بازار مبل خوزستان و بازار مبل اهواز

بازار مبل خوزستان و بازار مبل اهواز

انتشار:

 

بازار مبل خوزستان سبب شده است تا شما به ایده ال ترین ها در قاب دکوراسیون منزل خود دست پیدا کنید. اگر در اهواز، آبادان، آغاجاری، امیدیه، باوی، بندر ماهشهر، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، امیدیه، شوشتر، کارون، هندیجان و هویزه زندگی می کنید با ما همراه باشید تا شما را به بازار مبل خوزستان ببریم. این روزها تنوع در محصولات چوبی بسیار زیاد شده است و شما به سادگی می توانید با هر سلیقه و هر سایزی که دوست دارید مبل ایده ال خود را به خانه مهمان کنید. این امر را می توانید به صورت حضوری از بازارهای مبل بسیار پر تنوع اهواز دنبال کنید و یا غیر حضوری از طریق مبل و میز از بازار بزرگ مبل یافت آباد خرید خود را به انجام برسانید. برای خرید آنلاین و بی واسطه ما به شما خرید از مبل و میز را با سال ها تجربه و توانمندی توصیه می کنیم کافی است برای این منظور به وب سایت مبل و میز در این راستا سری بزنید تا در کنار مبلمان ارائه شده شاهد سایر مصنوعات چوبی نیز باشید.

شهر مبل اهواز

در شهر اهواز بازاری مشابه بازار مبل یافت آباد تهران را مشاهده می کنید که در واقع بزرگترین بازار مبل در جنوب کشور به شمار می آید. باید بگویم که این بازار از یافت آباد تهران هم بزرگ تر است؛ زیرا بازار مبل اهواز در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار بنا شده است و یافت آباد ۱۰ هکتار را در این راستا به خود اختصاص داده است. در این بازار برای ۱۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است که نشان از بزرگی و بالا بودن حجم کار در این بازار بزرگ دارد. از دیگر ویژگی های این بازار می توانیم به وجود ۱۸ غرفه مبلمان اشاره داشته باشیم. خود این بازار متشکل شده است از هفت پاساژ که هر کدام دارای ۶۰۰ واحد تجاری هستند و هر واحد ۳۰ تا ۱۸۰۰ متر را به خود اختصاص داده است. این حجم از فروشگاه و مرکز خرید بدون تردید تنها برای خرید مبل در نظر گرفته نشده است. از همین رو شما به سادگی می توانید تمامی آیتم های چوبی خود را از طریق این بازار بزرگ چوب خریداری کنید.
آدرس: اهواز، انتهای بلوار پاسداران، جنب قرارگاه جنوب غرب نزاجا، شهر مبل اهواز

شهر مبل اهواز

 بازار مبل ایران اهواز

اهواز بالاترین حجم تولید مصنوعات چوبی در جنوب کشور را به خود اختصاص داده است. از همین رو چندین مرکز خرید مصنوعات چوبی و به خصوص مبل فروشی در این شهر قابل مشاهده است. بازار مبل اهواز دومین پارامتری است که برای خرید مبل در پیش روی شما قرار دارد. این بازار بزرگ در محله زیتون کارمندی اهواز واقع شده است که خود دارای شانزده فروشگاه مبلمان است که برندهای بی شماری را می توانید در این بازار مبل مشاهده کنید. این مکان به ایستگاه اتوبوس بیمارستان ابوذر و ایستگاه مترو زیتون نیز برای راحتی بیشتر شما به منظور رفت و آمد دسترسی دارد.
آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، بلوار پاسداران، بازار مبل ایران

بازار مبل طبقاتی امام رضاشهر مبل اهواز

اهواز و بازار طبقاتی امام رضا صفر تا صد نیازهای شما را برای رسیدن به یک دکوراسیون منحصر به فرد برآورده می کند. دلیل این امر تنوع بی نظیر محصولات این پاساژ است که مانع از برگشتن شما دست خالی به منزل می شود. این پاساژ در سال ۱۳۸۳ در ۵ طبقه افتتاح شده است که به منظور خرید جهیزیه عموما شناخته می شود؛ زیرا علاوه بر مبلمان که در طبقه سوم و چهارم این پاساژ واقع شده است. شما می توانید سایر مصنوعات چوبی مورد علاقه خود را نیز بر اساس آخرین طرح های روز دنیا تهیه کنید.
آدرس: اهواز، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی، مجتمع تجاری امام رضا

 بازار مبل شماره یک

در کنار مرکز خریدهای بی نظیری که در راستای فروش مصنوعات چوبی و مبلمان برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است به بازار مبل اهواز شماره یک نیز می توانید در راستای خرید مبلمان خود نیز سری بزنید. در این مرکز خرید شما می توانید برندهای بسیار متمایزی را با رنج های قیمتی متفاوت مشاهده کنید و بر اساس علاقه مندی خود دست به خرید بزنید. از آنجایی که در شهر اهواز تنوع محصولات چوبی و مبلمان بسیار زیاد است به جرئت می توانیم بگویم شما با هر توان مالی که داشته باشید می توانید محصول ایده ال خود را به خانه مهمان کنید.
آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین

بازار مبل شماره دو

در بازار مبل اهواز شماره دو در کنار خرید مبلمان شما می توانید به خرید انواع لوستر، پارچه مبلمان، لوازم جانبی مبل، میز و صندلی، پرده، سرویس خواب، اکسسوریهای دکوراتیو چوبی، درآور، کنسول، کمد، میز های اداری، میز تحریر، سرویس جهیزیه عروس و سایر پارامترهای مورد نیاز خود دست پیدا کنید. این امر نشان از فعالیت بسیار عالی تولید کنندگان اهوازی در حوزه مصنوعات چوبی دارد که شما به سادگی می توانید به جای مراجعه حضوری به تهران از اهواز ایده ال ترین ها را برای خود فراهم سازید.
آدرس: اهواز، بلوار قدس، میدان قدس، خیابان لشکری

بازار مبل شماره دو

 کلام آخر پیرامون خرید مبل از بازار های جنوبی

یکی از بزرگترین بازارهای مبل در ایران به شهر اهواز اختصاص دارد و از آنجایی که تنوع محصول در این بازارها بسیار زیاد است شما به سادگی می توانید با هر سبک و هر رنج قیمتی که در سر دارید دست به خرید بزنید. امید است ایده ال ترین ها در قاب دکوراسیون داخلی منزل شما به تصویر کشیده شود.