چگونه از میز نهار خوری در اشپزخانه های کوچک استفاده کنیم

چگونه از میز نهار خوری در اشپزخانه های کوچک استفاده کنیم

انتشار:

 

آشپزخانه قلب خانه است از همین رو باید به سبک چیدمان آن بسیار توجه داشته باشیم تا بتوانیم. یک محصول کارآمد و در عین حال یک آشپزخانه لوکس را به تصویر بکشانیم. همانطور که میدانید آشپزخانه ها به دو دسته آشپزخانه مدرن با فضای تقریباً بزرگ آشپزخانه سنتی با فضای نسبتاً کوچک دسته بندی می شود. و برای دیزاین کردن هر یک از این پارامتر ها نیاز به یک یک وسیله خاص است. به عنوان مثال در آشپزخانه های مدرن که به سبک جزیره ای چیدمان آنها دنبال می‌شود. نیاز به خرید میزناهارخوری کمجا نیست. زیرا فضا به اندازه کافی برای جایگذاری یک میز ناهار خوری ۱۲ نفره در اختیار شما قرار دارد. 
بی آنکه دیزاین آشپزخانه شما شلوغ و آشفته به هم ریخته جلوه کند. اما زمانی که قرار است یک آشپزخانه آپارتمانی را دیزاین کنیم بدون تردید باید از میز ناهارخوری کمجا استفاده شود. تا علاوه بر کارآمد بودن مانع رفت و آمد شما به داخل آشپزخانه نشود. و جریان انرژی همیشه در این محیط برقرار باشد. پس برای دکوراسیون کردن آشپزخانه های کوچک باید و نبایدهایی را باید مد نظر قرار داد. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم میز ناهار خوری های مدرن و کارآمدی را برای فضاسازی این قبیل محیط ها به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر قصد خرید دارید توصیه ما به شما با مطالعه این مقاله است. تو با دید بازتری انتخاب موثرتری را به خانه خود مهمان کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با تنوع بی‌نظیر میزهای ناهارخوری مدرن و کارآمد بیشتر از هر زمان دیگری آشنا شوید.

 

میزناهارخوری کمجا

 یکی از کارآمد ترین محصولاتی که در دنیای مدرن امروز در پیش روی شما قرار دارد. تا با استفاده از آن بتوانید یک آشپزخانه لوکس و منحصر به فرد را به تصویر بکشانید. میز ناهار خوری های کم جا است این قبیل محصولات الزاماً برای آشپزخانه های کوچک آپارتمانی در نظر گرفته شدند. تا بدون اینکه فضای زیادی را از شما اشغال کنند نقش کارآمد خود را ایفا کنند. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید صندلی ها به راحتی در زیر میز قرار داده می شوند. و بعد از استفاده یک محیط جمع و جور و مرتب در آشپزخانه شما برای رفت و آمد و کارهای دیگر فراهم شود. این امر یعنی استفاده بهینه از یک فضای کوچک که سبب می شود. شما میز ناهار خوری خود را به جای قرار دادن در فضای بیرون از آشپزخانه در داخل آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید. 
سبک طراحی میز می تواند به گونه ای باشد که حتی کشوهایی در مابین پشتی های صندلی روی میز تعبیه شده باشد. تا شما بتوانید از میز فانتزی کوچک خود استفاده بهینه تری را برای جایگذاری وسایل لازم و ضروری فراهم آورید. به عنوان مثال شما می توانید سرویس قاشق چنگال سفره سایر وسایل لازم و ضروری مرتبط با سرو غذا را در این فضا جایگذاری کنید. انتخاب تم های رنگی روشن برای ساخت این قبیل میز و صندلی سبب دلباز تر شدن آشپزخانه شما می شود. پس به جای خرید یک میز ناهار خوری ۱۲ نفره و قرار دادن آن در اتاق نشیمن که عملاً استفاده چندانی را به غیر از صرف غذا برای شما ندارد. ما به شما خرید یک میز ناهارخوری کمجا را برای آشپزخانه های مدرن آپارتمانی توصیه می کند.

 

میزناهارخوری کمجا

خرید میزهای تاشو ناهارخوری
 

یکی دیگر از انتخاب هایی که شما برای دکوراسیون کردن آشپزخانه های نقلی و کوچک خود در پیش رو دارید. خرید میزهای تاشو کارآمد است. دنیای مدرن امروز محصولات بسیار متفاوتی را در پیش روی شما قرار داده است. تا حتی در یک آشپزخانه کوچک آپارتمانی نیز میتوانید از وسایل و مصنوعات چوبی در راستای ایده پردازی محیط نهایت استفاده را ببرید. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید میزهای تاشو اگر در ابتدا به صورت چهار نفره هستند. بعد از استفاده شما می‌توانید آنها را به یک میز دونفره تبدیل کنید زیرا از دو سو یا چهار سو قابلیت تا شدن برای آنها فراهم است. و شما به سادگی می توانید ۴ صندلی کم جا را برای این میز ناهار خوری دو نفره مد نظر قرار دهید. و باز کردن فضاهای تا شده به یک میز ناهار خوری چهار نفره بسیار کارآمد دست پیدا کنید. 
اینکه سایز صندلی شما در قسمت نشیمنگاه چقدر باید باشد تا با تا شدن نیز فضای زیادی برای چیدمان آن از شما گرفته نشود. امری است که به نظر که به نظر متخصصین بخش تولید مربوط می شود. برای این منظور می توانید با متخصصین بخش صنایع چوبی ارتباط برقرار کرده و پیرامون این مهم اطلاعات لازم را کسب کنید. نه تنها برای ساخت میز ناهار خوری های ۴ نفره که برای طراحی و تولید میز ناهار خوری های ۸ نفره و ۱۲ نفره نیز استفاده از میزهای تاشو برای شما بسیار کارآمد است. زیر خانه های آپارتمانی این روزها فضا به اندازه کافی برای قرار دادن میز ناهار خوری در اختیار ما قرار نمی دهند. و تنها قابلیت استفاده از یک سرویس مبلمان راحتی در این قبیل محیط ها برای ما فراهم است.

خرید میزهای تاشو ناهارخوری

میز ناهار خوری کشو دار و باکسی

همانطور که میدانید برای دیزاین کردن آشپزخانه هرچقدر یک وسیله از کشو و کمد بیشتری بهره گرفته باشد. نظم بیشتری در آشپزخانه ما فراهم می شود. به عنوان مثال اگر میز شما کشو دار باشد یا اینکه کمدی در زیر آن تعبیه شده باشد. بدون تردید جایگذاری وسایل آشپزخانه های کوچک برای شما ساده تر دنبال می شود. همین امر سبب می‌شود تا برای همیشه نظم در این محیط حکم فرما شود شما می توانید شبیه ایده پردازی که در تصویر فوق مشاهده می کنید. 
میز ناهار خوری خود را سفارشی سازی کنید تا به راحتی بتوانید وسایل لازم و ضروری مرتبط با میزناهارخوری و سرو غذا را داخل باکس های تعبیه شده در آن جایگذاری کنید. این محصول یک میز دو نفره است اما ارتفاع آن قدری بلندتر در نظر گرفته شده است. تا کشو و باکس در بازی که برای آن تعبیه شده است اثربخشی بیشتری را برای آشپزخانه های مدرن و کوچک شما فراهم آورد.

میز ناهار خوری کشو دار و باکسی 

خرید میز نهار خوری با صندلی کاناپه ای

خرید میز ناهار خوری با صندلی های کاناپه ای یکی دیگر از انتخاب هایی که برای آشپزخانه های کوچک در پیش روی شما قرار دارد. میزناهارخوری هایی است که سبک و سیاق طراحی صندلی های آنها با سایر صندلی های دیگر تفاوت دار.د همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید بخشی از صندلی ها شبیه صندلی های سنتی به صورت تکی طراحی شده است. و بخش دیگر آن به صورت کاناپی و پیوسته بدون هیچ پشتی در نظر گرفته شده را با جایگذاری آن در پشت میز در کنار دیوار فضای زیادی از آشپزخانه شما اشغال نشود. شما تنها با جابجا کردن میز قابلیت این را خواهید داشت. از مهمان های بیشتری پذیرایی کنیداین محصولات به تازگی راهی بازار شده است. 
دیزاین متفاوتی را برای شما رقم می زند شما می توانید در گوشه ای از آشپزخانه خود را در زیر اپن میز ناهار خوری کم جا را قرار دهید. و از آن نهایت استفاده را ببرید صندلی های کاناپه ای شاید راحتی صندلی های تک نفره را نداشته باشد. اما برای استفاده کوتاه مدت در طی روز برای پذیرایی ازمهمان های شما یک محصول ایده ال به شمار می آید. حتی با خرید میزهای تاشو می توانید قابلیت استفاده از این محصولات را بیشتر کنید و از فضا به نحو احسنت نهایت استفاده را ببرید. انتخاب های که برای دیزاین کردن آشپزخانه های کوچک در پیش روی شما قرار دارد. بسیار زیاد است و بسته به سلیقه و نظر شما این پارامترها به آشپزخانه شما دعوت می شوند.

 

کلام آخر پیرامون دیزاین آشپزخانه های کوچک با میز ناهار خوری های مدرن

دنیای مدرن امروز طلب می کند وسایل کارآمد کمجا قابل استفاده ای را برای خانه های آپارتمانی خود مد نظر قرار دهیم. دیگر خبری از خانه های سنتی قدیمی نیست و دیگر فضا به همان مقدار در اختیار ما قرار ندارد. تا بتوانیم یک میز ناهار خوری سلطنتی ۱۲ نفره را در آشپزخانه سنتی خود قرار دهیم. این روزها باید از میزهای تاشو سرویس ناهار خوری های کم جا و سایر ملزومات دیگری که کارآمدی آنها بیشتر از فضایی است. که اشغال می شود استفاده کنیم. خرید میزهای تاشو و یا صندلی های کاناپه های انتخاب هایی است که شما می توانید. در آشپزخانه های کوچک خود ازان نهایت استفاده را ببرید. 
این که کدام یک از پارامترهای معرفی شده ایده آل شماست امری است که به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. شما می توانید بسته به سبک و سیاق چیدمان منزلتان یک میز ناهارخوری منحصر به فرد کم جا را برای کارآمدی بیشتر به خانه خود دعوت کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصولات کارآمد و کوچک مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. و از این پس انتخاب ایده آلی را به خانه خود مهمان کنید. بدون تردید میز و صندلی های معرفی شده دیگر آشپزخانه شما را از این وسیله کارآمد محروم نخواهد کرد. زیرا فضای زیادی را به خود نمی‌گیرد اما کار شما را برای پذیرایی از اعضای خانواده تان بسیار راحت می کند.

میزنهارخوری مدرن