معرفی 5 مدل مبل ترند بازار

معرفی 5 مدل مبل ترند بازار

انتشار:

 

در این مطلب با معرفی 5 مدل مبل ترند بازار قصد داریم به شما در خرید مبلمان منزل کمک کنیم. چیزی که در مورد بررسی روند مبل ها در هر سال جذاب است، این است که طراحان مبتکر چگونه می توانند دیدگاه جدیدی در مورد یک کالای مهم و اصلی در خانه ارائه دهند. امسال نیز مانند هر سال کارشناسان و طراحان مبلمان جذاب ترین و خاص ترین مدل های مبلمان را ارائه داده اند. طرح های زیبای مبلمان در خانه روی طراحی داخلی فضای کلی تسلط خواهند داشت. البته انتخاب نوع مبلمان به محل قرارگیری آنها نیز بستگی دارد. به عنوان مثال فضای نشیمن در منزل همیشه غیر رسمی تر است. بنابراین مبل ها باید هوشمندانه و درست انتخاب شوند. طراحان در حال دور شدن از ست های هماهنگ با هم هستند و به دنبال ایجاد سرزندگی از طریق اشکال، رنگ ها و طرح های نوین می باشند.

معرفی 5 مدل مبل ترند بازار

مبل یکی از مهمترین وسایلی است که هر افراد برای خانه خود خریداری می کنند. مبلمانی که در مرکز خانه قرار گرفته اند باید حتماً از مواد با دوام و با کیفیت ساخته شده باشد و علاوه بر آن زیبا به نظر برسد. بنابراین خرید مبلمان برای هر بخش از خانه به تامل و تفکر لازم نیاز دارد. ما می دانیم که ترندهای مبل می توانند بیایند و بروند؛ اما در حال حاضر به چندین مدل مبل ترند بازار اشاره می کنیم.

مبل راحتی لوکس سارین

با انتخاب مبل راحتی لوکس سارین، طراحی لوکس و مدرن را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید. این ست راحتی از لحاظ شکل ظاهری منحصر به فرد و شیک بوده و با داشتن پایه های فلزی آبکاری شده نمای کلی خانه را زیبا و با شکوه می کند. آبکاری طلایی پایه ها و دسته مبل تک نفره بسیار با کیفیت کار شده و به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد. چوب، فلز و سایر مواد مستحکم و با دوام موجب افزایش مقاومت محصول شده اند. بنابراین با خیالی راحت آن را برای استفاده سالیانه خریداری کنید. در این ست راحتی دو کاناپه سه نفره و دو مبل تک نفره وجود دارد که برای دکور اتاق نشیمن بسیار مناسب می باشد. در تصویر ترکیب رنگ مشکی و کرم را در پارچه های مبلمان مشاهده می کنیم. در صورتی که امکان ثبت سفارش با هر رنگ پارچه ای که مد نظرتان است وجود دارد. چنانچه به دنبال مبلمانی راحت و در عین حال لوکس و زیبا هستید، این نوع مبلمان را خریداری کنید.

مبل راحتی لوکس سارین

    مبل راحتی لوگانو

مبل راحتی لوگانو از دسته مبل های ترند شده امسال است که برای استراحت و معاشرت با دوستان و خانواده گزینه انتخابی خوبی است. ظاهر شیک و مدرن مبلمان موجب افزایش زیبایی محیط شده و فضای دنجی در اتاق ایجاد می کند. نکته خیلی جالب مبل راحتی لوگانو در مبل تک نفره آن است. پارچه روکش این مبل دو رنگ انتخاب شده و پشت محصول چوب کار شده تا در صورت تمایل بتوانید مبلمان را در مکانی که پشت محصول قابل دید است هم استفاده کنید. علاوه بر این، مبل سه نفره لوگانو با قابلیت تختخواب شو برای استراحت طولانی نیز مناسب می باشد. اسفنج بکار رفته در محصول 35 کیلویی و چوب آن راش است. در صورت تمایل می توانید تعداد مبل ها و همچنین رنگ روکش مبل ها را به دلخواه خود تغییر دهید.

  مبل راحتی لوگانو
 

 مبل ایتالیایی

مبل ایتالیایی دارای ظاهری مدرن و شیک است. به طوری که با چیدمان آن در اتاق جلوه خاصی در محیط ایجاد می شود. تمام متریال مورد استفاده در محصول جنس مرغوب و با کیفیت داشته و به طور کل محصول از دوام عالی برخوردار است. طرح مبلمان به طرح مبلمان اروپایی شبیه است، به همین دلیل با نام مبل ایتالیایی عرضه شده اند. نشیمنگاه پهن، دسته های راحت و پهن و همچنین پشتی های بزرگ بالشتی این محصول را بسیار راحت ساخته است. در این محصول دو مبل سه نفره و دو مبل تک نفره عرضه شده که مبلمان سه نفره آن با قابلیت تختخواب شو برای تماشای تلویزیون مناسب می باشد. پایه های مبلمان فلزی و آبکاری شده است که به هنگام سفارش می توانید به سلیقه خود رنگ نقره ای یا طلایی آن را انتخاب کنید. البته در صورتی که نظرتان به پایه های چوبی است، امکان تغییر پایه ها و روکش های مبل وجود دارد.

مبل ایتالیایی

    مبل راحتی تدی

مبل راحتی تدی ظاهری اروپایی و منحصر به فرد دارد. کاملاً نسبت به طراحی های قدیمی متفاوت بوده و از لحاظ شکل ظاهری جذاب و خاص است. این مبل راحتی برای خانه هایی مناسب تر است که سبک کلی چیدمان را فانتزی و خاص انتخاب کرده اند. جنس روکش پارچه ای محصول  خاص و پرزدار انتخاب شده که در رنگ بندی متنوع موجود است. این محصول دارای دو کاناپه سه نفره و دو مبل تک نفره و  یک پاف و دو عسلی است که در صورت تمایل می توانید از سبد خرید خارج یا به آن بیفزایید. پایه های مبل راحتی تدی چوبی است که به زیبایی کلی آن افزوده است.

مبل راحتی تدی

  مبلمان راحتی لیا

اگر به دنبال مبلمانی نرم و راحت با نشیمنگاه عالی هستید، این مبل بسیار گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. طرح مبلمان راحتی لیا بسیار شبیه به مدل های مبل ترکیه ای است. شما می توانید با توجه به رنگ دکور منزل خود روکش مبل راحتی لیا را تغییر دهید. پایه های چوبی این مبل ظاهر آن را جذاب تر کرده و پشتی های پهن و راحت استراحت کردن افراد را راحت می کند. دسته ها و پایه های محصول از چوب راش ساخته شده که دوام و ماندگاری بالایی دارد. کلاف محصول روسی بوده و نشیمن آن دارای اسفنج سی و پنج کیلویی است.
خرید مبل ترند شده
به هنگام خرید مبل راحتی علاوه بر توجه به ظاهر به کیفیت متریال استفاده شده نیز دقت کنید. ما سعی کرده ایم با بکارگیری جدیدترین طرح های ترند شده، کیفیت مواد اولیه را در اولویت قرار دهیم. فروشگاه مبل و میز هرگونه مبل راحتی ترند شده در بازار را با بالاترین کیفیت به شما عرضه می کند.