انواع مدل دیوار چوبی کلاسیک و فانتزی

انواع مدل دیوار چوبی کلاسیک و فانتزی

انتشار:

 

 دیوارهای چوبی آیتم بسیار جدیدی است که بسیار با استقبال روبرو شده است. همه شما به خوبی می دانید وقتی از نمونه طرح های چوبی برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود. فضای ایده پردازی شما گرم تر و لاکچری تر به تصویر کشیده می شود. این آیتم در هر بخشی از منزل شما قابل اجرا است؛ یعنی شما به سادگی می توانید  دیوار چوبی خود را در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و یا حتی آشپزخانه و راهروهای ورودی منزل خود شاهد باشید. استفاده از نمونه طرح های که با چوب با کیفیت تری مورد استفاده قرار می گیرد برای دیزاین تراس و فضاهای رو باز منزل شما نیز توصیه می شود. با ما همراه باشید تا بخشی از این ایده پردازی ها را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

دیوارکوب چوبی

دیوارچوبی اتاق نشیمن

 دیوار  چوبی فضای اتاق های شما را دل نشین تر و گرم تر به تصویر می کشاند. از همین رو برای اتاق نشیمن بهترین نقطه ای که می توان از این آیتم استفاده کرد فضای پشت میز تلویزیون است؛ زیرا این نقطه در این فضا به عنوان کانون مرکزی شناخته می شود. بدون نیاز به پارتیشن به راحتی می توانید به مجزا کردن اتاق نشیمن خود از فضای مرتبط با سالن غذا خوری بپردازید. برای این منظور می توانید دو تعریف متفاوت از دیوارهای چوبی داشته باشید. ابتدا فقط سالن مرتبط با اتاق نشیمن را با چوب طراحی کنید. در قدم بعد شبیه یک نور پردازی مخفی سقف را به دو بخش مجزا دسته بندی کنید. این امر فضای بزرگ تری را در ایده پردازی برایتان به نمایش می گذارد.

 نمونه طرح دیوار چوبی که نقش میز تلویزیون را برای شما ایفا کرده است. این دیوار کوب چوبی علاوه بر میز تلویزیون یک پارتیشن برای جدا سازی دو محیط نیز محسوب می شود.

دیوار کوب چوبی اتاق نشیمن

 دیوار چوبی شما می توانید نمونه یک کمد دیواری لوکس و لاکچری را نیز برای شما ایفا کند. ترکیب کمد دیوار و میز تلویزیون چوبی به جای دیوار چوبی ایده بسیار نو و جدیدی است.

دیوار کوب چوبی

 اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است با استفاده از دیوار چوبی می توانید بخشی را برای فضای مخصوص غذا خوری مهیا سازید.

دیوار چوبی اتاق پذیرایی

 از آنجایی که دیگر کانون مرکزی در اتاق پذیرایی وجود ندارد برای استفاده از دیوار چوبی دو ایده برای شما داریم. شما می توانید نمونه طرح خود را در فضای اطراف مبلمان پذیرایی خود دنبال کنید. یا اینکه دیوار چوبی خود را به صورت کامل از سقف، کف و دیوار پوش به نمایش بگذارید. اگر از مبلمان کلاسیک چرم در اتاق پذیرایی خود بهره گرفته اید. یک نور پردازی ویژه در کنار دیوار چوبی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

 استفاده از یک نمای چوبی خاص و ویژه برای اتاق پذیرایی شما بدون تردید شما را به یک دکوراتور حرفه ای تبدیل می کند.

 شما می توانید از طرح دیوار چوبی ویژه ای به صورت انحصاری و اختصاصی برای اتاق پذیرایی لاکچری خود استفاده کنید.

دیوار کوب چوبی اتاق پذیرایی

دیوار چوبی آشپزخانه

 آشپزخانه قلب خانه است. هر چقدر شما به این فضا بیشتر بها دهید حال و هوای فضاهای دیگر منزل بهتر خواهد شد. از همین رو شما می توانید از استیکرهای چوبی یا دیوارهای  چوبی در کنار کابینت های ام دی افی یا هایگلاس برای دیزاین کردن آشپزخانه خود بهره بگیرید. آشپزخانه شما با صندلی های چوبی، استندهای دکوری چوبی و سایر اکسسوری های که نمونه طرح دیوار کوب چوبی شما را به همراه دارد زیبا تر به نمایش گذاشته می شود.

 به آشپزخانه خود با استفاده از استیکرهای چوبی حال و هوای لاکچری تری بدهید.

 اگر می خواهید آشپزخانه فوق العاده شیکی داشته باشید می توانید از دیوار چوبی در نقش کابینت آشپزخانه نیز استفاده کنید البته این کار بهتر است به سبک مدرن دنبال شود.

دیوار کوب چوبی آشپزخانه

دیوار چوبی برا آشپزخانه

دیوار چوبی تراس

 این روزها زندگی در خانه های مدرن حیاط های پر دارو درخت را از زندگی ما برده است. از همین رو همه ما به کمترین فضا که همان تراس های کوچکمان است پناه آورده ایم. چه چیزی بهتر از دکوراسیون کردن این فضا با استفاده از چوب و چمن برای استراحت روزانه است. شما به راحتی می توانید با استفاده از دیوار های چوبی و چمن های مصنوعی محیطی دنج و دل پذیرای را برای خود فراهم سازید. به راحتی می توانید با چمن کاری، گل کاری و آیتم های آب و آتش در کنار دیوارهای چوبی شبیه دکوارتورهای حرفه ای بی استفاده ترین بخش منزل خود را برای استراحت خود مهیا سازید.نمونه طرح های دیوارهای چوبی را شبیه به استند گل هم می توانید سفارشی سازی کنید.

دیوار کوب چوبی تراس


تراس منزل خود را با قدری دیوار کوب چوبی ویژه و بکر به نمایش بگذارید. آیتم رنگی مشکی دیزاین بهتری را به نمایش می گذارد.

دیوار کوب چوبی تراس

 

 تراس های چوبی و نما های گل کاری شده تراس جذاب و حیاط خلوت ویژه ای را برایتان به نمایش می گذارد.

دیوار کوب چوبی تراس

دیوار چوبی اتاق خواب

 اتاق خواب شما محلی است امن برای استراحت و آرامش که بهتر است با اکسسوری های جذاب به دیزاین آن پرداخت شود. در این راستا به شما توصیه می کنیم از دیوارهای چوبی برای اتاق خواب های لوکس خود استفاده کنید. این امر می توانید برای فضای پشت تخت خواب یا فضایی که در مجاورت با آن است دنبال شود. دیوار چوبی وقتی با اکسسوری های چوبی و مصنوعات چوبی اتاق خواب ترکیب می شود ایده شما را ناب تر به نمایش می گذارد. خرید تخت خواب، میز کنار تختی و آباژورهای چوبی حس گرم تر و امن تری را فراهم می سازد. تخت خواب چوبی، میز کنار تختی چوبی و دیوار چوبی طرح و نمونه مدرنی است که جایی برای حرف باقی نمی گذارد.صفر تا صد اتاق خواب خود را با چوب تصویر سازی کنید تا محیط گرم و دل نشین تری را شاهد باشید.

دیوار کوب چوبی اتاق خواب

دیوار چوبی اتاق کودک

 اگر قرار است دیوار  چوبی در منزل استفاده شود. بهتر است از هر فضا متناسب با نیاز آن محیط ایده و طرح دیوار چوبی استفاده شود. همه شما به خوبی می دانید که دیوار چوبی که برای اتاق خواب افراد بزرگسال استفاده می شود با دیوار  که با اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد بسیار تفاوت دارد. از آیتم رنگی تا سبک طراحی یک ایده منحصر به فرد و ویژه را برای شما تصویر سازی می کند. برای دیوارهای چوبی کودکانه به سادگی می توانید از هر آیتم رنگی استفاده کنید. این امر بسته به تنالیته رنگی که برای خرید سیسمونی از آن بهره گرفته اید برایتان قابل سفارشی سازی است. خرید سیسمونی کودک خود را با دیوار کوب چوبی به رخ بکشید. این امر با استیکرهای فانتزی بهتر به نمایش گذاشته می شود.

دیوار کوب چوبی اتاق کودک

 نمونه طرح دیوار چوبی با تم رنگی سفید که فضا را روشن تر جلوه می دهد. از هر آیتم رنگی هم راستا با تنالیته رنگی که برای خرید سیسمونی دنبال کرده اید برای دیزاین اتاق خواب کودک می توانید استفاده کنید.

دیوار کوب چوبی با تم رنگی سفید

 دیوار چوبی برای راهرو

راهروهای ورودی اصلی ترین بخش از منزل به شمار می آیند؛ زیرا در این بخش شما از مهمان های خود در بدو ورود پذیرایی خواهید کرد. پس بهتر است به این بخش به صورت مجزا پرداخت شود و یک دیزاین بکر و منحصر به فرد را برای آن در نظر گرفت. چه چیزی بهتر از کمد دیواری و جاکفشی های چوبی که دیوار چوبی را برای شما به نمایش می گذارد. شما می توانید به شکل نامحسوسی در فضاهای مرتبط با ورودی منزل از جا کفشی، جا لباسی و آینه قدی همراه با دیوار چوبی خود نیز استفاده کنید. این امر اگر بانور پردازی ترکیب شود جلوه بصری خاصی را فراهم می سازد.
راهرو منزل شما می تواند با پله های چوبی در بدو ورود شروع شود.ترکیب چوب و لمسه دوزی و یک جا کشی لاکچری بدون تردید با نور پردازی ویژه دکوراسیون منحصر به فردی را برایتان به نمایش می گذارد.

 دیوار کوب چوبی برای راهرو

کلام آخر پیرامون دیوار  چوبی

 همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید از دیوار چوبی می توانید برای دیزاین کردن فضای داخلی منزل استفاده کرد. اینکه قرار است از چه دیواری برای چه فضایی استفاده شود نقش آن را تعیین می کند. بر فرض برای آشپزخانه شما می توانید به یک استیکر چوبی بسنده کنید. یا اینکه برای اتاق خواب این امر را هم راستا با اتاق پذیرایی بولد تر دنبال کنید. طرح و ایده های که برای دیزاین با استفاده از دیوار  چوبی برای شما تعین می شود. بسته به محیطی است که قرار است در ان ایده پردازی دنبال شود. برفرض شما می توانید برای راهرو خود از یک جا کفشی نیز به صورت نامشخص همراه با دیوار چوبی بهره بگیرید. یا اتاق نشیمن شما به جای میز تلویزیون یک دیوار کوب چوبی مدرن داشته باشد. به جای پارتیشن در اتاق نشیمن می توانید از دیوار چوبی و نور پردازی های سقفی برای جدا سازی فضا بهره بگیرید. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی شما عزیزان مورد توجه قرار گرفته باشد.

دیوار کوب چوبی

نمونه هایی از دیوار های چوبی

دیوار چوبی کلاسیک

نمونه دیوار تمام چوب به سبک کلاسیک

دیوار چوبی نئو کلاسیک

نمونه دیوار چوبی نئو کلاسیک که با پارکت دیزاینی درجه یک به شما می دهد

دیوار چوبی اتاق خواب

نمونه دیوار چوبی برای اتاق خواب حتما توجه داشته باشید اگر سر تخت شما چوبی باشد و دیوار پشت شما از چوب باشد تخت نمای خود را ازدست میدهد سعی کنید از سرتخت های پارچه ای استفاده کنید

دیوار چوبی برای اتاق پذیرایی

ترکیب دیوار چوبی با پارتیشن ترکیبی مدرن و جذاب

نمونه دیوار چوبی مدرن
نمونه مدرن و خاص دیوار چوبی