راهنمای خرید سرویس خواب بزرگسال

راهنمای خرید سرویس خواب بزرگسال

فهرست مطالب

سرویس خواب یکی از آیتم های مهمی است که برای اتاق خواب به آن نیاز است. از همین رو باید با موارد کلی آن بیشتر آشنا شویم تا در زمان خرید انتخاب درستی داشته باشیم. اینکه سرویس خواب از چه چیزی های تشکیل می شود و شما به چه آیتم های متناسب با فضای داخلی منزلتان به آن نیاز دارید. یا اینکه به چه رنگی و چه چوبی بیشتر علاقه مند هستید؟ اصلاً تست زیبایی و کیفی سرویس خواب چگونه است و در زمان خرید باید به چه آیتم های توجه شود؟ پیرامون جنس کفی تخت خواب و سایز استاندارد آن و ده ها پارامتر دیگر در ادامه قرار است مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر به هر دلیلی تا کنون نتوانسته اید محصول ایده الی را به منزل مهمان کنید به شما توصیه می کنیم ما را همراهی کنید تا بهترین ها در قاب دکوراسیون داخلی منزل شما به تصویر کشیده شود.

راهنمای خرید سرویس خواب بزرگسال

سرویس خواب شامل چیست؟

در قدم اول باید بدانیم در زمان خرید سرویس خواب چه آیتم های در پیش روی ما قرار دارد و ما به کدام یک نیاز داریم و قصد داریم آن را خریداری کنیم. از اصلی ترین المان ها تخت خواب است که با سایزهای متفاوتی متناسب با مساحت اتاق خواب شما در پیش رویتان قرار دارد که در ادامه سایزهای آن را مورد بررسی قرار می دهیم. سپس می توانیم به میزهای کنار تختی، کمد، درآور، پاف های جلو تختی، میز توالت، صندلی های تکی، آینه های قدی، آینه های دیواری و سایر اکسسوری های چوبی همراه با سرویس خواب اشاره داشته باشیم.

تخت دونفره رمانتیک

سایزهای نرمال تخت خواب دونفره

 برای خرید تخت خواب سه سایز استاندارد در پیش روی شما قرار دارد. طول 200 برای تمامی تخت خواب ها یکسان است اما عرض های آن با یک دیگر تفاوت دارد که بسته به نیاز و مساحتی که در اتاق خواب در اختیار دارید برای شما سفارشی سازی می شود. سایزهای 200*140 -200*160 و  200*180 ببه این سایز king گفته می شود انتخاب های است که برای تخت خواب های دو نفره در پیش رو دارید.

تخت خواب دو نفره آلما

انواع سرویس خواب

 سرویس خواب ها را در نمونه های متمایزی با جنس ها و متریال های متفاوت می توانید خریداری کنید.

تمام ام دی اف

 ام دی اف یعنی تخته فیبر با چگالی متوسط که از نوعی فرآوری به دست می آید. از ترکیب خرده چوب ها و حتی چوب های نرم با ترکیب رزین و موم به صورت فشرده و متراکم ام دی اف به دست می آید.

هایگلاس

ورق های که از ام دی اف است و با لایه از ورقی شفاف تر و براق تر پوشش داده می شود را هایگلاس می گویند. در سمتی که ورق های گلاس است عموماً نفوذ آب چندان اثری روی کار ندارد زیرا به نوعی ضد آب است. تنوع رنگی برای این محصول بیشتر با رنگ های

 روکش چوب

به دلیل گران بودن قیمت چوب عموماً از روکش های بسیار نازکی که با نام ورقه های چوبی در بازار شناخته می شوند عموماً ام دی اف، نئوپان، فیبر و چندلای با روکش چوب پوشش داده می شود. این روکش ها در دو طرف استفاده می شوند.


سرویس خواب پردیس

سرویس خواب از جنس نئوپان

 نئوپان از فرآوری چوب های خرد شده و خاک اره و ترکیب آن با چسب های رزین به صورت فشرده ساخته می شود. این محصول بعد از آماده شدن به خوبی سمباده کشی می شود و در پرسه ساخت سرویس خواب استفاده می شود. این را به یاد داشته باشید که برای نواحی شرجی و مرطوب نباید نئوپان خریداری شود؛ زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن کار باد کرده و رنگ آن پوسته پوسته می شود. از سوی دیگر لب های چوبی که روی کار چسبیده می شود به سرعت جدا می شود و کار شما بسیار بدفرم جلوه داده می شود.

Absسرویس خواب از جنس

به تنهایی در پرسه ساخت تخت خواب از Abs استفاده نمی شود. بلکه از ترکیب ام دی اف و پلیمر تخت خوابها ساخته می شوند. در واقع Abs نوعی پلیمر است که برای ساخت تاج تخت خواب های منبت کاری شده کلاسیک استفاده می شود. این محصول در برابر آب و ضربه خوردگی بسیار مقاوم است و در رده محصولات مقرون به صرفه قرار گرفته است و هزینه زیادی را به خریدار متحمل نمی کند. این محصول با دو تم رنگی شفاف و سفید یخچالی در شهر تبریز و گلپایگان تولید می شود.

 

ام دی اف روکش وکیوم

ممبران یا وکیوم نوعی روکش از نوع پی وی سی است که بر روی مغزی های از قبیل ام دی اف، چوب و نئوپان پوشانده می شود. هوای بین سطح و روکش به طور کامل تخلیه می شود و روکش با استفاده از چسب های مخصوص و تکنولوژی های روز با دوام و استحکام بالایی چسبانده می شود.

سرویس خواب پاپیتال

کدام جنس سرویس خواب بهتر است؟

 سرویس خواب  در چند نمونه چوبی و ام دی افی، نئوپان و غیره در پیش روی شما قرار دارد. ما به شما خرید تخت خواب های چوبی را توصیه می کنیم زیرا گره های چوب زیبایی بصری بهتری را در قدم اول برای شما فراهم می سازد. در گام بعد می توانیم به مقاومت و دوام کار در طی گذر زمان اشاره داشته باشیم؛ زیرا رنگ کاری سرویس خواب های چوبی دو بار دنبال می شود و همین امر نه تنها جلوه بصری کار را بیشتر می کند که کیفیت بالایی را برای کار فراهم می سازد.

چه رنگ هایی برای سرویس خواب بهتره

در زمان خرید سرویس خواب انتخاب آیتم رنگ اصلی ترین پارامتری است که نیاز است به آن توجه شود. ما دو پیشنهاد برای ایده پردازی های شما داریم. اگر قصد خرید برای جهیزیه خود را دارید و نمی خواهید خیلی هزینه زیادی را برای سرویس خواب خود متحمل شوید به شما توصیه می کنیم از سرویس خواب ام دی افی با مغزی خارجی و روکش چوب بهره بگیرید که بهترین تم رنگی برای این متریال رنگ سفید است. حال اگر قصد دارید از چوب برای ساخت سرویس خواب خود در زمان سفارشی سازی کردن محصول بهره بگیرید ما به شما رنگ گردویی که در رده برگزیده ترین رنگ ها است را توصیه می کنیم.

انواع کفی تخت

 کفی تخت خواب شبیه خود تخت خواب با متریال و ساختار متفاوت در پیش روی شما قرار دارد. برای نمونه به سه مدل فلزی، نئوپان و جک اشاره ای خواهیم داشت.

فلزی

 از آنجایی که اگر کفی های چوبی بشکند دوباره امکان تعمیر آن نیست و در برابر حشره(برای نواحی شمالی کشور که شرجی است) خیلی مقاوم نیست کفی های فلزی در این راستا توصیه می شود.

کفی تخت فلزی

 جک

 این نمونه از کفی برای شما یک انبار کوچک و یا بزرگ را به راحتی فراهم می آورد. با استفاده از دو پمپ کوچک کفی تخت خواب شما به راحتی بالا و پایین می رود و شما می توانید از فضای زیر تخت به صورت یک نفره و دو نفره برای جایگذاری وسایل اضافه خود استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید که ظرفیت پمپ های کفی های جک دار چیزی بین 900 تا 1000 نیوتن است از همین رو بدون نیاز به برداشتن تشک و رو تختی می توانید به بلند کردن کفی بپردازید.
جک سرویس خواب

روش های چشمی کیفیت سرویس خواب

اگر می خواهید در یک چشم بهم زدن به کیفیت سرویس خواب خود پی ببرید به پارامترهای که عنوان می شود توجه کنید.

نوع دوخت سر تخت و بدنه

اگر قرار است از تخت خواب های تمام پارچه و لمسه دوزی شده بهره بگیرید در قدم اول باید به نوع دوخت توجه کنید. هر چقدر دوختی که برای کار استفاده شده است بهتر باشد قاعدتاً کار شما زیباتر به نمایش گذاشته می شود. لمسه دوزی دستی کار شکیل تر و البته گران قیمت تری را برای شما در بر دارد. تخت خواب های که تماماً حتی قیدهای آن از پارچه بهره گرفته است باید از کیفیت بالای دوخت بهره گرفته باشد زیرا محصول در کوتاه ترین زمان ممکن دچار آسیب دیدگی می شود و با عمر محدودی دوره مصرف آن به پایان می رسد.

سرویس خواب دونفره عروس

رنگ کاری برای تخت ها

 رنگ کاری امر مهمی است که در کارگاه های تولیدی باید به دست متخصصین با تجربه دنبال شود. اگر غیر از این باشد رنگ استفاده شده شر می کند و یا اینکه در بخشی از کار رنگ مشاهده می شود بخش دیگر رنگی نیست. این را به یاد داشته باشید که رنگ کردن تختخواب چوبی با سازه های آهنی و فلزی بسیار تفاوت دارد. درواقع اگر کاری به درستی رنگ نشود با چوب خام هیچ تفاوتی ندارد. از سوی دیگر رنگ های که برای سرویس های چوبی استفاده می شود از پوسته شدن و لب پر شدن کار تا حد زیادی جلوگیری می کند. رنگ های نیم پلی استر سبب می شوند رگه های چوب نمایش داده شود که این امر کار شما را کلاسیک تر به تصویر می کشاند.

لبه های تخت رو چک کنید که روکش های آن خوب پرس خورده باشد

 روکش های که برای لب های تخت خواب های ام دی افی استفاده می شود به این دلیل است که مغزی کارهای ام دی افی نمایش داده نشود و کار زیباتر به تصویر کشیده شود. از آنجایی که این روکش ها بسیار نازک هستند به راحتی در بخش های از کار که اریب است می چسبد؛ اما اگر به هر دلیلی این پرس به خوبی صورت نگیرد به راحتی از روی کار بلند می شود و مانع از طبیعی جلوه دادن روکش چوب بر روی کارهای ام دی افی می شود. از همین رو در فضاهای که هوا خیلی مرطوب است و یا خشک باید با متخصصین بخش تولید پیرامون این مهم مشورت کرد که در طی گذر زمان به کار شما آسیبی وارد نشود. اگر از چسب قوی و درجه یکی برای این پرس کردن استفاده شود به ندرت شاهد برداشته شدن آن از روی چوب خواهید بود.

****لب پریدگی، منبت کاری بدون قرینه، برش‌های نامنظم، خراش‌های زیاد بر روی کار، دوخت نامرتب و ده ها گزینه دیگر پارامترهای بی کیفیت بودن کار است.

سرویس خواب های تمام پارچه یا چستر

 سرویس خواب ها در دو مدل چوبی با تاج لمسه دوزی شده و تمام پارچه با قیدهای چوبی در اختیار شما قرار داده می شود که به معرفی آن ها می پردازیم.
تخت دو نفره چستر لالیک

 سرویس خواب پارچه ای

 سرویس خواب های پارچه ای نمونه ای است که کلاف اصلی تخت خواب از چوب است. در صورتی که قید های دو طرف و دو تاج تخت بالا و پایین کار از پارچه و اسفنج نرم بهره گرفته است. به گونه ای که شما از راحتی و زیبایی متمایزی در زمان استفاده از این کارها بهره خواهید برد.

کلام آخر پیرامون راهنمای خرید سرویس خواب با کیفیت

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید سرویس خواب با کیفیت باید پارامترهای بی شماری را مد نظر داشته باشید. از قبیل رنگ، چوب، روکش، کیفیت دوخت، سبک طراحی و بسیاری گزینه های دیگر که به اختصار پیرامون هر یک توضیحاتی داده شده است. شما می توانید برای کسب مشاوره های بیشتر به صورت رایگان از طریق درگاه های ارتباطی که در بخش تماس با ما برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین ها به صورت سفارشی سازی شده از این پس در اختیار شما قرار داده شود.

مطالب مشابه

لیست کامل جهیزیه عروس 12 مرداد 1400

لیست کامل جهیزیه عروس

رای خرید جهیزیه عروس آیتم های بسیار زیادی در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید وسایل آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب خود را به صورت مجزا در لیست کامل جهیزیه عروس قرار دهید و بر حسب لیستی که برای خود تهیه کرده اید با آیتم های رنگی که به آن علاقه مند هستید دست به خرید بزنید.

مدل میز جلو مبلی که با هر دکوراسیونی ست می‌شود 16 شهریور 1400

مدل میز جلو مبلی که با هر دکوراسیونی ست می‌شود

میزهای جلو مبلی مدرن و امروزی برخلاف میزهای جلو مبلی قدیمی ظاهر بسیار ساده‌ای دارند و همین سادگی نیز سبب می‌گردد که در دکوراسیون‌های مختلف به زیبایی بدرخشد و با آن‌ها همخوانی داشته باشد. میزهای مدرن امروزی معمولا چوب‌هایی به رنگ‌های مدرن مانند سفید و خاکستری هستند. میز جلو مبلی سفید می‌تواند با دکوراسیون‌های مختلفی از جمله دکوراسیون مدرن، دکوراسیون بوهو و حتی دکوراسیون روستیک نیز همخوانی داشته باشد.

قیمت مبل 23 تیر 1397

قیمت مبل

قیمت مبل به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال یک مبل نه نفره قیمت بالاتری نسبت به یک سرویس مبل هفت نفره دارد. برخی از عناصر نیز در تعیین قیمت مبل اثر گذار هستند و سبب می شوند نرخ مبل بالاتر یا پایین تر قیمت گذاری شود. به عنوان مثال متریال اولیه ای که در زمان ساخت مبل از آن استفاده می شود در قیمت گذاری مبل ها بی تأثیر نیست. مدل مبلی که انتخاب می شود نیز به تعیین قیمت آن مرتبط است بر فرض یک مبل استیل یا یک مبل سلطنتی قیمت بالاتری نسبت به یک مبل راحتی دارد. در ادامه سعی بر آن داریم شما را با تفاوت قیمت مبل در بازار بیشتر آشنا کنیم. این امر سبب می شود در زمان خرید به برخی نکات برای تعیین قیمت مبل توجه بیشتری داشته باشید.

میز ناهارخوری نیمکتی 7 مهر 1400

میز ناهارخوری نیمکتی

نکته بسیار مهمی که باید به هنگام خرید ناهارخوری نیمکتی باید در نظر داشته باشید این است که سعی کنید ناهارخوری خود را مطابق با سایر المان‌های موجود در خانه انتخاب کنید. به میز ناهارخوری نیمکتی به چشمی متفاوت از سایر المان‌ها نگاه نکنید. به هنگام خرید رنگ‌ها و شکل ناهارخوری را نیز در نظر بگیرید تا بیشترین تطابق را با دکوراسیون منزلتان برقرار سازید.

چگونه از میز نهار خوری در اشپزخانه های کوچک استفاده کنیم 10 تیر 1400

چگونه از میز نهار خوری در اشپزخانه های کوچک استفاده کنیم

خرید میزهای تاشو و یا صندلی های کاناپه های انتخاب هایی است که شما می توانید. در آشپزخانه های کوچک خود ازان نهایت استفاده را ببرید.

مبل راحتی مدرن ایتالیایی 28 آذر 1400

مبل راحتی مدرن ایتالیایی

مبل راحتی مدرن ایتالیایی علاوه بر داشتن ظاهر شیک و زیبا، کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. برندهای شناخته شده و مشهور ایتالیایی از جمله فراری، گوچی و پرادا برندهای گران قیمتی به حساب می‌آیند و سهم عظیمی در بازار مبلمان ایتالیایی لوکس دارند