مدل های سرامیک طرح پارکت

مدل های سرامیک طرح پارکت

انتشار:

 

سرامیک یکی از پر طرفدارترین کف پوش های است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همه شما به خوبی می دانید برای کف پوش کردن دفاتر اداری، منازل مسکونی و امکان بهداشتی بهترین باید دو پارامتر را در بر گرفته باشد. در ابتدا باید عمر مفید بالایی این محصول داشته باشد و در قدم بعد باید به زیبایی اثر گذار آن اشاره داشته باشیم. از همین رو این روزها کف پوش های بسیار متنوعی راهی بازار شده است. یکی از مرغوب ترین و پر طرفدارترین کف پوش های که در پیش روی شما قرار دارد. سرامیک طرح پارکت است که با یک تیر صد نشان را برای شما به هدف می زند. از آن جایی که این کف پوش این روزها در دنیای مدرن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مزیت های آن مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شما هم اگر می خواهید یک طرح متفاوت را در منزل و مکان کاری خود شاهد باشید. در عین حال یک محصول مقرون به صرفه و با کیفیت را خریداری کنید. به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید. در مقاله پیش رو هر آنچه در مورد کف پوش سرامیک طرح پارکت نیاز است را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

سرامیک


مزایای سرامیک طرح پارکت

همان طور که می دانید سرامیک محصولی است که در پرسه ساخت آن از مواد معدنی استفاده می شود. پارکت نیز کف پوشی است که از چوب و مشتقات آن در پرسه ساخت بهره گرفته می شود. حال با ترکیب این دو در ابتدا شما کیفیت و زیبایی را به صورت همزمان در اختیار می گیرید. این محصول تنها همین یک مزیت را با خود به همراه ندارد که گزینه های بی شماری را این انتخاب در پیش روی شما قرار می دهد.

مزایای سرامیک طرح پارکت

 

سرامیک طرح پارکت قابل اجرا با هر شرایط آب و هوایی

باید به شما بگویم سرامیک طرح پارکت از شمال تا جنوب کشور از شرجی ترین تا گرمسیری ترین بخش ها قابل اجرا است. دلیل این امر چیزی نیست مگر استقامت بالای این محصول در برابر هر شرایط آب و هوایی که سبب متمایز تر شدن آن شده است. باید به شما بگویم سرامیک های طرح پارکت با هر آب هوایی خود را تطبیق می دهند؛ یعنی گرما سبب انبساط این محصول و سرما سبب منقبض شدن آن می شود.

قابل اجرا با هر شرایط آب و هوایی

قیمت سرامیک طرح پارکت

یکی از اصلی ترین گزینه ها در زمان تغییر دکوراسیون، ساخت فضاهای اداری و مسکونی و بازسازی بودجه ای است که ما در اختیار داریم. از همین رو باید به دنبال خرید های مقرون به صرفه باشیم تا هزینه زیادی به ما تحمیل نشود. همه شما به خوبی می دانید پارکت های چوبی نسبت به سرامیک گران قیمت تر هستند. از همین رو با خرید کف پوش های سرامیکی طرح پارکت به سادگی می توانید از صرفه هزینه زیاد در امان باشید. البته که این رنج قیمتی مقرون به صرفه با تنوع بالایی برای شما همراه است که نظر شما را جلب خواهد کرد.

قیمت تمام شده پارکت

مقاومت بالای سرامیک طرح پارکت

کیفیت یک محصول را مقاومت آن در برابر گرما و سرما و فرسایش این دو مشخص می کند. وقتی صحبت از سرامیک به میان می آید در ابتدا وزن بالاتر آن نسبت به پارکت به ذهن می رسد. همین وزن بیشتر مانع از شکستگی و آسیب دیدگی آن در طی گذر زمان می شود. از سوی دیگر شکننده و آسیب پذیر نیست که به راحتی دچار خط و خش شود و در کوتاه ترین زمان ممکن جلوه بصری زیبای خود را از دست دهد.

مقاومت بالای محصول پارکت

قابلیت استفاده از سرامیک طرحپارکت در هر فضایی


آیا شما می توانید پارکت های چوبی را به غیر از بخش های مثل اتاق نشیمن و اتاق خواب برای سایر بخش های دیگر مثل سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار دهید. باید به شما بگویم استفاده از سرامیک های طرح پارکت این امر را برای شما فراهم می سازد که در هر بستری از آن استفاده کنید. از آنجایی که در برابر آب خیلی آسیب پذیر نیست به سادگی برای سرویس های بهداشتی و آشپزخانه این محصول قابل استفاده است.

قابلیت استفاده از پارکت در هر فضایی

نظافت آسان سرامیک طرح پارکت

از آنجایی که کف پوش به مراتب از دیوار پوش نیاز به نظافت بیشتری دارد. باید از محصولی استفاده شود که عمر بالای آن در زمان نظافت با مواد شویند سبب ارزش مفید بیشتر آن شود. باید به شما بگویم روند نظافت پارکت های چوبی علاوه بر زمان بر بودن نیاز به باید و نبایدهای دارد؛ اما نظافت سرامیک طرح چوب نه تنها خیلی زمان بر نیست که در واقع این محصول نسبت به پارکت دیر تر هم در معرض آلودگی قرار می گیرد. حتی شما می توانید برای مراکز درمانی مثل بیمارستان ها و آزمایشگاه ها که نیاز به نظافت مداوم دارد این کار را مورد استفاده قرار دهید.

نظافت آسان پارکت

انواع سرامیک طرح پارکت

 سرامیک طرح پارکت از منظر تم رنگی، سایز و اندازه محصول و نوع ساخت آن با یک دیگر تفاوت دارد. شما می توانید سرامیک ها را به دلیل روکش نازکی از چوب با هر تم رنگی که به آن علاقه دارید و با دکوراسیون منزل شما سازگار تر است خریداری کنید. از سوی دیگر سایز و انداز آن درست شبیه سرامیک که بسیار متنوع است با تنوع بالایی برای شما در نظر گرفته شده است. این محصول به صورت مربعی و مستطیلی عموما تولید می شود. اندازه های استاندارد آن در ابعاد ۲۰ * ۱۰۰، مربعی ۶۰ * ۶۰ و ۵۰ * ۵۰ عموما در نظر گرفته می شود. این را به یاد داشته باشید که هر چقدر برش ها مستطیلی تر باشد کار شباهت بیشتری به پارکت های چوبی خواهد داشت. از سوی دیگر سرامیک های بلند تر از ۱۰۰ سانتی متر زیبایی و اثر گذاری کار شما را بیشتر می کند. در پایان نیز باید بگویم ضخامت، ابعاد و نوع سرامیک انتخاب شده شما نه تنها در کیفیت محصول که در رنج قیمتی محصول خریداری شده شما نیز اثر گذار است.

انواع سرامیک طرح پارکت


بهترین رنگ سرامیک طرح پارکت

بهترین رنگ رنگی است که شما به آن علاقه مند هستید. حال آنکه باید به شما بگویم تم های رنگی تیره و روشن متناسب با نیاز و علاقه مندی شما عموما در نظر گرفته می شود. برفرض شما اگر تمایل دارید ایده پردازیتان به پارکت های چوبی برای دکوراسیون های کلاسیک نزدیک تر باشد که صد البته باید از سرامیکی استفاده کنید که رنگ آن تیره تر است. عموما برای فضاهای که قصد استفاده از یک فرش با تم رنگی روشن برای مرکز نشیمن وجود دارد. سعی بر آن می شود سرامیک های تیره تر انتخاب شود تا فضا گرم تر و دنج تر به تصویر کشیده شود. البته به یاد داشته باشید که رنگ های تیره فضا را قدری کوچک تر می کنند. در قدم بعد برای انتخاب دیگر شما رنگ های کرم و شکلاتی قرار دارد که بیشتر برای دفاتر اداری و محیط های کاری کاربرد دارد. این تم رنگی نه تنها فضا را بزرگ تر می کند که سبب روشن تر شدن و دلباز تر شدن محیط کار شما می شود. البته که رنگ های روشن انرژی بیشتری را در طی روز به شما منتقل می کند.

بهترین رنگ سرامیک طرح پارکت

چه نوع رنگ مبلی برای سرامیک طرح پارکت مناسب است؟

 همه شما به خوبی می دانید که سرامیک های طرح پارکت با تم های رنگی جذاب راهی بازار می شوند. از همین رو شما برای انتخاب این محصول دستتان باز است و به سادگی می توانید به دکوراسیون کردن فضا بپردازید. از آنجایی که این محصول با تم های رنگی تیره و روشن و به صورت ساده به فروش می رسد. شما می توانید از هر رنگ مبل با هر سبک طراحی بهره بگیرید؛ یعنی تفاوت نمی کند که مبل شما گل دار است یا ساده یا بر فرض شما از مبل راحتی مدرن بهره گرفته اید یا مبل شما کلاسیک و سطلنتی است. استفاده از سرامیک های طرح پارکت به دلیل جدید بودن آن سبب شده است تا شما به راحتی بتوانید دست به انتخاب بزنید.

چه نوع رنگ مبلی برای سرامیک طرح پارکت مناسب است


 کلام آخر پیرامون سرامیک طرح پارکت
 

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سرامیک های طرح پارکت مزیت های بی شماری را برای شما به همراه دارند. شما از این محصول برای تمامی بخش های منزل می توانید استفاده کنید. تاکنون اگر شرایط برای استفاده از پارکت چوبی برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه شما مهیا نبوده است. باید بگویم علاوه بر اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر بخش های داخلی منزل برای فضاهای که نم و رطوبت آن زیاد است نیز خرید سرامیک طرح پارکت مقدور است. از سوی دیگر باید بگویم کسانی که تمایل به دکوراسیون های لوکس دارند اما خرید پارکت های چوبی برای آن ها قدری هزینه بر است و نظافت آن برایشان دشوار است به راحتی می توانند با خرید این محصول زیبایی و راحتی را به خانه خود مهمان کنند. سرامیک طرح پارکت از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نمونه های مرغوب آن را به راحتی برای استخر و حمام نیز این روزها مورد استفاده قرار دهند. در نهایت باید بگویم در فضاهای که مسیرهای رفت و آند به آن زیاد است. استفاده از سرامیک طرح پارکت در طی گذر زمان گزینه انتخابی ایده الی به شمار می آید. استحکام و مقاومت بی نظیر آن سبب شده است برای شرکت ها و سازمان های اداری به وفور این روزها از این محصول استفاده شود. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی سرامیک طرح پارکت مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بهترین ها با خرید این محصول در پیش روی شما عزیزان قرار بگیرد.

سرامیک طرح پارکت