تفاوت مبل استیل و کلاسیک

تفاوت مبل استیل و کلاسیک

انتشار:

 

تفاوت مبل استیل و کلاسیک چیه؟در چند سال اخیر چیدمان و سبک داخلی منزل یا محل کار مورد توجه عموم مردم قرار گرفت؛ چرا که ظاهر و دکور داخلی محیط روی عوامل مختلف تاثیرگذار است. در صنعت دکور و مبلمان انواع مختلفی مبل با سبک های گوناگون وجود دارند. بنابراین تنوع طرح و مدل مبلمان بسیار زیاد می باشد. به طوری که بر اساس رنگ و سبک کلی محیط می توانید بهترین و جذاب ترین نوع مبلمان را خریداری کنید. مبلمان کلاسیک و استیل از جمله پرفروش ترین و پرتقاضاترین مدل مبلمان فروشگاه ها محسوب می شوند. این دو نوع مبلمان از چندین لحاظ با هم فرق دارند. ما در این مطلب قصد داریم در مورد ویژگی های هر دو نوع صحبت کنیم تا شما راحت تر خرید خود را انجام دهید.

تفاوت مبل استیل و کلاسیک چیه؟

مبلمان سبک کلاسیک و استیل از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به هم هستند اما یک سری تفاوت ها با هم دارند که دانستن این تفاوت ها در انتخاب به شما کمک می کند. بسیاری از مشتریان اصلاً نمی توانند مبلمان کلاسیک و استیل را از هم تشخیص دهند و اغلب به اشتباه نام این دو سبک مبلمان را جای هم استفاده می کنند  هدف ما از ارائه این مطلب اطلاع رسانی و راهنمایی حرفه ای به شما است. در ادامه به صورت جزئی در مورد هر یک از دو نوع مبل صحبت می کنیم. به طوری که بتوانید راحت تر این دو سبک مبلمان را از هم تشخیص دهید.
مبل استیل: مبلمان استیل در بازار به مبلمان سلطنتی نیز شناخته می شوند. اکثر مبلمان استیل دارای منبت کاری های بسیار و کنده کاری هستند و همین مورد این مبلمان را از سایر مبل ها متمایز می کند. منبت کاری روی مبلمان ویژگی است که برخی افراد بسیار به آن علاقه مندند، برخی هم اصلا تمایلی به کنده کاری روی مبلمان ندارند. بنابراین انتخاب این سبک مبلمان سلیقه ای است.
مبل کلاسیک: مبلمان کلاسیک از دسته مبل های ساده بوده و اغلب به صورت ساده ساخته می شوند یا دارای منبت کاری های خیلی ظریف هستند. در حالی که منبت کاری های مبلمان استیل کاملاً حرفه ای و مشخص است. علاوه بر این، مبلمان استیل تاج های بزرگ همراه با نقش و نگارهای پیچیده دارند. در حالی که مبلمان کلاسیک با چوب کمتر و ساده تر طراحی و ساخت می شوند. به دلیل داشتن چوب کمتر مبلمان کلاسیک نسبتاً راحت تر جابجا می شوند.   

تفاوت مبل استیل و کلاسیک چیه؟

مقایسه مبلمان کلاسیک و استیل از لحاظ تعدادی

در بالا یک سری ویژگی های مبلمان کلاسیک و استیل گفته شد اما اگر بخواهیم در مورد تعداد مبلمان این دو سبک صحبت کنیم، باید بدانید که مبلمان سبک کلاسیک اغلب به صورت 7 نفره عرضه می شوند. در حالی که مبلمان استیل دارای ست 9 نفره هستند. در واقع مبلمان استیل نسبت به مبل های کلاسیک دو مبل تک نفره بیشتر دارند.

قیمت مبل کلاسیک بیشتر یا استیل؟

این سوال از سوی اغلب کاربران ارائه شده است. از لحاظ قیمتی مبلمان استیل و سلطنتی به دلیل تاج داشتن و وزن بیشتر قیمت بالاتری نسبت به مبلمان کلاسیک دارند. علاوه بر این منبت کاری های مبلمان سلطنتی بیشتر است، به همین دلیل قیمت مبلمان استیل نسبتاً بالاتر است. بنابراین اگر به دنبال مبلمان قیمت مناسب تر هستید، مبلمان کلاسیک برایتان مناسب تر می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت مبلمان کلاسیک و استیل به دسته بندی مربوطه در سایت مراجعه کنید.

قیمت مبل کلاسیک بیشتر یا استیل

سخن آخر

مبلمان از دسته وسایلی است که چندین سال باید از آن استفاده کنید. علاوه بر این نقش بسیار مهمی روی زیبایی ظاهری چیدمان منزل دارد. پس بهتر است با دقت بسیار، سبک و رنگ مبلمان منزل را انتخاب کنید. شما می توانید ابتدا محصولات موجود در سایت را مشاهده کنید. اطلاعات هر محصول در زیر آن درج شده است. شما با آگاهی از یک سری اطلاعات در آخر می توانید ویژگی های مبل را خودتان تعیین کنید. می توانید ابعاد و رنگ پارچه روکش مبلمان را با توجه به سلیقه خودتان تغییر دهید. از لحاظ قیمتی مطمئن باشید که قیمت محصولات سایت با کمترین حاشیه سود در نظر گرفته شده است. همچنین هر یک از متریال های سازنده مبلمان با کیفیت و جنس خوب انتخاب شده اند. چرا که نتیجه نهایی و رضایت مشتری از خرید برای فروشگاه بسیار مهم است.

فرق مبل استیل و کلاسیک