ایده هایی برای کابینت سفید 2022

ایده هایی برای کابینت سفید 2022

انتشار:

 

کابینت سفید یکی از پر طرفدار ترین طرح های است که این روزها در آشپزخانه های مدرن، کلاسیک و سلطنتی به تصویر کشیده می شود. رنگ سفید رنگی است که با نماد آرامش و تمیزی به رخ کشیده می شود. از همین رو هر کسی که به نظافت و آرامش قلب خانه اهمیت می دهد در مرحله آخر پس از تمامی انتخاب ها به کابینت سفید اکتفا می کند. از آنجایی که رنگ سفید یکی از پر کاربرد ترین رنگ ها برای هر دکوراسیون به شمار می آید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون کابینت سفید و تم های رنگی ترکیبی با آن همراه با مزایا و معایب استفاده از رنگ سفید مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید تا شما هم صاحب سبک باشید و بهترین ها را به خانه خود مهمان کنید.

کابینت سفید

چرا کابینت سفید بخریم

همه شما می دانید هر تم رنگی به راحتی با رنگ سفید ترکیب می شود و یک هارمونی رنگ بی نظیر را برای شما فراهم می سازد. بر فرض اگر شما در فضای داخلی منزل از وسایل چوبی بهره گرفته باشید. به سادگی می توانید کابینت سفید خود را با رنگ کرم قهوه ای ترکیب کنید تا شاهد یک اثر گذاری بی نظیر باشید. یا اگر شما از وسایل سلطنتی یعنی مبلمان و پرده های پر زرق و برق بهره گرفته اید. به راحتی با یک تم رنگی طلایی که به سادگی با رنگ سفید ترکیب زیبایی را به تصویر می کشد می توانید این تصویر سازی را نیز به پایان برسانید. این روزها برای دکوراسیون های مدرن سعی بر آن می شود علاوه بر طرح های خاص و بکر از تم های رنگی جذاب نیز استفاده شود. به عنوان مثال رنگ آبی فیروزه ای یا سبز چمنی از رنگ های است که نه تنها برای کابینت که برای سایر وسایل آشپزخانه نیز به کار گرفته می شود. این رنگ ها به خودی خود خیلی زیبا و تاثیر گذار نخواهند بود مگر با تم رنگی سفید ترکیب و یک زیبایی خیره کننده را به نمایش بگذارند.

چرا کابینت سفید بخریم

 ترکیب رنگ سفید با سایر آیتم های رنگی

در ادامه به منظور ایده پردازی شما عزیزان با کابینت رنگ سفید قدری پیرامون ترکیب های که با این آیتم رنگی در پیش روی شما قرار دارد تصویر سازی می کنیم.

کابینت سفید طلایی

برای لوکس بودن و شیک تر نشان دادن هر دکوراسیونی این روزها سعی بر آن می شود رنگ طلایی چاشنی هر کاری شود. بر فرض برای مبلمان کوسن های طلایی برای پرده والن های طلایی و برای فضای داخلی منزل از اکسسوری های با تم رنگی طلایی استفاده می شود. این مهم در کابینت ها وقتی با رنگ طلایی ترکیب می شود یک اثر چشم نواز را برای شما خلق می کند. شما اگر به دکوراسیون سلطنتی علاقه مند هستید انتخابی به غیر از ترکیب رنگ سفید به همراه طلایی در پیش رویتان قرار ندارد. چون این رنگ امتحان خود را پس داده است.

کابینت سفید طلایی

نکات مهم
رنگ سفید طلایی برای کابینت های ممبران استفاده می شود البته که برای دکوراسیون های مدرن نیز کاربرد دارد.
طلایی نباید به صورت خیلی مشهود و زیاد به چشم بیاید چون زیبایی کار را از میان می برد پس بهتر است تنها حاشیه های کار با این رنگ دیزاین شود.
استفاده زا رنگ طلایی و سفید به صورت مات و براق برای شما قابل اجرا است پس برای انتخاب دست شما باز است.

کابینت سفید مشکی
 

یکی دیگر از رنگ های پر طرفداری که با رنگ سفید ترکیب اثر گذاری را به نمایش می گذارد رنگ مشکی است. شما می توانید برای دکوراسیون های مدرن خود به سادگی رنگ مشکی را جایگزین هر رنگ دیگری کنید. یکی از بهترین تم های رنگی همیشه در ایده پردازی های حرفه ای ترکیب رنگ مشکی و سفید بوده است. البته برای رنگ مشکی خیلی نباید دست و دلباز باشید چون این رنگ فضا را کوچک تر و در عین حال تیره تر جلوه می دهد. شما باید فضاهای که بیشتر در معرض دید است را با رنگ سفید طراحی کنید تا استفاده از رنگ مشکی خیلی شما را آزرده نکند.

نکات مهم
استفاده از رنگ مشکی به تنهایی سبب کوچک تر جلوه دادن آشپزخانه شما می شود. از همین رو توصیه می شود یا به نسبت مساوی یا 80 سفید و 20 مشکی این آیتم رنگی در نظر گرفته شود.
رنگ مشکی اغلب برای دکوراسیون های مدرن به کار گرفته می شود اما می توانید برای دکوراسیون های سلطنتی خود به شرط استفاده از اکسسوری های طلایی این رنگ را نیز مورد استفاده قرار دهید.
رنگ مشکی براق جذابیت بیشتری را نسبت به رنگ مشکی مات برای آشپزخانه شما فراهم می سازد.

کابینت سفید مشکی

کابینت سفید طوسی

 برای خاص بودن باید انتخاب های متمایز داشت. یکی از رنگ های برگزیده دیگری که با رنگ سفید تاثیر گذاری بی نظیری را برای شما فراهم می آورد ترکیب رنگ سفید و طوسی است. البته اگر این رنگ به صورت براق استفاده شود و قدری زرق و برق آن بیشتر شود شما می توانید کابینت سفید نقره ای نیز داشته باشید. این تم رنگی استفاده از هر وسیله برقی با هر آیتم رنگی را برایتان فراهم می سازد؛ یعنی شما به راحتی می توانید آشپزخانه خود را با رنگ سفید و طوسی دیزاین کنید سپس تمامی وسایلتان را با رنگ قرمز، بنفش، زرد و یا هر رنگ دیگری خریداری کنید.

نکات مهم
رنگ طوسی رنگ خنثی است پس با هر آیتم رنگی قابل ترکیب است؛ یعنی علاوه بر سفید می توانید رنگ های پاستیلی را نیز با رنگ طوسی ترکیب کنید.
یکی از رنگ های پرطرفدار است که در سال های گذشته با رنگ زرد ترکیب و به عنوان رنگ برگزیده سال شناخته شده است.
رنگ سفید به تنهای حس سردی را منتقل می کند پس بهتر است از رنگ خنثی طوسی در کنار آن حتی برای کاشی و سرامیک یا وسایل برقی مثل یخچال، گاز و هود استفاده شود. وسایل سیلور نقره ای این دیزاین شما را حرفه ای تر می کند.

کابینت سفید طوسی
معایب و مزیت های کابینت رنگ سفید

هر دکوراسیون و هر تم رنگی مزیت ها و معایب مخصوص به خود را دارد در ادامه پیرامون رنگ سفید برای آشپزخانه خواهیم گفت.
 مزیت های رنگ سفید چیست؟
رنگ سفید یکی از رنگ های ساده ای است که شما را از تجمل و هزینه های گزاف دور می کند؛ یعنی با استفاده از کابینت رنگ سفید سادگی مهمان خانه شما می شود.
رنگ سفید نماد آرامش و تمیزی است پس هر چقدر به این امر اطمینان بیشتری دارید که جریان انرژی حال شما را بهتر می کند از رنگ سفید در آماده سازی آشپزخانه خود استفاده کنید.
برای فضاهای کوچک استفاده از رنگ سفید به منظور دل باز تر شدن فضا و بزرگ تر جلوه دادن آن استفاده می شود این امر برای خانه های آپارتمانی به شدت توصیه می شود.
برای ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ ها هیچ محدودیتی نیست پس به راحتی می توانید با هر سبک دکوراسیونی آن را سازگار کنید.
نظافت رنگ سفید بسیار ساده است به همین منظور برای اشپزخانه که کانون چربی و لک است این رنگ گزینه انتخابی ایده الی است.

معایب کابینت سفید
یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از رنگ سفید با سایر آیتم های رنگی حس بی حوصلگی و خستگی در این رنگ است.
اگر از سفید براق استفاده کنید به شدت چربی و لک را نشان می دهد و باید همیشه مشغول نظافت کردن باشید.
به یاد داشته باشید که مراقبت از این آیتم رنگی باید بسیار دنبال شود زیرا کوچک ترین خط و خشی را نشان می دهد.

معایب و مزیت های رنگ سفید

انواع کابینت های سفید

خرید کابینت سفید هایگلاس و خرید کابینت سفید ام دی اف نیز گزینه های انتخابی دیگری است که در پیش روی شما قرار دارد.

کابینت سفید هایگلاس
کابینت های گلاس به کابینتی گفته می شود که ظاهر براق تری نسبت به سایر کابینت ها دارد. جنس این محصول به گونه ای است که ظاهر کار را شبیه به شیشه براق و شفاف به نمایش می گذارد. باید به شما بگویم برای دکوراسیون های مدرن این روزها کابینت های گلاس سفید بسیار با استقبال خوبی روبرو شده است. چون سادگی و زیبایی این کار بدون نیاز به هیچ اکسسوری اضافه فضا را بی نقص جلوه می دهد.


 کابینت سفید ام دی اف
 دیگر این روزها کمتر کسی است که با ام دی اف آشنایی نداشته باشد. کابینت ام دی اف از متریالی به نام ورق های ام دی اف ساخته می شود که تم های رنگی بسیار جذابی را با روکش چوب برای شما به همراه دارد. بسته به نوع انتخاب شما این محصول نیز با رنج های قیمتی و کیفیت متفاوت در پیش روی شما قرار داده می شود. از ورق ام دی اف علاوه بر ساخت کابینت برای کمد دیواری، میز تلویزیون، بوفه و سایر وسایل داخلی منزل استفاده می شود.

 کابینت سفید ام دی اف

کلام آخر پیرامون کابینت سفید

 همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید رنگ سفید به سادگی با رنگ طوسی، مشکی، نقره ای، طلایی و سایر رنگ های پاستیلی قابلیت ترکیب شدن را دارد. شما به سادگی می توانید برای دکوراسیون مدرن، کلاسیک و سلطنتی خود با قدری تم های رنگی متناسب با این سبک از رنگ سفید برای ایده پردازی های خود بهره بگیرید. امید است راهنمایی های ارائه شده در راستای ایده هایی برای کابینت سفید 2022 مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

کابینت سفید

کابینت سفید خاص

کابینت سفید خاص

کابینت سفید و مشکی

کابینت سفید و مشکی

 

کابینت سفید آبی

کابینت سفید آبی

کابینت سفید لاکچری

کابینت سفید لاکچری

نمونه کابینت سفید کلاسیک

کابینت سفید کلاسیک