواری از یک درآور نیز بهره مند شوید. اینکه کمد دیواری شما به یک آینه قدی نیز مجهز باشد سه پارامتر را برای شما فراهم می سازد. استفاده از کمد های که درب های ریلی دارد جایگذاری تخت خواب و سایر وسایل دیگر را در ا تاق شما به راحتی فراهم می سازد زیرا نیازی به جابجایی برای باز و بسته شدن درب ها نیست. کمد دیواری شما در هر فضایی در منزل قابل جایگذاری است. شما می توانید کمد دیواری دکوری، چند کاره به همراه میز توالت، میز تحریر و یا حتی تخت خواب های تاشو را در اتاق خواب خود شاهد باشید. با ما همراه باشید که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

کمد دیواری برای چه فضایی مناسب است؟

شما می توانید نمونه طرح های بسیار متفاوتی را برای ایده پردازی کمد دیواری خود مد نظر داشته باشید. کمد دیواری شما می تواند از اتاق نشیمن تا اتاق خواب شما مورد استفاده قرار بگیرد و این امر به نیاز شما بستگی دارد. در برخی مواقع افراد ترجیح می دهند از فضاهای مرده مثل زیر راه پله برای قرار داده کمد دیواری استفاده کنند. عده ای دوست دارند کمد دیواری در اتاق نشیمن آن ها یا در اتاق پذیرایی به عنوان یک کمد دکوری و یک نظم دهند واقعی استفاده شود؛ اما بهترین فضا برای کمد دیواری ها عموما اتاق خواب ها هستند که نقش یک انباری را برای شما به منظور نظم دادن ایفا می کند.

 کمد دیواری مدرن
 

کمد دیواری های مدرن از ام دی اف های براق و بدون دسته و دستگیره برای شما طراحی و ساخته می شوند. شما با حذف درب های که فضای زیادی را برای باز و بسته شدن به خود اختصاص می دادند و استفاده از درب های ریلی به سادگی می توانید نظم را مهمان خانه خود کنید. کمد دیواری های مدرن در فرو رفتگی های بخشی از اتاق خواب یا به صورت یک خط مورب در بخشی از اتاق شما تصویر گری می کند و فضای قابل قبولی را برای جای دادن رختخواب و لباس های قدیمی و جدید شما ایجاد می کند. محصولات مدرن به راحتی با زندگی آپارتمانی شما سازگاری لازم را فراهم می سازد. چون علاوه بر نظم دهنده های مخصوص ریل های کشویی آن متناسب با سبک زندگی شما طراحی شده است.

 کمد دیواری ریلی بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند نظم را مهمان خانه شما می کند.

 کمد دیواری مدرن

کمد دیواری ریلی برای دکوراسیون های مدرن توصیه می شود.

کمد دیواری شلف دار دسته بندی شده

 شما می توانید از کمد دیواری های سفارشی سازی شده برای اتاق خواب های بزرگ و کوچک خود نیز بهره بگیرید. این کمدها بخشی را برای آویز کردن لباس های شما فراهم می کند. بخشی را به صورت طبقه ای برای قرار دادن باکس های شما در نظر می گیرد. هر چقدر این باکس ها و نظم دهنده ها بیشتر باشد جایگذاری وسایل برای شما ساده تر و با نظم به خصوص تری دنبال می شود. نمونه کمد دیواری های دسته بندی شده بسیار متنوع است که شما می توانید متناسب با سبک زندگی و وسایلی که قرار است از دید پنهان باشد به طراحی آن بپردازید.

کمد دیواری شلف دار دسته بندی شده

 اگر قرار است نظم مهمان خانه شما شود هیچ چیزی بهتر از نظم دهنده های کمدهای دیواری سفارشی سازی شده نیست.

کمدهای دیواری

با کمد دیواری های نظم دهنده دیگر به درآور و رخت آویزهای سرگردان در منزل نیاز نخواهید داشت.

کمد دیواری آینه ای

اگر نمی خواهید از اکسسوری های چوبی زیادی در اتاق خواب خود استفاده کنید می توانید نمونه طرح کمد دیواری خود را چند کاره در نظر بگیرید. استفاده از نظم دهنده ها نقش درآور را برای شما ایفا می کند و آویزهای که در داخل کمد دیواری است کمد لباس های مجلسی شما را ترسیم می کند. حال تمام این پارامترها با یک آینه تکمیل می شود. اگر کمد دیواری شما بزرگ است می توانید از دو آینه و اگر کوچک است یک سو را درب ریلی و سوی دیگر را آینه ای ثابت روی درب طراحی کنید. برای خاص بودن نیاز به هزینه گزاف نیست تنها کافی است قدری متفاوت باشید.

 آینه اصلی ترین پارامتر بر اساس اصول فنگ شویی به شمار می آید با آن انرژی را مهمان خانه خود کنید.

کمد دیواری آینه ای

 آینه های قدی با نمونه کمد دیواری های آینه ای از اتاق خواب شما حذف می شود و فضای بیشتری برایتان فراهم می گردد.

کمد دیواری دو کاره با میز آرایش برای اتاقهای کوچک
 

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد کمد دیواری ها یکی از مهم ترین ملزومات در دکوراسیون مدرن به شمار می آید؛ زیرا نظم به خصوصی را برای شما فراهم می سازد. وقتی درآور قرار است همراه با آینه قدی حذف شود. چرا میزآرایش خود را از دل کمد دیواری بیرون نیاوریم. میز توالت شما می تواند به شکل حرفه ای دیزاین شود و فضای قابل قبولی را حتی برای قرار دادن وسایل آرایشی بهداشتی شما فراهم سازد. میز توالت وقتی در دل کمد دیواری جای می گیرد تصویر سازی بهتری را برای شما فراهم می سازد.

میز آرایش جزء جدایی ناپذیر اتاق خواب شما محسوب می شود پس با این محصول به همراه یک آینه رو میزی در دل کمد دیواری به هدف خودبرسید.

کمد دیواری دو کاره با میز توالت

 کمد دیواری دکوری برای اتاق های شیک

از آنجایی که زیبایی اصلی ترین آیتم برای بهره گیری از هر وسیله دکوری در منزل به شما می آید. شما باید در کنار زیبایی به کارایی آن نیز اهمیت بدهید. در همین راستا شما می توانید کمد دیواری خود را شبیه به کنسول دکوری نیز دیزاین کنید. در این راستا استفاده از نور پردازی نیز نقش به سزایی در دیزاین داخلی آن دارد. حتی شما می توانید با استفاده از شلف های دکوری که در لابه لای کمد دیواری تعبیه می شود به زیبا سازی بهتر و بیشتر آن نیز بپردازید. دکوری های نوستالژی و مدرن خود را با استفاده از کمد دیواری های مدرن به نمایش بگذارید.

 کمد دیواری دکوری

 

با نور پردازی به راحتی می توانید کمد دیواری ویژه ای را در اتاق خواب یا اتاق پذیرایی خود داشته باشید.

نورپردازی کمد دیواری

 وقتی شلف های رو باز با استفاده از وسایل نوستالژی شما دیزاین می شود ایده پردازی شما بکر تر به نمایش گذاشته می شود.

کمد دیواری با شلف

 کمد دیواری های چند کاره برای اتاق خواب

با یک تیر صد نشان را با استفاده از کمد دیواری سفارشی خود به هدف بزنید. برای این منظور شما می توانید هر آیتمی را که به آن نیاز دارید را با استفاده از کمد دیواری دور تا دور اتاق خواب خود به تصویر بکشانید. بر فرض بخشی از کمد دیواری را شبیه به میز تحریر و بخشی دیگر را شبی به کتابخانه سفارشی سازی کنید. این امر برای شما با استفاده از باکس های که داخل کمد دیواری است سبب می شود نظم لازم در منزل شما به تصویر کشیده شود. در نظر داشته باشید شما حتی تخت خواب های خود را به صورت تاشو و شبیه یک کمد دیواری می توانید سفارشی سازی کنید.

کمد دیواری های چند کاره
 وقتی قرار است از کمترین فضا بیشترین بهره وری را داشته باشیم نتیجه می شود نمونه طرح کمد دیواری برای اتاق فوق که ترکیبی از آینه قدی، کمد دیواری، میز تحریر و کتابخانه است.
 کمد دیواری که میز تحریر دارد برای اتاق خواب فرزند و یا اتاق کار خود شما توصیه می شود.
 میز تحریر، درآور، کتابخانه، شلف های دکوری و سایر پارامترهای دیگر به صورت سفارشی در کمد دکوری های انحصاری شما به نمایش گذاشته می شود.

کمد دیواری

کلام آخر پیرامون کمد دیواری برای اتاق کوچک

 همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای ساخت و سفارشی سازی کردن کمد دیواری ایده های بسیار زیادی در پیش روی شما قرار دارد. در قدم اول می توانیم به کمد دیواری های اشاره داشته باشیم که به صورت ریلی باز و بسته می شوند و دیگر شبیه کمدهای سنتی قدیمی فضای زیادی را از شما اشغال نمی کنند. در قدم بعد می توانیم به کمد دیواری های آینه اشاره داشته باشیم که به راحتی آینه های قدی را از اتاق خواب خود حذف کنید. استفاده از این محصول کارآمد شبیه میز توالت و میز تحریر و یا حتی کتابخانه بدو تردید نظم را به منزل شما مهمان می کند. با استفاده از باکس های نظم دهند حتی دیگر شما به درآور هم نیاز پیدا نخواهید کرد. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با کمدهای دیواری مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

کلام آخر پیرامون کمد دیواری

کمد دیواری خاص که اتاق شما را دگرگون می کند

کمد دیواری خاص

کمد دیواری با رخت آویز برای اطاق کوچک

کمد دیواری با رخت آویز

کمد دیواری با جایی برای تلویزیون

کمد دیواری با جایی برای تلویزیون

کمد دیواری خاص

کمد دیواری خاص

کمد دیواری آینه دار مناسب برای فضای کوچک

کمد دیواری آیینه دار

کمد دیواری پشت تختخواب برای اطاق کوچک

کمد دیواری پشت تختخواب برای اطاق کوچک

جدیدترین مدل کمد دیواری

جدیدترین مدل کمد دیواری

کمد دیواری با نمای قهوه ای برای اتاق کوچک

کمد دیواری با نمای قهوه ای

کمد دیواری جادار برای اطاق کوچک

کمد دیواری جادار برای اطاق کوچک