نمونه طرح های تم تولد برای دختران

نمونه طرح های تم تولد برای دختران

انتشار:

 

تولد روز بسیار مهمی برای افراد محسوب می شود. از همین رو سایر اعضای خانواده با سورپرایزهای خود سعی دارند تا این روز را با خوشحالی بیشتری همراه کنند. در نظر گرفتن یک کادوی خوب به همراه یک کیک خوشمزه بدون تردید این هیجان را چندین برابر می کند؛ اما آیا تا کنون به تغییر دکوراسیون با استفاده از تم های که در بازار موجود است فکر کرده اید. برای رسیدن به عکس های هنری خاص و زیبا چاره ای نیست مگر کمک گرفتن از ایده پردازی های جدید که یکی از بولد ترین و بهترین آن ها بهره گرفتن از تم های تولد دخترانه و پسرانه است. از آنجایی که دخترها به مراتب بیشتر از آقا پسرها درگیر روز تولد خود هستند و به تم های تولد علاقه بیشتری دارند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون برخی از تم های تولد که به تازگی راهی بازار شده است و با استقبال بی نظیری نیز روبرو بوده است شما عزیزان را آشنا کنیم. اگر قصد سورپرایز کردن عزیزان خود را دارید با ما همراه باشید ایده های ما حتما به کار شما خواهد آمد.


تم تولد برای دختران با رنگ سبز

تم تولد سبز دخترونه

 برای دختر خانم های خوش سلیقه به شما توصیه می کنیم از رنگ سبز حتما برای ایده پردازی های تولد بهره بگیرید. این رنگ در شب جلوه بسیار خاصی دارد و مجلس تولد شما را لاکچری تر در تصاویر به نمایش می گذارد. اگر می خواهید از ایده پردازی با تم رنگی سبز استفاده کنید از یاد نبرید که هر چقدر این رنگ ها تیره و روشن و براق و مات باشند جذاب تر می شوند. به تصویر ارائه شده دقت کنید. رنگ سبز تیره به دو صورت براق و مات در نظر گرفته شده است و از رنگ های سبز ملایم نیز بهره گرفته شده به گونه ای که انگار رنگ سفید با رنگ سبز ترکیب شده باشد. این را از یاد نبرید که باید حتما از رنگ طلایی نیز در ایده پردازی با تم رنگی سبز استفاده شود. شما می توانید سایر المان های خود را هر تم رنگی از بین پنج رنگ طلایی، سبز کم رنگ و سبز تیره در کنار رنگ های مات و روشن آن انتخاب کنید.

تم تولد طلایی

 تم تولد طلایی (دخترانه و پسرانه)

 دختر خانم ها عاشق رنگ طلایی هستند زیرا به آن ها قدرت می دهد. از همین رو است که خانم ها به طلا و جواهرات علاقه زیادی دارند زیرا قدرت را در ان ها تقویت می کند. در همین راستا برای ایده پردازی تولد خانم های سخت پسند ما به شما رنگ طلایی را توصیه می کنیم؛ زیرا دیگر رنگی نیست که بالاتر از طلایی در تولدهای شما خود را جذاب و دلربا به تصویر بکشاند. شما می توانید آیتم های مخصوص برای تولد است را با رنگ سفید ترکیب کنید زیرا سفید بهترین رنگ خنثی برای طلایی محسوب می شود. استفاده از ریسه های رنگی در کنار این آیتم زیبایی بیشتری را برای شما فراهم می سازد. دیگر دیزاین کردن محل تولد با تم رنگی طلایی کار دشواری نخواهد بود زیرا شما می توانید از رنگ سفید برای دیزاین میز و صندلی و فضای اطراف به همراه یک نور پردازی جذاب یاری بگیرید.

صورتی بهترین رنگ تم تولد دخترانه

تم تولد صورتی محبوب دخترها

مگر می شود تولد دختر خانم باشد و از رنگ صورتی جذاب یاری گرفته نشود. بعید می دانم دختری باشد که به رنگ صورتی آن هم با تنوع بسیار گسترده این رنگ علاقه مندی نشان ندهد. به شما توصیه می کنیم از صفر تا صد محل تولد را با رنگ صورتی ملایم و پر رنگ ایده پردازی کنید؛ زیرا این رنگ هر چقدر بیشتر مورداستفاده قرار بگیرید تولد شما رؤیایی تر جلوه می کند. بسته به سلیقه خودتان می توانید از تم های رنگی متنوع رنگ صورتی بهره بگیرید و آن را با رنگ طلایی ترکیب کنید. رنگ طلایی بهتر است برای سایر المان ها مثل میزهای که برای کیک تولد و سایر گزینه های کمکی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد به کار گرفته شود. البته برخی بادکنک های رنگی مثل سبز، قرمز و یا حتی طلایی را با صورتی ترکیب می کنند که ایده بسیار متمایز و بکری را به تصویر می کشاند.

تم تولد طوسی صورتی

 تم تولد دخترانه طوسی صورتی

 آیا می دانستید که از رنگ طوسی هم برای ایده پردازی تولد های دخترانه می توانید استفاده کنید. از آنجایی که رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی است به سادگی با هر آِیتم رنگی که شما به آن علاقه مند باشید ترکیب می شود. برای این منظور به تصویر ارائه شده دقت کنید. استفاده از رنگ صورتی در کنار رنگ طوسی به همراه رنگ سفید و طلایی یک ایده پردازی بسیار چشم نوازی را به تصویر کشانده است. شما می توانید از برگ های طبیعی سبز نیز برای تصویر سازی های خود بهره بگیرید تا هزینه های مصرفی را قدری کاهش دهید. این را از یاد نبرید که بادکنک های که برای تم تولد دخترانه مورداستفاده قرار می دهید نباید تماما با یک سایز انتخاب شود زیرا زیبایی این تصویر سازی به خاطر سایزهای متنوعی است که برای بادکنک ها مورداستفاده قرار گرفته است.

تم رنگارنگ تولد

تم تولد رنگی رنگی

 شاید با خود تصور کنید که رنگ زرد دلگیر است و حس خوبی به شما در زمان خرید منتقل نشود؛ اما رنگ های زرد تیره جذابیتی هم راستا با رنگ طلایی را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید از رنگ زرد به مقدار بیشتری در کنار سایر آیتم های رنگی استفاده کنید تا ایده منحصر به فردی را به نمایش بگذارید. به تصویر ارائه شده دقت کنید تقریباً چهل درصد از رنگ زرد و ما بقی دیزاین با استفاده از رنگ های آبی و صورتی و سبز به نمایش گذاشته شده است. زرد برای پایه و انتهای کار درست مثل نور پردازی که تابش نور خورشید را به نمایش گذاشته باشد مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید سایر آیتم های تولد مثل گیف های یادگاری و صندلی های مهمان را با استفاده از رنگ زرد و ترکیب آن با رنگ صورتی به نمایش بگذارید.

تم تولد رنگین کمانی

تم تولد رنگین کمانی

اگر می خواهید یک ترکیب رنگ جذاب را تجربه کنید و یک دیزاین متفاوت را در عکس های یادگاری خود به تصویر بکشانید. ما به شما تم تولد رنگین کمانی را توصیه می کنیم. برای این منظور توصیه می شود جنس بادکنک ها تماما براق باشد و از بادکنک مات برای تم تولد خود بهتر است استفاده نکنید تا درخشندگی نور خورشید از پشت رنگین کمان نمایش داده شود. همان طور که مشاهده می کنید در عکس فوق که برای ایده پردازی برای شما در نظر گرفته شده است از گل های بهاری نیز در لابه لای بادکنک ها استفاده شده است که خود این امر زیبایی کار را چندین برابر کرده است. استفاده از تم رنگی طلایی نیز مثل همیشه مورد استقبال قرار گرفته است و میز کیک با تم طلایی و سفید در نظر گرفته شده است. زمانی که این سبک ایده پردازی را مورداستفاده قرار می دهید به سادگی می توانید تمام فضا را با هر تم رنگی که تمایل دارید دیزاین کنید. این امر یک فضای بسیار منحصر به فرد و ویژه ای را به صورت کلی برایتان فراهم می سازد.

تم تولد دخترونه با رنگ بنفش

تم تولد دخترانه با رنگ بنفش

 بنفش رنگ سال است و استفاده از آن بدون شک همه را شگفت زده خواهد کرد. شاید به جرئت بتوانیم بگویم بعد از رنگ صورتی یکی از محبوب ترین رنگ های دختر خانم ها سعی دارند برای خود خریداری کنند رنگ بنفش است. لاک بنفش، کیف بنفش، کفش بنفش و ده ها پارامتر دیگر. شما هم می توانید برای سوپرایز کردن دختر خانم ها از رنگ بنفش به همراه رنگ کرم و برنز و یا حتی طلایی یک تصویر سازی ناب را به تصویر بکشانید. این را به یاد داشته باشید که هر چقدر رنگ بنفش شما تیره تر باشد کار تصویر سازی و دیزاین تم تولد شما هم زیبا تر به نمایش گذاشته می شود. رنگ بنفش طیف های رنگی بسیار گسترده ای را در بر دارد که شما می توانید به صورت تک رنگ و چند رنگ از این آیتم رنگی حتی تنها با زمینه بنفش هم یاری بگیرید؛ زیرا زمانی که نور پردازی روی این رنگ دنبال می شود جلوه بسیار باشکوهی را فراهم می سازد.

تم تولد یک سالگی

کلام آخر پیرامون تم تولد دخترانه

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای دیزاین اتاق های مخصوص تولد از آیتم های رنگی بسیار متمایزی می تواند استفاده کرد. شما برای نمونه رنگ بنفش، سبز، طلایی، صورتی و سایر آیتم های رنگی دیگر را مشاهده کنید. این امر به سلیقه شما و علاقه مندی دختر دلبندتان بستگی دارد که قرار است از چه رنگی استفاده شود. رنگ ها و تم های ارائه شده تنها به عنوان نمونه و پیش فرض و برای ایده پردازی شما عزیزان ارائه شده است. از آنجایی که رنگ طلایی بسیار رنگ لاکچری و خاصی است به تنهایی و یا با ترکیب سایر رنگ ها نیز می توانید از آن برای ایده پردازی های خود بهره بگیرید. امید است تم های رنگی ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این پس بدون اینکه نیاز باشد از یک دکوراتور در راستای ایده پردازی اتاق تولد خود کمک بگیرید خود دست به طراحی خاص و ویژه بزنید.

چند ایده تم تولد جدید

تم تولد عروسکی

تم تولد عروسکی

تم تولد کیتی

تم تولد کیتی

تم کیتی قشنگ

یه تم تولد کیتی قشنگ

تم آبی تولد میکی موس

تم آبی تولد میکی موس

تم تولد میکی موس

تم تولد خیلی عالی وزیبای می کی موس

تم رنگی تولد پونی

تم تولد رنگارنگ شاد  با کاراکتر پونی

jl j,gn shni nojvhki

تم تولد دخترانه ساده