مدل های جدید کوسن

مدل های جدید کوسن

انتشار:

 

کوسن یکی از پارامترهای مهم به منظور تغییر دکوراسیون آن هم با کمترین هزینه به شمار می آید. اگر قرار است با استفاده از کوسن دست به چیدمان متفاوت بزنید نیاز است در این راستا قدری اطلاعات کسب کنید. از آنجایی که هر سبک مبل کوسن مخصوص به خود را طلب می کند و هر دکوراسیونی در یک راستا قدم بر می دارد. به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا با مدل های جدید کوسن که این روزها به وفور در بازار یافت می شود شاهد بهترین تغییر دکوراسیون در منزل خود باشید.

کوسن یکی از مهم ترین عناصر دکوری است که با کمترین هزینه بهترین دکوراسیون را برای شما به همراه دارد.

مدل های جدید کوسن نمدی

 کوسن های نمدی یکی از ساده ترین و فانتزی ترین نمونه های کوسن است که شما می توانید آن را به دکوراسیون داخلی خود مهمان کنید. از آنجایی که کوسن های نمدی به صورت دست ساز هستند و هنر دست محسوب می شود شما به سادگی می توانید برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی خود از آن استفاده کنید. کوسن های نمدی از پارچه نمد طراحی و ساخته می شود و گرمی و راحتی مضاعف تری را نسبت به سایر کوسن ها برای شما فراهم می سازد.

نمونه کوسن های نمدی را برای دکوراسیون های مدرن و فانتزی شما توصیه می کنیم. طرح بیسکویتی یکی از نمونه کوسن های نمدی است.

مدل کوسن نمدی

 اگر می خواهید اتاق فرزند خود را دیزاین کنید بدون تردید با استفاده از کوسن های نمدی سریع تر می توانید به هدف خود برسید.

کوسن نمدی

ست تابلو و کوسن
 

همه ما از کوسن برای دیزاین کردن اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی بدون تردید استفاده می کنیم. اگر این محصول همراه با یک تابلو ست در فضا مورد استفاده قرار بگیرد. بدون تردید زیبایی خیره کننده تری را به تصویر می کشاند. شما می توانید از مدل های که شعرهای ایرانی را به نگارش در آورده اند و تابلو ست با آن و در برخی مواقع رو میزی آن نیز در پیش روی شما قرار دارد در این راستا بهره بگیرید. ست تابلو و کوسن می تواند بر گرفته از ایده شما و عکس های پیشنهادی شما هم باشد که به تصویر کشیده می شود.
نمونه طرح کوسن و تابلو ست با یک تم رنگی زرد و آبی با دو طرح متفاوت که هم رنگ با مبلمان در نظر گرفته شده است.

ست تابلو و کوسن

کوسن های رنگی خود را با استفاده از تابلوهای رنگی به سبک بهار در نظر بگیرید.

کوسن های رنگی

چیدمان مدل های جدید کوسن روی مبل ال

 مبل ال یکی از بهترین مبل های مدرنی است که با سه سایز بزرگ، کوچک و متوسط برای ایده پردازی های شما در پیش رویتان قرار دارد. در برخی از نمونه ها نیازی به خرید کوسن نیست اما برای بعضی از مدل های مدرن نیاز است که کوسن های بسیاری علاوه بر زیبایی برای راحتی بیشتر استفاده شود. این که قرار است شما از چند کوسن روی مبل ال خود استفاده کنید بسته به سایز و اندازه مبلمان شما در نظر گرفته می شود.


چیدمان کوسن روی مبل ال

اگر بخش ال شما پشتی ندارد بهتر است از کوسن هم استفاده نشود.

هر چقدر کوسن روی مبل ال بیشتر باشد زیبا سازی آن نیز بیشتر می شود.

چیدمان کوسن روی مبل ال
مدل های کوسن فانتزی
کوسن های فانتزی نمونه کوسن های مدرنی است که با سبک های بسیار متمایزی راهی بازار شده است. اگر شما در یک کارگاه هنری مشغول به کار هستید و یا طرفدار سبک مینیمالیست هستید به سادگی می توانید با استفاده از کوسن های فانتزی تاثیر گذار ترین ایده پردازی ها را به نمایش بگذارید. کوسن های فانتزی در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی در بازار به فروش می رسد و شما به سادگی می توانید با استفاده از یک وسیله ارزان قیمت متمایز ترین دیزاین ها را تجربه کنید.

مدل های کوسن فانتزی

کوسن های فانتزی که با طرح های عروسکی راهی بازار می شوند ایده های بسیار جالبی را با خود همراه دارند.البته طرح های فانتزی بی شمارند و منوط به شکل های عروسکی نمی شوند.

کوسن های فانتزی


نمونه ترکیب رنگ ها برای کوسن

 اگر قرار است از کوسن برای دیزاین کردن و تغییر دکوراسیون بهره بگیرید بهتر است تم رنگی متضاد با رنگی که تاکنون مورد استفاده قرار داده ای را مد نظر قرار دهید.
کوسن با رنگ تیره
 رنگ تیره می تواند هر رنگی باشد مثل مشکی، طوسی سیر، قهوه ای تیره و یا رنگ های تند مثل زرشکی که بسته به تنالیته رنگی که برای مبلمان خود در نظر گرفته اید برای شما قابل انتخاب است. از آنجایی که رنگ های تیره در رده رنگ های خنثی قرار دارند شما به سادگی می توانید از آن ها برای مبل های رنگ روشن یا رنگ تیره استفاده کنید بی آنکه سبب برهم خوردن هارمونی رنگ فضای داخلی شما شود. کوسن با رنگ تیره اگر با رنگ طلایی ترکیب شود ایده شما را لاکچری تر به نمایش می گذارد.

نمونه ترکیب رنگ ها برای کوسن

کوسن های رنگ تیره الزما نیازی نیست که تیره باشند همگی تنها یک پارامتر مشکی باشد کافی است.

کوسن های رنگ تیره را می توانید با رنگ طلایی ترکیب کنید تا لوکس تر به تصویر کشیده شود.

کوسن های رنگ تیره
کوسن با رنگ روشن
 افرادی که طرفدار دکوراسیون های مدرن هستند ترجیح می دهند از رنگ های روشن برای دیزاین منزل خود استفاده کنند. به عنوان مثال به یکباره تمام کوسن ها را با تم رنگی سفید و با متریال های متفاوت مد نظر قرار می دهند. بر فرض از پارچه های پشمی، پولکی و ساتن تنها با رنگ سفید بهره می گیرند. این را به یاد داشته باشید که هر چقدر تناژ رنگ های روشن بهاری تر باشد فضا بیشتر تغییر می کند؛ یعنی از رنگ زرد و سرخابی با ترکیب بنفش و آبی بی هیچ ترسی باید استفاده کنید تا ترکیب رنگ شما جذاب تر شود.کوسن های رنگ روشن هم قابلیت ترکیب با رنگ طلایی را برای زیبا تر شدن دارند.

کوسن با رنگ روشن

کوسن های رنگ روشن شما می تواند در یک تم رنگی در حرکت باشد.

کوسن مبل راحتی طرح دار یا ساده
 

دو نمونه طرح ساده و طرح دار نیز برای کوسن های شما در نظر گرفته شده است. این انتخاب شما است که قرار است از چه سبکی بهره بگیرید شاید قرار باشد از هر دو طرح به صورت همزمان استفاده شود. بر فرض شما می توانید از رنگی که برای مبل های کلاسیک که خود گل دار هستند با ترکیب خط های راه راه بدون هیچ گلی برای سبک کلاسیک استفاده کنید. از کوسن های گل دار رنگارنگ نیز می توانید برای نمونه های مبل های مدرن خود بهره بگیرید. این روزها از کوسن های که رنگ های متضاد با یک دیگر دارند بسیار استفاده می شود.

کوسن های راه راه را می توانید با کوسن های شکل هندسی متمایز دارند ترکیب کنید. این ترکیب می تواند با دو تم رنگی نیز همراه شود.

کوسن مبل راحتی طرح دار یا ساده

استفاده از کوسن های طرح دار هر چقدر با تنوع بیشتر همراه باشد زیبایی بیشتری را به همراه دارد.

نمونه رنگ های مدرن برای کوسن مبل

 شاید از خود بپرسید این روزها چه رنگی بیشتر مرسوم است و مورد استفاده قرار می گیرد. شما اگر قرار باشد بر اساس رنگ سال دیزاین خود را دنبال کنید که رنگ آبی مایل به بنفش می تواند انتخاب شما باشد؛ اما اگر هدف شما شناخت رنگ های مدرن باشد به راحتی می توانید با استفاده از رنگ های سفید طوسی، طوسی زرد، بنفش سفید و سایر ترکیب رنگ ها دست به ایده پردازی بزنید.

نمونه رنگ های مدرن برای کوسن مبل

یکی از ترکیب رنگ های جذاب که از سه رنگ سرمه ای، زرد و سفید بهره گرفته است.

زمان سفارش مبل کوسن ها را چه رنگی سفارش دهیم

اگر می خواهید به صورت آنلاین کوسن های خود را خریداری کنید باید به شما بگویم بسیار تیز هوش هستید؛ زیرا به راحتی با شناسایی رنگ ها می توانید رنگ ایده ال مبل خود را از منزل انتخاب کنید. حال اگر مبل شما رنگ تیره دارد و طرفدار دکوراسیون سلطنتی هستید به شما خرید کوسن های طرح دار پر زرق و برق با رگ های طلایی و یک کوسن رنگ روشن را ترجیحا پیشنهاد می کنیم. اگر از مبلمان کلاسیک بهره می گیرید به یاد داشته باشید که رنگ های قهوهای تیره انتخاب ایدهالی برای شما خواهد بود و برای دکوراسیون های مدرن شما ما رنگ های روشن را توصیه می کنیم.خرید کوسن های رنگی بسته به نیاز شما متناسب با دکوراسیون مدرنتان دنبال می شود.

زمان سفارش مبل کوسن ها را چه رنگی سفارش دهیم

اگر می خواهید سبک کلاسیک را دنبال کنید بهتر است رنگ سرمه ای را در تنالیته رنگ های کوسن خود قرار دهید.

کلام آخر پیرامون کوسن های مدرن
همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید کوسن ها با متریال متفاوت و تم های رنگی متنوع در پیش روی شما قرار دارند. شما می توانید از نمونه های طرح دار یا ساده بسته به نیاز خود برای مبلمان مدرن و سلطنتیان بهره بگیرید و شاهد بهترین تغییر دکوراسیون باشید. از کوسن های با دو تم رنگی متضاد و یا خرید کوسن به همراه تابلو فرش قطع به یقین یک دکوراسیون بی نظیر را برای شما به تصویر می کشد. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی ایده ال ترین ها مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس با کمترین هزینه شما هم دکوراتور منزل خود باشید.

مدلهای جدید کوسن فانتزی

کوسن فانتزی

مدلهای جدید کوسن رنگی رنگی

کوسن رنگی رنگی

مدلهای جدید کوسن با رنگهای ملایم

مدلهای جدید کوسن با رنگهای ملایم

جدیدترین مدل کوسن برای مبل سفید

جدیدترین مدل کوسن برای مبل سفید

جدیدترین مدل کوسن های طرحدار

جدیدترین مدل کوسن های طرحدار