مدل میز آرایش ساده و شیک | میز آرایش دخترانه ساده

مدل میز آرایش ساده و شیک | میز آرایش دخترانه ساده

انتشار:

 

میز آرایش دخترانه یکی از اصلی ترین نیازها برای اتاق خواب های دخترانه محسوب می شود. مگر می شود دختر داشته باشید میز آرایش ساده و شیک نداشته باشیم. در دنیای مدرن امروز هر چقدر اکسسوری های چوبی ساده تر باشند کاربردی تر خواهند بود. شما به راحتی می توانید علاوه بر آراستگی خود به سرو سامان دادن به اتاق خواب خود نیز بپردازید. کافی است از یک میز آرایش دخترانه ساده برای نظم دادن وسایل آرایشی بهداشتی خود بهره بگیرید. استفاده از مدل های کشو دار و کمد دار در کنار میز توالت های ساده که تنها از سطح روی آن برای چیدمان وسایل ضروری استفاده می شود و صدها طرح و رنگ دیگر در راستای خرید این محصول کاربردی در پیش روی شما قرار دارد. از آنجایی که تنوع این محصول بسیار زیاد است در ادامه سعی بر آن داریم برخی از ویژگی های کاربردی میز آرایش ساده و کم جا را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید و ایده ال ترین ها در پیش روی شما عزیزان قرار بگیرد. با ما همراه باشید اگر هدف شما رسیدن به یک دکوراسیون متمایز با صرف هزینه های مقرون به صرفه است.

نکات مهم خرید میز آرایش را بدانید

میز آرایش دخترانه ساده باید ویژگی های داشته باشد که علاوه بر تغییر دکوراسیون محیط منزل کاربردی نیز باشد.

نکات مهم خرید میز آرایش

مدل میز آرایش دیواری

اگر نمی خواهید اتاق خواب خود را خیلی شلوغ کنید بهترین انتخاب برای شما میز آرایش های دخترانه ساده است که گاها بر روی دیوار همراه با یک آینه دیواری نصب می شود بدون اینکه پایه های آن فضای زیادی را از شما اشغال کند. این میزها گاها از یک آینه دیواری بهره گرفته است که نصب آن روی دیوار دنبال می شود که ایمنی کار را صد در صد تضمین می کند.

 

مدل میز آرایش با آینه قدی

 استفاده از این محصول برای اتاق خواب های شلوغ که دیگر فضایی برای استفاده از آینه قدی برای شما فراهم نمی آورد بهترین انتخاب است. این میز های آرایش فضای زیادی را برای جایگذاری وسایل شما در اختیارتان قرار نمی دهد زیرا تنها یک کشو در پیش روی شما قرار دارد. مگر اینکه از یک کمد اضافه با چند کشو در کنار آینه قدی استفاده شده باشد.

مدل میز آرایش با آینه قدی

میز توالت کمدی و کشو دار

مدل میز آرایش چوبی بسیار متنوع است به عنوان مثال اگر شما بخواهید وسایلی که نیاز به دیده شدن ندارد را از جلوی چشم بردارید. بهترین گزینه برای شما نمونه های کمد دار است که در پایین میز عموماً یک کمد برای وسایل شخصی شما در نظر گرفته شده است. استفاده از میزهای که کشو دارند با استفاده از نظم دهنده ها راه دسترسی به وسایل شما را برایتان ساده تر می کند.

میز توالت کمدی و کشو دار

 

میز های آرایش به همراه آینه متصل به میز و منفصل

همان طور که می دانید آینه اصلی ترین عنصر برای میز های آرایشی محسوب می شود که برای این محصول تعریف های بسیاری با طراحی های بسیار متمایز آمده است. شما می توانید از آینه قدی، آینه دیواری و آینه های رو میزی که سه سبک ایده پردازی را برای شما به تصویر می کشد در این راستا بهره بگیرید.

ویژگی های ساخت برای میز های آرایشی

همان طور که می دانید کیفیت بالا زمانی برای شما حاصل می شود که دست به جیب شوید و برای ساخت محصول خود از تولید کننده طلب متریال خوب در پرسه ساخت را داشته باشید.

ویژگی های ساخت برای میز های آرایشی

 

استفاده از رنگ های وارداتی

 از آنجایی که استفاده از رنگ تنها برای زیبایی دنبال نمی شود و نیاز یک محصول چوبی است. نیاز است از رنگ های با کیفیت در این راستا بهره گرفته شود. این امر سبب می شود تا کار عمر بیشتری را تجربه کند. در طی گذر زمان پوسته پوسته و فرسوده نشود، دچار ترک خوردگی نشود و به راحتی با یک قطره آب چوب ورم نکند و جلوه و زیبایی اولیه خود را از دست ندهد.

طراحی به سبک کشور ترکیه

اگر قرار است سبک به خصوصی را در راستای ایده پردازی طراحی میز آرایشی دخترانه خود دنبال کنید. به شما توصیه می کنیم از سبک های طراحی کشور ترکیه در این راستا حتماً الهام بگیرید. کشور ترکیه در صنعت چوب بسیار متبحر قدم برداشته است و شما این امر را به سادگی بر روی اکسسوری های چوبی آن می توانید مشاهده کنید.

طراحی به سبک کشور ترکیه

 

 متریال استفاده شده در پرسه ساخت

از اصلی ترین پارامترهای که باید برای ساخت محصول به آن توجه شود چوبی است که در پرسه سفارشی سازی از آن استفاده می شود. چوب شما می تواند راش، گردو و یا حتی ام دی اف باشد که قیمت مقرون به صرفه تری را برای شما به همراه دارد اما هر کدام که هست حتماً توصیه شما استفاده از بهترین و مرغوب ترین آن در پرسه ساخت باشد.

 انواع سبک ها برای ساخت میز آرایش

این روزها سبک های دکوراسیون در چهار دسته بندی، مدرن، کلاسیک و سلطنتی به صورت پر رنگ تری به چشم می آید که در ادامه پیرامون هر یک به صورت مختصر برای آشنایی بیشتر مطالبی به اشتراک گذاشته می شود.

میز توالت سلطنتی

 میز آرایش سلطنتی عموماً برای خرید جهیزیه عروس خانم ها ست با تخت خواب و سایر وسایل چوبی دیگر توصیه می شود؛ زیرا ارتفاع تاج آن بسیار بلند است و زرق و برق کار برای دکوراسیون های مدرن خیلی توصیه نمی شود.

میز توالت کلاسیک

 در نظر گرفتن میز آرایش دخترانه کلاسیک نیز با قیمت تمام شده بیشتری در پیش روی شما قرار دارد. استفاده از چوب مرغوب در کنار هنر منبت کاری روی چوب و رنگ های درجه یک سه پارامتری است که به منظور زیبا سازی بیشتر میز توالت های کلاسیک همیشه در نظر گرفته می شود. از آنجایی که این روزها سبک های مدرن، کلاسیک و روستیک بسیار مرسوم شده است. شما می توانید از یک آینه کلاسیک که منبت کاری شده و لوکس است در کنار میز توالت خود بهره بگیرید و زیبایی خیره کننده ای را در فضا شاهد باشید. آینه های کلاسیک به دلیل بهره گیری از چوب های مرغوب و استفاده از هنر منبت کاری روی چوب نسبت به سایر میز ها قدری گران تر است.

میز توالت کلاسیک

 

میز توالت مدرن

 همه شما به خوبی می دانید که برای دکوراسیون های مدرن سادگی اصلی ترین المان محسوب می شود. از آنجایی که به دلیل سبک زندگی ماشینی همه ما محکوم به زندگی در خانه های آپارتمانی هستیم. بهترین گزینه برای دکوراسیون کردن فضاهای کوچک استفاده از میز توالت های مدرن است که کارایی لازم را بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند فراهم می سازد. اگر می خواهید صاحب سبک باشید و یک دکوراسیون تاثیر گذار را شاهد باشید. بهترین انتخاب برای شما میزهای مینیمال مدرن است که سادگی اصلی ترین پارامتر برای آن ها محسوب می شود. شما می توانید نمونه های کشو دار و کمد دار آن را برای خرید در نظر داشته باشید تا علاوه بر شیک بودن به نظم دادن به اتاق شما نیز منجر شود.

 

میزآرایش مدرن

میز آرایش دخترانه فلزی

اگر به دنبال خرید یک محصول با طول عمر بالا هستید میز های که متریال اصلی آن ها فلز هستند برای شما کارایی لازم را تا سالیان سال خواهند داشت. برخی به این محصولات فرفورژه هم می گویند. این به سلیقه شما بستگی دارد که محصولات چوبی را می پسندید یا اینکه تمایل به استفاده از وسایل فلزی دارید.

 

میز آرایش دخترانه فلزی

قیمت میز آرایش دخترانه

 قیمت میز آرایش دخترانه را چگونه می توانید به دست آورید؟ باید به شما بگویم بسته به متریال و یراق آلاتی که در پرسه ساخت محصول استفاده می شود. قیمت تمام شده میز شما نیز در نظر گرفته می شود. بر فرض اگر شما از چوب گردو با گره های طبیعی استفاده کنید قیمت تمام شده میز شما به مراتب بیشتر از میز توالتی می شود که با چوب ام دی اف و روکش چوب ساخته شده است. یا اینکه شما قرار است از هنر منبت کاری روی چوب برای ساخت میز خود بهره بگیرید یا میز ساده را ترجیح می دهید. استفاده از کشو و کمد در کنار آینه ریلی خود قاعدتا نیاز به یراق آلات بیشتری خواهد داشت. پس تمام این پارامترها سبب می شود تا قیمت تمام شده محصول شما کمتر یا بیشتر تخمین زده شود.

 

میز آرایش دخترانه از کجا بخرم؟

 همه شما به خوبی می دانید به صورت حضوری و غیر حضوری خرید اکسسوری های چوبی این روزها بسیار مرسوم شده است. ما به شما وب سایت مبل و میز را در این راستا با سال ها تجربه و تخصص توصیه می کنیم؛ زیرا مطابق با سلیقه و نیاز شما در کارگاه های تخصصی خود میز توالت آرایشی شما را به صورت سفارشی می سازند. شما کافی است از طریق درگاه های ارتباطی که در بخش تماس با ما برای شما در نظر گرفته اند. با مشاورین بخش تولید و فروش ارتباط برقرار کنید و پیرامون شیوه ساخت و تم رنگی که برای میز آرایش ساده دخترانه خود در سر دارید با نظرات خود را اطلاع دهید. بعد از فرآیند پرداختی ها در کوتاه ترین زمان ممکن محصول سفارشی شده شما وارد پرسه تولید می شود و درب منزل مطابق با سلیقه و نظر شما تحویل داده خواهد شد.

 

میزآرایش شیک دخترانه

میزآرایش شیک دخترانه

میزآرایش ساده دخترانه

میزآرایش ساده دخترانه

میزآرایش دخترانه سفید

میزآرایش دخترانه سفید

میزآرایش برای اطاق خواب دختران

میزآرایش برای اطاق خواب دختران

جدیدترین مدل میزآرایش دخترانه

جدیدترین مدل میزآرایش دخترانه