طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های شاد

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های شاد

انتشار:

 

اتاق خواب مهم ترین بخش از یک منزل به شمار می آید؛ زیرا شما باید تایم بسیار زیادی را در این فضا به سر ببرید. از همین رو توجه به دکوراسیون اتاق خواب امر بسیار مهمی به شمار می آید. شما انتخاب های بی شماری را برای دیزاین کردن اتاق خواب در پیش رو دارید. برخی از افراد تمایل به دکوراسیون با تم های رنگی تیره هستند. برخی دوست دارند از رنگ سفید به تنهایی بهره بگیرند و بسیاری از افراد بهره گرفتن از رنگ های متنوع را برای دکور کردن هر بخش از منزل دوست دارند. ما در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا برخی از ایده های که سبب می شود تا شما به یک اتاق خواب آرامش بخش و در عین حال رنگی دست پیدا کنید را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. استفاده از رنگ های شاد اما به شرط آنکه آرامش از محیط منزل شما دور نشود امری است که در ادامه به آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های شاد

کف پوش و دیوار پوش با تم های رنگی شاد جذاب

یکی از اصلی ترین آیتم های که شما در پیش رو دارید استفاده از کف پوش و دیوار پوش های رنگی است که در قدم اول این امر را برای شما فراهم می آورد تا به یک اتاق خواب رنگی دست پیدا کنید. برای این امر چهار گزینه در پیش روی شما است. فرش، کاغذ دیواری، پرده و کف پوشی که قرار است کف اتاق شما را پوشش دهد. شما می توانید از ترکیب رنگ سفید با هر آیتم رنگی که تمایل دارید استفاده کنید تا فضا رویایی تر و زیبا تر به نمایش گذاشته شود. یا اینکه از یک رنگ ملایم و یک رنگ تند به صورت همزمان برای ایده پردازی بهره بگیرید. به تصویر ارائه شده دقت کنید. از دو تم رنگی آبی ملایم و نارنجی آتشین در این ایده پردازی برای پرده استفاده شده است که خود این امر سبب رنگی شدن فضا شده است. البته استفاده از رو تختی های که هم راستا با طراحی شما باشد نیز نقش به سزایی در رنگی تر دیده شدن دکوراسیون منزل شما دارد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های شاد

تخت خواب های با قیدهای پارچه ای با رنگ شاد

یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به یک دکوراسیون ویژه و خاص بهره گرفتن از وسایل دکوری مدرن است. در این راستا ما به شما استفاده از تخت خواب های مدرن را توصیه می کنیم. چه چیزی بهتر است تخت خواب های که قیدهای آن پارچه ای است و شما می توانید متناسب با نیاز خود فارغ از بحث رنگ چوب به کار گرفته شده برای ساخت تخت خواب از پارچه مورد علاقه خود استفاده کنید. شما می توانید تاج تخت خود را حتی به صورت لمسه ای نیز سفارش دهید که طراحی آن سبب خاص تر شدن کار اتاق خواب رنگی شما می شود. به تصویر ارائه شده دقت کنید. برای قیدهای این تخت خواب از پارچه رنگ زرد استفاده شده است. خود این تخت خواب بدون اینکه هیچ اکسسوری دیگر در فضا مورد استفاده قرار بگیرد سبب رنگی جلوه دادن اتاق خواب شده است. به گونه ای که تمام آیتم ها از قبیل روتختی، فرش و استند دکوری با رنگ تیره و سفید دیزاین شده است؛ اما استفاده از قیدهای زرد رنگ سبب شد ه است تا اتاق خواب شما بکر و رنگی به نظر بیاید.

 دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های شاد

اکسسوری های رنگی

یکی از کم هزینه ترین کارهای که در پیش رو دارید این است که از اکسسوری های رنگی برای رسیدن به یک اتاق خواب رنگی بهره بگیرید. اگر نمی خواهید تخت خواب و سرویس خواب جدید یا فرش جدیدی را خریداری کنید به ایده های عنوان شده توجه کنید. به عکس فوق دقت کنید استفاده از کوسن های رنگی، شال رنگی و پاف رنگی تنها برای یک تخت خوابی که با تم رنگی سیاه و سفید دیزاین شده است یا حال و هوای رنگی را فراهم کرده است. شما می توانید از گلدان های زینتی و گل های طبیعی و مصنوعی نیز برای زیبا تر دیده شدن رنگ ها بهره بگیرید. آباژورهای رنگی در کنار پاف های جلو تختی خود می تواند ایده منحصر به فرد به شمار آید. انتخاب رو تختی و شال تخت نیز می تواند دو انتخاب دیگری باشد که به شما عزیزان توصیه می شود.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های شاد

طراحی اتاق خواب با رنگ های شاد در کلام آخر

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه شد برای دکوراسیون اتاق خواب با رنگ شاد ایده های بسیار زیادی در پیش روی شما قرار دارد. شما در قدم اول می توانید فرش رنگی خریداری کنید که این امر می تواند با رنگ آبی روشن، سفید، زرد و یا هر رنگ دیگری که به آن علاقه مند هستید دنبال شود. پرده و قاب عکس های دکوری شما نیز می تواند رنگی باشد که بهتر است از ترکیب دو رنگ تیره و روشن این ایده پردازی به رخ کشیده شود. این را به یاد داشته باشید که روتختی، کوسن، شال مبل و پاف های جلو مبلی نیز انتخاب های دیگری است که برای رنگی تر جلوه دادن اتاق خواب شما در پیش رویتان قرار دارد. بهره گرفتن از تخت خواب های که از قیدهای پارچه ای بهره گرفته اند در کنار مبل های رنگی نیز سبب می شود تا شما به یک دکوراسیون رنگی در اتاق خواب خود دست پیدا کنید. امید است با شاد تر جلوه دادن اتاق خواب خود با استفاده از رنگ های ملایم بتوانید اوقات خوشی را در این فضا به سر ببرید.