بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد

انتشار:
 

بازار مبل یافت آباد یکی از شناخته ترین بازارها در ایران به شمار می آید. به شکلی که کمتر کسی در کشور است که بگوید تا کنون نام این بازار معتبر را نشنیده است. مبل های ارائه شده تنها گوشه ای از مبل های این بازار پر طرفدار به شمار می رود. شما با مراجعه به بازار می توانید این تفاوت و منحصر به فرد بودن را خود از نزدیک شاهد باشید. به تازگی بازار فرش نیز در نزدیک ترین قسمت به بازار مبل افتتاح شده است به همین خاطر شما با یک تیر دو نشان را خواهید زد. با خرید مبل و فرش می توانید خود را از دغدغه تغیر دکوراسیون تا سالیان سال در امان نگه دارید. اگر قصد دکوراسیون متفاوت برای منزل خود را دارید یا اینکه تمایل دارید برای خرید جهیزیه از یک دکوراسیون خاص و بی نظیر بهره ببرید به شما خرید از بازار مبل یافت آباد تهران را توصیه می کنیم.شما به راحتی با مراجعه به محله جنوب غربی شهر تهران در منطقه 18 شهرداری می توانید به این بازار مبل دسترسی پیدا کنید. وجود پاساژهای آنتیک و لوکس به جای زمین های کشاورزی و دام‌پروری در حومه این منطقه نشان از رشد و پیشرفت بسیار بالای این بازار مبل تهران در طی گذر زمان دارد.

بهترین  بازار مبل ایران

ساعت کاری بازار مبل یافت آباد

چقدر بازار مبل یافت آباد را می شناسید؟ از تنوع محصولات این بازار با خبرید؟ برای خرید جدیدترین سرویس مبلمان حتما به این بازار مراجعه کنید. بازار مبل یافت آباد به دلیل مراجعه کنندگان بسیار زیاد، هر روزه باز است. شما برای خرید لوازم خانه در ساعات 9 صبح الی 9 شب می توانید به بازار یافت آباد مراجعه کنید. حتی در روزهای تعطیل نیز فروشگاه ها و پاساژهای این بازار باز هستند.

آدرس بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگترین بازارهای مبلمان در تهران محسوب می شود. محصولات چوبی با کیفیت و قیمت مناسب در این بازار موجود است. بازار یافت آباد در منطقه 18 پایتخت کشور واقع شده و همیشه مشتریان بسیار زیاد دارد. از خیابان امامزاده حسن تا 4 راه یافت آباد با عنوان خیابان یافت آباد شناخته می شود. جالب است بدانید که به دلیل عدم وجود طرح ترافیک می توانید با ماشین شخصی در هر روز سال به بازار مراجعه کنید. برای جلوگیری از ورود به ترافیک می توانید از طریق بزرگراه خلیج فارس خود را به بازار یافت آباد برسانید. برای راحتی پارک ماشین ها پارکینگ اختصاصی محیا شده و این خود یک امتیاز ویژه به شمار می رود.
آدرس بازار مبل یافت آباد

مسیرهای دسترسی به بازار یافت آباد

برای رسیدن به بازار یافت آباد تهران مسیرهای متعددی روبروی شما خواهد بود. در این بخش قصد داریم به مسیرهای مختلف بازار یافت آباد اشاره کنیم.

مسیر اول: میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، 4راه یافت آباد و رسیدن به یافت آباد شرقی

مسیر دوم: پس از رسیدن به بزرگراه آیت الله سعیدی خودتان را به سه راه آذری برسانید و از خیابان شهید قدرت پاکی به قسمت شرقی بازار یافت آباد  مراجعه کنید.

مسیر سوم: میدان و سپس خیابان قزوین، پس از گذشت دوراهی قپان به خیابان امامزاده حسن و بازار یافت آباد شرقی خواهید رسید.

مسیر چهارم: ابتدا بزرگراه آزادگان و سپس به میدان جهاد و بزرگراه آیت الله سعیدی بروید. از آنجا به 4 راه یافت آباد رفته و وارد خیابان یافت آباد شرقی شوید.

مسیر پنجم: بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان حق شناس سابق یا 9 دی، از آنجا به سمت میدان قزوین رفته و با ورود به خ قزوین از دوراهی قپان گذر کنید. پس از آن خ امام زاده حسن و خیابان یافت آباد شرقی پیش روی شما خواهد بود.

مسیر ششم: میدان فلاح یا همان ابوذر، 4راه سجاد، خ سجاد شمالی، خ شهید ولی عابدی و خ یافت آباد شرقی

لازم به ذکر است که نزدیک ترین ایستگاه مترو به بازار یافت آباد ایستگاه قلعه مرغی و آزادی می باشد. اگر هم قصد سوار شدن در تاکسی را دارید از هر ایستگاهی می توانید خود را به چهار راه یافت آباد برسانید.
بازار بزرگ مبل یافت آباد

قیمت مبل ها در بازار مبل یافت آباد

از آنجایی که تنوع محصولات در بازار مبل یافت آباد بسیار زیاد است، قیمت محصولات نیز با هم متفاوت است. بنابراین مراجعه کنندگان عزیز با هر سلیقه و بودجه ای می توانند مبلمان مد نظر خود را خریداری کنند. رقابت بین تولیدی های یافت آباد بسیار زیاد است، به همین دلیل متنوع ترین محصولات با متنوع ترین قیمت ها در بازار روبروی شما خواهد بود. پیش از خرید حتما از چند فروشگاه قیمت بگیرید. به طوری که فروشندگان با چرب زبانی نتوانند مبلمان را با قیمت بالاتر به شما بفروشند. به طور معمول مبل های پرطرفدار و پرفروش مثل مبل استیل قیمت های بالاتری دارند.

مراکز خرید بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد شامل ده بازار متنوع بوده که با واژه های گوناگون نامگذاری شده اند.

  • پاساژ مبل خلیج فارس

پاساژ خلیج فارس به عنوان یکی از بازارهای اصلی یافت آباد محصولات مورد نیاز دکوراسیون منزل اعم از مبلمان، کنسول و میزناهارخوری را در تنوع بالا به مشتریان عرضه می کند.

  • بازار مبل شماره 1

این بازار دارای 5 وروردی به نام شعرای سرشناس اعم از فردوسی، سعدی، حافظ و خیام است. امکانات بازار شامل آسانسور، سرویس بهداشتی، پله برفی و پارکینگ است.

  • بازار مبل شماره 2

جزو بازار اصلی یافت آباد شمرده شده و جنب پارکینگ طبقاتی در منطقه 17 واقع شده است.

  • بازار مبل شماره 3

این بازار در سال 1390 به منظور عرضه انواع مبلمان منزل راه اندازی شد.

  • بازار مبل نگارستان

بازار مبل نگارستان اولین بازار مبلمان است در منطقه یافت آباد است. اکنون در مرکز بازار قرار داشته و طرفداران زیادی دارد.

  • بازار مبل پاسارگاد

این بازار با سه طبقه اختصاصی انواع مبلمان شیک و مدرن را در طرح و مدل های مختلف به مشتریان عرضه می کند.

  • بازار مبل کوروش

این بازار با دو فاز و 70 هزار متر مربع زیربنا دارای بخش های تجاری متعدد با پارکینگ اختصاصی است. در این بازار متنوع ترین لوسترها در مدل های مختلف عرضه می شود.

  • بازار مبل برنا

این بازار با 11 هزار متر مربع زیربنا دارای 130 واحد فروشگاهی، آسانسور نفربر و آسانسور باری است. امکانات این بازار خرید را برای مشتریان راحت کرده است.

  • بازار مبل پایتخت

این بازار دارای محیطی امن و راحت برای یافتن مبلمان جذاب و منحصر به فرد است. علاوه بر این دارای پارکینگ اختصاصی و کافی شاپ نیز می باشد.

  • پاساژ مبل کاسپین

بهترین برندهای مبلمان با کیفیت عالی و طرح های متنوع و مدرن را در این بازار خواهید دید.

این ده بازار هر کدام دارای فروشگاه ها و مغازه های مختلف هستند. هر کدام ورودی های خاص خود را داشته  و حتی برخی بیش از یک ورودی دارند. وسعت بازارها با هم متفاوت است. بازار مبل خلیج فارس یکی از معروف ترین بازارهای یافت آباد محسوب می شود که از لحاظ تنوع محصول و قیمت بین مشتریان معروف است. هرگونه مبلمان راحتی و کلاسیک، انواع کنسول های زیبا و جدید، انواع میز ناهارخوری و متنوع ترین سرویس ها در این بازار موجود است. بازار مبل پاسارگاد دارای دو طبقه مجزا است که علاوه بر پارکینگ دارای امکانات متعدد اعم از رستوران و فست فود و ... می باشد. بنابراین در بازار یافت آباد انواع محصولات مختلف با  سبک و طراحی های متنوع عرضه شده اند. 

بازار مبل یافت آباد