جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون دیواری

جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون دیواری

انتشار:

 

مرکز اصلی هر خانه اتاق نشیمن است و نقطه کانونی این فضا نیز معمولا تلویزیون است. انتخاب میز تلویزیون در اکثر موارد کار سختی است  و فقط زمانی که تلویزیون با یک میز تلوزیون زیبا ترکیب شود؛ یک عنصر دکوراسیونی شیک در نشیمن خواهد شد. میز تلویزیون دیواری، مناسب‌ترین گزینه برای قرار دادن تلویزیون است که در کنار آن کاربردهای دیگری نیز دارد. به همین دلیل است که انتخاب پایه مناسب تلویزیون اهمیت زیادی دارد. 

یک میزتلویزیون دیواری که به خوبی انتخاب شده باشد، به شما این امکان را می‌دهد تا زمان‌هایی که به تماشای تلویزیون نشسته‌اید؛ از این سرگرمی لذت بیش‌تری ببرید. به علاوه، میزتلویزیون دیواری با وجود کمدها و کشوهای متعدد، شلوغی کابل‌و سیم‌ها را پنهان می‌کند تا جلوه دکوراسیون نامرتب به‌نظر نیاید. میز تلویزیون دیواری، یک گزینه مناسب برای اتاق نشیمن است، چرا که هم تزیینی برای دیوار در دکوراسیون است و همچنین فضایی برای سرگرمی اهالی خانه. در این مقاله، به بررسی جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون دیواری خواهیم برداخت و مدل‌های متنوع آن برای سبک‌های مختلف دکوراسیون را معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون دیواری

جدیدترین میز تلویزیون دیواری 

برای خرید میز تلویزیون، قبل از هر چیزی باید به مد روز و مدل‌هایی که این روزها طرفدار بیش‌تری پیدا کردند توجه کنید. در مدل‌های جدید2021، میز تلویزیون‌های کلاسیک با نقش‌هایی برجسته و پر زرق و برق دیگر در دکوراسیون‌های امروزی جایی ندارند و به جای آن میز تلویزیون‌های مدرن با طرح‌هایی ساده‌تر اما بسیار شیک مد شده است که با هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارند.

جدیدترین میز تلویزیون دیواری

انواع مختلف تلویزیون های دیواری کدامند؟

میز تلویزیون‌های دیواری می توانند براساس نوع فصای ذخیره سازی و کیفیت چوب متفاوت باشند. از نظر داشتن کمد و کشوها، میزهای تلویزیون می توانند باز یا بسته باشند. تا آنجا که به کیفیت چوب مربوط می‌شود، هم چوب‌های مهندسی شده در بازار موجود است و هم چوب طبیعی.

انواع مختلف تلویزیون های دیواری کدامند؟

میز تلویزیون دیواری ام دی اف

میز تلویزیون دیواری که در جدیدترین مدل‌های بازار مشاهده می‌کنید؛ بیش‌تر از جنس ام دی اف هستند که طرح‌های متنوعی نیز دارند. این مدل‌های میز تلویزیون دیواری، با هر سبکی ست می‌شوند. 
اگر بیش‌تر طرفدار مدل‌های چوبی هستید و می‌خواهید مدلی مجلل‌تر انتخاب کنید، می‌توانید میز تلویزیون دیواری چوبی با طراحی ساده نیز سفارش دهید؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید، مدل‎‌هایی با جنس ام دی اف قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های تمام چوب دارند. در نهایت با توجه به سلیقه و بودجه موردنظرتان می‌توانید انتخاب کنید.

میز تلویزیون دیواری ام دی اف

میز تلویزیون دیواری چوبی

یک طراحی ساده‌ی چوبی برای تلویزیون دیواری بسیار جذاب و ماندگار است. برای دیزاین میز تلیوزیون، کافیست یک دکور جذاب و مدرن چوبی برای دیوار نیز انتخاب کنید تا فضا بهینه‌تر شود. نگهداری آن‌ها راحت است و با زیبایی تمام عناصر دکوراسیون متناسب هستند. طرح‌هایی از نوع میز تلویزیون دیواری چوبی نه‌تنها با کیفیت و مجلل‌تر به‌نظر می‌رسند بلکه از دوام و پایداری زیادی نیز برخوردار هستند. 
جدیدترین طرح‌های میز تلویزیون چوبی، از مدل‌های بسیار ساده مانند یک شلف گرفته تا مدل‌های پیچیده‌تر که از ترکیب چند حجم ساخته شده‌اند، همگی مناسب یم فضای مدرن و امروزی هستند.

میز تلویزیون دیواری چوبی

رنگ‌های میز تلوییون دیواری

میز تلویزیون‌های دیواری در رنگ‌های متنوعی هستند که طیف رنگ‌های، سفید، کرم، طرح چوب و مشکی طرفدار بیش‌تری دارد. البته در بسیاری از مدل‌های جدید میز تلویزیون دیواری، استفاده از دو رنگ نیز دیده می‌شود که معمولا زیباتر هستند. 
در بین رنگ‌های میز تلویزیون دیواری، رنگ سفید بیش‌ترین استفاده را برای دکوراسیون دارد. این رنگ فضا را مدرن‌تر، بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد. پس اگر فضایی امروزی با مبلمان جدید می‌خواهید، میز تلویزیون دیواری سفید مناسب  دکوراسیون شماست. بهترین حالت برای انتخاب رنگ میز تلویزیون، ترکیبی از سفید به عنوان رنگ غالب با رنگی تیره‌تر مثل قهوه‌ای و طرح چوب است. 

رنگ‌های میز تلوییون دیواری

خرید یک میز تلویزیون دیواری مناسب

جدیدترین مدل‌های مدرن ساخته شده برای میز تلویزیون دیواری، شامل برخی از جالب‌ترین طرح‌هایی است که بطور یکپارچه با دکوراسیون خانه شما ترکیب می‌شوند. با بسیاری از جدیدترین طرح‌های تلویزیون دیواری برای اتاق نشیمن که به بازار وارد می‌شوند، انتخاب یک مورد مناسب سرگرمی خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای داشتن ظاهری پیچیده تر، تهیه یک میز دیواری تلویزیون مدرن با قفسه‌های داخلی برای قرار دادن دستگاه‌های بازی یا بلندگوها را در نظر بگیرید. یکی دیگر از گزینه‌های خوب میز تلویزیون دیواری مدرن با چراغ های LED است که برای ایجاد یک فضای روشن در اتاق نشیمن شما به عنوان یک میز تلویزیون با نورپردازی داخلی عمل می‌کند.

خرید یک میز تلویزیون دیواری مناسب

نکاتی که قبل از خرید میز تلویزیون باید بدانید

همانطور که در هنگام خرید میز برای تلویزیون به نکات کاربردی و زیبایی میز توجه می‌کنید، قبل از خرید نیز باید به مواردی که باعث می‌شود انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید توجه کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.
اندازه تلویزیون: بهتر است میز تلویزیونی که انتخاب می‌کنید هم اندازه و ترجیحا بزرگ‌تر از تلویزیون باشد. به این ترتیب تلویزیون کاملاً روی آن جا می‌شود. پس قبل از خرید میز، تلویزیونی که میخواهید روی آن قرار دهید را اندازه‌گیری کنید. یادتان باشد لوازم جانبی مانند بلندگوها، دستگاه‌های متصل شونده و سیم‌های اتصال را نیز در نظر بگیرید. 
چیدمان اتاق: از قبل برنامه ریزی کنید که میز تلویزیون دیواری جدید شما در کجای نشیمن و روی چه دیواری قرار است نصب شود. اگرچه  میز تلویزیون سازگارترین قطعه مبلمان است؛ اما فقط پس از در نظر گرفتن اندازه و سبک سایر مبلمان خانه باید آن را خریداری کنید. در غیر این صورت، میز تلویزیون شما برای دیوار دکوراسیون نشیمن ممکن است مناسب نباشد.
سبک زندگی: پس از تصمیم گیری در مورد دکوراسیون  و مبلمان، همچنین باید ببینید آیا میز تلویزیون دیواری انتخاب شده مطابق با نیازهای خانواده شما هست یا خیر. اگر فرزند کوچک دارید، به دنبال میزهایی با درب شیشه‌ای نروید و حتماً کمد و کشوهایی پنهان  در دیوار تلویزیون را انتخاب کنید تا دردسرهای تمیز کردن  روزمره به حداقل برسد.

نکاتی که قبل از خرید میز تلویزیون باید بدانید