مدل پرده های جدید آشپزخانه و پذیرایی2022

مدل پرده های جدید آشپزخانه و پذیرایی2022

انتشار:

 

پرده جزء بسیار مهمی است که برای دکوراسیون آشپزخانه و اتاق پذیرایی و نشیمن به آن نیاز است. از آن جایی که این روزها این محصول با تنوع بسیار بالایی راهی بازار شده است. بر خود واجب دانستیم که پیرامون انواع مدل های پرده برای آشپزخانه و اتاق پذیرایی مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. در ادامه عکس های را به عنوان نمونه همراه با یک توضیح مختصر به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که برای ایده پردازی ذهن باز تری داشته باشید. پرده های ساده و طرح دار، نمونه های که به صورت عمودی باز و بسته می شوند. طرح های سه بعدی و نمونه پرده های والان دار و ساده بخشی از انتخاب های است که در پیش روی شما قرار دارد. با ما همراه باشید تا شمارا با مدل پرده های جدید آشپزخانه و پذیرایی2022 بیشتر آشنا کنیم.

مدل پرده جدید آشپزخانه زبرا

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین پرده ای که برای آشپزخانه از آن استفاده می شود مدل زبرا است. از آنجایی که کاربرد آن ساده تر از پرده های دیگر است و کار نظافت آن نیز راحت تر دنبال می شود بسیار با استقبال این مدل پرده روبرو شده است. این پرده قابلیت نصب بسیار آسانی دارد و به راحتی می توان از طریق سیستم برقی که روی آن نصب می شود به تنظیم نور در محیط پرداخت.

مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا

 پرده زبرا همان طور که در تصویر مشاهده می کنید شبیه پرده های کرکره ای قدیمی است که بار دیگر پا به عرصه دکوراسیون داخلی گذاشته است.

 پرده زبرا

 از آنجایی که نصب بسیار آسان دارد و به صورت برقی روند باز و بسته شدن آن دنبال می شود بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 پرده زبرا

مدل پرده جدید آشپزخانه پرده حریر

پرده های حریر علاوه بر دکوراسیون کلاسیک برای چیدمان های مدرن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده بافت بسیار ظریفی دارد و همین امر سبب می شود حتی وقتی پرده روی پنجره قرار دارد نور در فضا منتشر شود. این سبک پرده از قدیم تا کنون همچنان مورد استفاده قرار می گیرد با این توصیف که قدری در شکل طراحی و دیزاین آن این روزها در حال تغییر حاصل شده است.

 پرده های حریر بر خلاف سایر پرده های آشپزخانه جنبه زیبایی دارد و به شما کمک می کند آشپزخانه لوکس تری داشته باشید.

مدل پرده های جدید آشپزخانه پرده حریر

 مدل پرده حریر آشپزخانه نور را بهتر در فضا منتشر می کند البته نسبت به پرده های دیگر زودتر در معرض آلودگی قرار می گیرد.

پرده حریر

جدیدترین پرده های دارای والان
 

شاید از خود بپرسید به چه پرده ای والان دار می گویند. در پاسخ به این سؤال باید بگویم بر خلاف سایر پرده ها که ارتفاع آن تا روی زمین و نهایت اندازه یک پنجره است. والان با سایر کوچک تری تنها در بالای پرده به منظور زیبایی بیشتر پرده مورد استفاده قرار می گیرد. والان پرده با نمونه های از جمله دستمال گردنی، بالنی، بادکنکی، شال گردن، پفکی و سایر نمونه های دیگر طراحی و ساخته می شود.

جدیدترین پرده های دارای والان
پرده های دارای والان بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک و برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

پرده های والان

 از آنجایی که نصب کردن پرده های والان دار قدری سخت است بیشتر به منظور دکوراسیون کردن فضای غیر از آشپزخانه از آن استفاده می شود.

پرده آشپزخانه سیلوئت

پرده سیلوئت یکی از نمونه های مدرن پرده زبرا است که با چاپ روی پرده برای شما به تصویر کشیده می شود. این پرده نیز شبیه زبرا به صورت کرکره ای است اما زمانی که پرده باز می شود شما شاهد یک طرح و نقش ویژه بر اساس سلیقه تان روی آن خواهید بود. این پرده زبرا سه بعدی نیز نام دارد. شاید در نگاه اول شبیه پرده های کرکره ای فلزی باشد اما برای ساخت آن از پارچه استفاده می شود. شبیه پرده های حریر نیست و نور زیادی را در زمان بسته بودن از خود عبور نمی دهد زیرا از دو لایه پارچه برای طراحی آن عموماً استفاده می شود.

 پرده سیلوئت را می توانید در دو نمونه ساده و چاپی به صورت سفارشی خریداری کنید.شما هیچ محدودیتی برای چاپ روی پرده های سیلوئت به همراه ندارید و می توانید منظره، تصویر انسان و حیوان را روی آن به نمایش بگذارید.

پرده جدید آشپزخانه سیلوئت

پرده آشپزخانه پانچی جدید 2022

 پرده های پانجی نمونه مدرنی از پرده است که به دلیل طراحی و دوخت بسیار ساده افراد خود نیز می توانند در خانه دست به کار شوند و آن را مهیا سازند. از آنجایی که برای نصب آن نیاز به هیچ اکسسوری اضافه ای نیست. باید بگویم تنها با استفاده از یک میل پرده می توانید به نصب آن بپردازید. از سوی دیگر جمع کردن و باز کردن آن در هر دو حالت به سادگی دنبال می شود و به دکوراسیون منزل شما آسیبی وارد نمی کند.

پرده آشپزخانه پانچی

 پرده پانجی که برای آشپزخانه استفاده می شود بهتر است جنس حریر داشته باشد تا لکه های چربی سریع تر از روی آن برداشته شود.

 برای اتاق پذیرایی خود بهتر است از نمونه پرده پانچ مخملی کبریتی، کتان و ساتن بهره بگیرید.

پرده پانچ جدید

پرده آشپزخانه رومن

 این پرده از منظر دوخت با سایر پرده های که تاکنون معرفی شد تفاوت دارد. پرده رومن در زمان باز و بسته شدن شکل و حالت متمایزی را نسبت به سایر پرده ها به خود می گیرد. برای طراحی و دوخت این پرده از پارچه های کلاسیک گلدار عموماً استفاده می شود. ضخامت این پرده استاندارد است از همین رو نیازی به استری ندارد و خود به تنهایی مانع عبور نور می شود. از سوی دیگر از بیرون نمای داخل منزل به هیچ عنوان با استفاده از پرده رومن دیده نمی شود. از آنجایی که متریال اصلی این پرده پارچه ای با طرح و رنگ بسیار گسترده است. شما به سادگی از آشپزخانه تا اتاق خواب و حتی محل کار خود را با این محصول می توانید دیزاین کنید.

پرده آشپزخانه رومن

 نمونه پرده رومن را می توانید برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به دلیل سبک طراحی متفاوت مورد استفاده قرار دهید.

پرده رومن


پرده رومن به صورت عمودی باز و بسته می شود و طراحی مهندسی ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

مدل پرده های جدید برای آشپزخانه مدرن
 

از آنجایی برای آشپزخانه از پرده های ساده عموماً بیشتر استفاده می شود. شما می توانید از پرده های بدون والان در این راستا بهره بگیرید. پرده های که پارچه حریر دارند برای آشپزخانه های ساده و مدرن شما بیشتر توصیه می شود. پرده های که طرح های راه راه دارند سبب می شود فضای آشپزخانه های نقلی خانه های آپارتمانی شما کشیده تر نشان داده شود. پرده های گل دار نیز به طراوت و حضور بهار در قلب خانه شما کمک بیشتری می کند. حتی اگر از تم رنگی مخصوصی مثل رنگ زرد و آبی بهره می گیرید به راحتی می توانید از پرده های مدرن چاپی در این راستا با همان تم رنگی یاری بگیرید. پرده های نیمه توری و پرده های چهار خانه کتانی را خود به راحتی می توانید بدوزید و در آشپزخانه های مدرن تان مورد استفاده قرار دهید.

 پرده های که خط های عمودی دارند آشپزخانه شما را با سقفی بلندتر به نمایش می گذارد.

اگر می خواهید پرده گل دار را به آشپزخانه خود مهمان کنید توصیه می کنیم از عناصر چوبی بیشتر بهره بگیرید چون حس بهار مهمان شما می شود.

مدل پرده های جدید برای آشپزخانه مدرن


جدیدترین مدل پرده آشپزخانه لوکس

 پرده های لوکس به پرده های گفته می شود که از جنس کتان و ابریشم است. از آنجایی که قیمت تمام شده این جنس پارچه نسبت به پرده های روتین بیشتر است. نیاز است از یک متخصص در راستای آماده سازی آن کمک گرفته شود. از سوی دیگر به کسانی که آشپزخانه مخفی دارند استفاده از این قبیل پرده ها توصیه می شود؛ یعنی کسانی که یک آشپزخانه به صورت ظاهری دارند اما پخت و پز خود را در مطبخ دنبال می کنند؛ زیرا باز و بسته کردن این پرده های لوکس که عموماً با والان همراه است قدری کار سخت تری نسبت به پرده های روتین و مدرن است.

جدیدترین مدل پرده آشپزخانه لوکس

 پرده های لوکس برای آشپزخانه های که از کابینت های سلطنتی منبران استفاده شده است بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 استفاده از والان بیشتر برای آشپزخانه های لوکس دنبال می شود و عموماً این آشپزخانه ها مساحت قابل قبولی را برای چیدمان میز های ناهار خوری در اختیار شما قرار داده است.

کلام آخر پیرامون جدیدترین مدل پرده های آشپزخانه

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای آشپزخانه و اتاق پذیرایی شما مدل های بی شماری از پرده های متنوع در پیش رویتان قرار دارد. شما می توانید از پرده های والان دار و ساده از نمونه های چاپی و ساده از طرح های فانتزی و مدرن و صدها نمونه طرح دیگر بسته به علاقه مندی خود بهره بگیرید. از آنجایی که مساحت های کوچک تر نیاز به سادگی بیشتری دارد. شما می توانید از طرح های ساده برای آشپزخانه های مدرن خود بهره بگیرید. از سوی دیگر برای آشپزخانه های لوکس تر خود می توانید نمونه های کلاسیک را در نظر داشته باشید. امید است مطالب ارائه شده در راستای آشنایی شما عزیزان با نمونه پرده های روتین در بازار مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این پس بهترین ها را در قاب دکوراسیون منزل خود شاهد باشید.

جدید ترین پرده های 2022 برای آشپزخانه

جدید ترین پرده های 2022 برای آشپزخانه

جدیدترین پرده های 2022 برای خانه هایی با چیدمان کلاسیک

جدیدترین پرده های 2022 برای خانه هایی با چیدمان کلاسیک

جدیدترین پرده های 2022 به رنگ سفید

جدیدترین پرده های 2022 به رنگ سفید

جدیدترین پرده های آشپزخانه سفید طوسی

جدیدترین پرده های سفید طوسی