مدل کتابخانه دیواری ساده و جدید

مدل کتابخانه دیواری ساده و جدید

انتشار:

 

کتابخانه یکی از گزینه های انتخابی شما خواهد بود برای دکوراسیون کردن محیط کار و یا حتی اتاق کار شما در منزل که نیاز به توجه ویژه ای دارد. از آنجایی که این روزها متناسب با سبک زندگی ما این محصول با شکل و طرح های بسیار متنوع و متفاوتی راهی بازار شده است. بر خود واجب دانستیم که پیرامون سبک ها و مدل های کتابخانه دیواری ساده و جدید مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر قرار است برای اتاق خواب خود، اتاق کار، دیزاین اتاق پذیرایی، شیک تر شدن اتاق نشیمن و نظم دهی به اتاق محیط کار خود یک کتابخانه ویژه را به صورت سفارشی سازی شده در اختیار داشته باشید. به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید در ادامه بیش از ده نمونه از مدرن ترین کتابخانه های روز دنیا در پیش روی شما قرار داده خواهد شد.

کتابخانه دیواری ساده

 کتابخانه شیک ایستاده

 یکی از انتخاب های که شما در زمان خرید در پیش رو دارید کتاب خانه های است که به صورت ایستا روی زمین قرار می گیرند. بدون اینکه نیازی به فرآیند نصب داشته باشد. باید به شما بگویم این محصول یکی از کاربردی تری کتابخانه های است که شما می توانید برای روزهای که قرار است مستاجر باشید و وسایل خود را جابجا کنید در نظر داشته باشید. کتابخانه های ایستاده شیک بیشتر جنبه دکوری دارند و شما علاوه بر کتاب برای جای دادن وسایل دکوری خود نیز می توانید از آن ها بهره بگیرید.

 کتابخانه های ایستاده را می توانید متناسب با نیاز خود با تعداد طبقات متنوع تهیه کنید و به چیدمان وسایل لازم و ضروری خود بپردازید.

کتابخانه شیک ایستاده

 اتاق کتابخانه مدرن

 آیا می دانستید که شما می توانید یک اتاق را برای چیدمان های کتاب های خود در نظر داشته باشید. برای این منظور نیاز است کتابخانه دیواری مدرن را مورد استفاده قرار دهید. این کتابخانه ها عموما به صورت سفارشی متناسب با مساحتی که در منزل در اختیار دارید برای شما سفارشی سازی می شود.

 برای اینکه یک اتاق کتابخانه مدرن داشته باشید به راحتی می توانید از متخصصین بخش تولید بخواهید تا با ارائه مشاوره های رایگان ساخت این سبک کار ها را برای شما دنبال کنند.

 اتاق کتابخانه مدرن

 کتابخانه چوبی ساده و شیک

 اگر قرار است یک کتابخانه ساده و شیک در اختیار داشته باشید می توانید متناسب با سبکی که در منزل از آن پیروی می کنید روند ساخت آن را به تصویر بکشید. بر فرض برای مدل کتابخانه دیواری کلاسیک نیاز است ازهنر منبت کاری روی چوب استفاده شده باشد. برای کتابخانه های مدرن هر چقدر کار ساده تر و ظریف تر بدون اکسسوری دیزاین شده باشد مورد پسند تر است و برای سبک سلطنتی نیاز به زرق و برق و آیتم های رنگی جذاب تر همیشه احساس می شود.

 کتابخانه های کلاسیک نسبت به کتابخانه های مدرن با قیمت تمام شده بیشتری برای شما در پرسه ساخت سفارشی سازی می شود.

 کتابخانه چوبی ساده و شیک

 مدل کتابخانه فانتزی

می دانید کتابخانه همانند سایر مصنوعات چوبی در سبک های کلاسیک، فانتزی، مدرن و سلطنتی برای شما طراحی و ساخته می شود. از کتابخانه های فانتزی ترجیحا بهتر است برای اتاق کودک و نوجوان استفاده شود؛ زیرا استفاده از اشکال هندسی و طرح های کودکانه برای مدل کتابخانه فانتزی ترجیحا بیشتر استفاده می شود. کتابخانه های فانتزی برای اتاق خواب های دخترانه و پسرانه شما به راحتی قابل استفاده است.

استفاده از کتابخانه های فانتزی برای اتاق کارهای هنری شما نیز با سبک و سیاق متفاوت تر قابل طراحی است.

مدل کتابخانه فانتزی

 کتابخانه دیواری کنجی

 قرار است به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. اگر در فضای داخلی منزل خود بخشی به عنوان بخش مرده است؛ یعنی جایی برای چیدمان هیچ وسیله ای را در اختیار شما قرار نمی دهد. به راحتی می توانید با استفاده از کتابخانه دیواری کنجی صفر تا صد نیازهای خود را از این بخش مرتفع سازید. این کتابخانه چوبی با سایزهای متفاوت به صورت عمودی و افقی برای شما متناسب با سایزی که در آن محیط در پیش رویتان قرار دارد برای شما طراحی و ساخته می شود. این محصول به تازگی راهی بازاار شده است و بهترین گزینه برای آپارتمان های نقلی و کوچک محسوب می شود. شما به سادگی می توانید با کتابخانه دیواری کنجی نظم لازم را در فضا به تصویر بکشید.

 کتابخانه های که در کنج دیوار جای داده می شوند عموما به صورت دیواری مد نظر قرار داده می شوند تا ایمنی لازم از منظر ایستایی را در بر بگیرند.

 کتابخانه دیواری کنجی

 کتابخانه دیواری دخترانه
 

کتابخانه های که برای اتاق خواب های دخترانه مد نظر قرار داده می شود سبک های به خصوصی را به خود اختصاص داده اند. شما می توانید از کتابخانه های که همراه با سرویس خواب نوجوان برای شما طراحی و تولید می شود بهره بگیرید. یا اینکه کتابخانه خود را به صورت جداگانه با یک آیتم رنگی به خصوص سفارشی سازی کنید. این را در نظر داشته باشید که هر چقدر کار شما ساده تر و با یک هارمونی رنگ طراحی شود کاربرد آن در طی گذر زمان و با گذر از نوجوانی به جوانی برای شما بیشتر خواهد شد. ما به شما توصیه می کنیم با استفاده از کتابخانه های که به صورت دیوار کوب شده در فضا قرار داده می شوند از کمترین محیط بیشترین بهره وری را داشته باشید. در پرسه سفارشی سازی کردن این قبیل کتابخانه ها می توانید میز مطالعه را نیز در کنار کتابخانه جای دهید.

کتابخانه دخترانه شما می تواند نقش یک خانه نقلی را به صورت دیوار کوب شده نیز برایتان ایفا کند. اگر بخواهید می توانید از این فضا برای چیدمان میز و صندلی نیز بهره بگیرید.

کتابخانه دیواری دخترانه
 

کتابخانه دیواری اتاق کودک

بهترین گزینه انتخابی برای اتاق خواب کودک کتابخانه دیواری اتاق کودک است. دلیل این امر روند نصب ایمن در پرسه کار است که مانع از آسیب دیدن فرزند شما می شود. از آنجایی که این محصول به راحتی روی دیوار نصب می شود و از یراق آلات با کیفیت در پرسه ساخت آن نیز بهره گرفته می شود. تا سالیان سال برای فرزند شما کتابخانه دکوری محبوبی خواهد بود. شما بسته به قد فرزندتان به منظور دسترسی ساده تر می توانید ارتفاع آن را پایین تر و با سایز قابل قبولی برای فرزندتان در نظر داشته باشید. اتاق دخترانه و پسرانه شما اگر با آیتم های رنگی متعدد دیزاین شود بدون تردید فرزند شما محیط شاد تری را برای بازی و تخلیه انرژی خود خواهد داشت.

 برای اتاق خواب های کودکانه دست شما برای انتخاب تم رنگی باز است. به راحتی می توانید از آیتم های عروسکی فانتزی نیز برای طراحی این فضا بهره بگیرید.

کتابخانه دیواری اتاق کودک
 

کتابخانه دیواری mdf
 

برای ساخت کتابخانه از متریال های متفاوتی بهره گرفته می شود. هر کدام بسته به توان مالی شما قیمت گذاری می شود. بر فرض شما اگر قرار باشد mdf را برای خرید کتابخانه دیواری mdf در نظر داشته باشید بسته به نوع ام دی اف و رنگ و استر روکشی که برای آن انتخاب می شود تعین قیمت می شود. یا اگر قرار باشد از چوب راش و گردو بهره گرفته شود هزینه تمام شده ساخت کتابخانه شما بیشتر در نظر گرفته می شود. برای کتابخانه های فرفوژه ای نسبت به سایر محصولات شما هزینه کمتری را خواهید پرداخت. اگر قرار است خاص باشید به شما توصیه می کنیم بهترین متریال را در پرسه ساخت کتابخانه های سفا رشی سازی شده خود در نظر داشته باشید.

 با استفاده از کتابخانه های پازلی که با ام دی اف یا چوب ساخته می شود به راحتی می توانید شاهد تاثیر گذار ترین دکوراسیون در منزل های لوکس و مدرن خود باشید.

کتابخانه دیواری mdf

 استند کتاب دیواری

 یکی دیگر از مدل کتابخانه های که شما برای خرید در پیش رو دارید مدل استند کتاب دیواری است. این محصولات به تازگی راهی بازار شده اند و بسیار کاربردی و مدرن به رخ کشیده شده اند. شما می توانید بر اساس محیطی که در فضای بالای میز تحریر خود در اختیار دارید چند استند کتاب دیواری را سفارشی سازی کنید. قیمت تمام شده این محصول بسته به تعداد طبقاتی که در نظر دارید و سایز و اندازه آن و متریالی که در پرسه ساخت استفاده شده است به صورت سفارشی و ویژه برای شما تخمین زده می شود. استندهای کتاب این روزها به جای طاقچه های قدیمی راهی بازار شده اند تا قدری سبک دکوراسیون منزل شما به سمت کلاسیک و نوستالژی گام برداشته شود.
 استند کتاب خود را می توانید به شکل ساده یا با استفاده از اشکال هندسی متفاوت و متفکرانه طراحی و در قاب دکوراسیون داخلی منزل خود شاهد باشید.

کلام آخر پیرامون کتابخانه دیواری ساده

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید کتابخانه در دنیای مدرن امروز مدل های بسیار متنوعی در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از مدل ایستاده، دیواری، استند کتاب، ام دی افی، چوبی، دخترانه فانتزی، کتابخانه ساده، کتابخانه کلاسیک و صده ها نمونه دیگر با طرح و متریال بسیار متنوع و متفاوت در راستای دیزاین اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق کار خود بهره بگیرید. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی انواع کتابخانه های مدرن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس بهترین ها در پیش روی شما قرار داده شود.

کتابخانه دیواری ساده

 کتابخانه دیواری ساده کلاسیک

 کتابخانه دیواری ساده کلاسیک

 کتابخانه دیواری ساده

 کتابخانه دیواری ساده

 کتابخانه دیواری ساده برای اطاق خواب

 کتابخانه دیواری ساده برای اطاق خواب

 کتابخانه دیواری ساده مشکی

 کتابخانه دیواری ساده مشکی

 کتابخانه دیواری ساده چوبی

 کتابخانه دیواری ساده چوبی