آدرس بازار مبل کرج

آدرس بازار مبل کرج

انتشار:
 
 بازار مبل کرج این امر را برای شما فراهم می آورد که به یک دکوراسیون متمایز برای سال جدید در منزل خود دست پیدا کنید. درست شبیه یافت آباد می توانید با مساحت کمتری چندین بازار مبل متمایز را در کرج شاهد باشید. پس اگر در ساوجبلاغ، شهرستان نظرآباد، طالقان، شهرستان اشتهارد و شهرستان فردیس به سر می برید. به شما توصیه می کنیم به بازار مبل البرز واقع در کرج برای یک خرید منحصر به فرد سری بزنید. اگر هم تمایل دارید از به روز ترین محصولات تولیدی در چهار دانگه خرید کنید. ما به شما توصیه می کنیم درست هم راستا با محصولات ارائه شده در یافت آباد از مبل و میز خرید آنلاین خود را تجربه کنید. وب سایت تخصصی مبل و میز با سال ها تجربه و توانمندی این روزها با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های برجسته تولیدی خود توانسته است صفر تا صد نیازهای شما را مرتفع کند. شما به سادگی می توانید با خرید از مبل و میز به صورت غیر حضوری پیرامون رنگ مبل، متریال استفاده شده برای مبل و سایر اکسسوری های که همراه با این محصول به خانه شما مهمان می شود نظر بدهید. حال اگر قصد شما یک بازدید حضوری به منظور خرید مبلمان است به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا پیرامون بازار بزرگ امام علی در کرج مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. البته این را به یاد داشته باشید که در البرز و کرج بیش از ده مرکز خرید برای مبلمان در پیش روی شما عزیزان قرار دارد.
بازار مبل کرج

 بازار بزرگ مبل امام علی

اگر بخواهیم پیرامون ویژگی های این بازار برای شما بگویم. می توانیم در ابتدا به مساحت آن که چیزی در حدود 350 هزار متر مربع است گوشه چشمی بیندازیم. این بازار تمام به فروش مبل اختصاص داده نشده است؛ زیرا سایر مصنوعات چوبی در این فضا به فروش می رسد و چیزی در حدود 80 هزار متر مربع از آن به فروش مبل اختصاص پیدا کرد است. این را به یاد داشته باشید که حمل و نقل برای افرادی که در استان البرز و شهرستان های حومه هستند به صورت رایگان انجام می شود. شما می توانید در دو طبقه به صورت متمرکز انواع مبلمان اداری و خانگی را مشاهده کنید. اگر قصد خرید به صورت شرایطی را دارید به جدولی که در ادامه ارائه می شود توجه فرماید.
اقساط به صورت ماهانه کارمزد اضافه
۱۰ ماهه تنها ده درصد پیش پرداخت بدون کارمزد
۱۵ ماهه بیست درصد به عنوان پیش پرداخت بدون کارمزد
۲۴ ماهه سی و پنج درصد به عنوان پیش پرداخت بدون کارمزد
 

آدرس بازار بزرگ مبل امام علی

اگر می خواهید از بازار امام علی خرید کنید باید ابتدا به استان البرز و شهرستان کرج بروید. از این جا به بعد تنها با یک پرس و جوی ساده می توانید به این بازار سرشناس راه پیدا کنید اما برای اطلاعات بیشتر می توانید آدرس فوق را ذخیره داشته باشید.
⦁ استان البرز، شهرستان کرج، مشکین دشت، جاده محمد شهر، بلوار امام علی (ع)، بازار مبل امام علی
 

 محصولات ارائه شده در بازار بزرگ مبل امام علی

اگر قصد خرید مبلمان برای فضای اداری، منزل و مناطق رو باز مثل باغ و ویلای خود را دارید. باید بگویم با حضور در بازار بزرگ مبل امام علی صفر تا صد نیازهای شما مرتفع خواهد شد. همچنین شما می توانید از سایر بخش ها به خرید سرویس خواب، درآور، میز توالت، میز جلو مبلی، میز عسلی، جالباسی، جاکفشی، میزهای اداری، میز تحریر، میز ناهار خوری، انواع آباژورهای چوبی، بوفه، انواع مبلمان کلاسیک، مدرن و سلطنتی، مبل های تخت خواب شو و سایر مصنوعات چوبی مورد نیاز خود بپردازید. پس به جرئت می توانیم بگویم با حضور در این بازار بی نظیر دست خالی به منزل بر نخواهید گشت. اگر قصد خرید مبلمان دارید باید به شما بگویم بیش از ۱۸۰۰ نمونه کار را در این راستا می توانید مشاهده کنید.
 چه روزهای به بازار مبل امام علی برویم؟
⦁ از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب
⦁ روزهای پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
⦁ روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
⦁ روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
 امکانات رفاهی بازار امام علی
اگر می خواهید به این بازار بروید به راحتی می توانید همراه با افراد سالمند و خردسال خود به این مرکز خرید بروید زیرا فضا به اندازه کافی خدمات رفاهی برای شما عزیزان فراهم آورده است. بدون هیچ نگرانی در این بازار می توانید اوقات خوشی را با اعضای خانواده خود بسازید.
⦁ آسانسور
⦁ پله برقی
⦁ لابی برای استراحت
⦁ پارکینگ رایگان
⦁ کافی شاپ
⦁ رستوارن
⦁ سوپر مارکت
 
 

بازارهای مبل کرج

 اگر بخواهیم پیرامون تک تک مراکز خرید مبلمان در استان البرز برای شما بگویم به ساعت ها زمان نیاز است. از همین رو به صورت تیتر وار به بررسی سایر بازارهای که برای خرید در البرز و شهرهای حومه آن برای شما عزیزان فراهم شده است گوشه چشمی می ندازیم.
نام بازار آدرس
 
بازار مبل کوروش کرج کرج، بلوار چمران، رو به روی سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش
 
بازار مبل آرش کرج کرج، میدان امام حسین، بلوار چمران، روبروی دانشکده کشاورزی، کلکسیون مبل آرش
 
بازار مبل امام رضا کرج کرج، کمالشهر، میعاد ۱۲، تولیدی مبل امام رضا
 
بازار مبل مارلیک کرج کرج، جاده ملارد، بلوار هفت تیر، بین ارغوان و شفق
 
بازار مبل امام علی کرج کرج، مشکین دشت، جاده محمد شهر، بلوار امام علی (ع)، خیابان رضوان، بازار مبل امام علی
 
بازار مبل البرز استان البرز، کرج، منطقه گوهردشت