انتخاب لوستر مناسب برای اتاق خواب دختران

انتخاب لوستر مناسب برای اتاق خواب دختران

انتشار:

 

دکوراسیون اتاق فرزند شما باید باب میل اول دنبال شود تا ایده ال ترین ها برای او فراهم شود. این را به یاد داشته باشید که دکوراسیون اتاق با نور پردازی است که تیر خلاص را به هدف می زند. بهتر است از یک لوستر زیبا در این راستا بهره گرفته شود تا شما سریع تر به هدف نهایی خود برسید. از آنجایی که خرید سیسمونی و یا وسایل مرتبط با دکوراسیون اتاق نوجوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید. ما سعی بر آن داریم تا پیرامون آیتم های که برای یک دکوراسیون دخترانه به آن نیاز است مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید خاص باشید و این متفاوت بودن را حتی در اتاق خواب فرزند خود به رخ بکشید با ما همراه باشید.در این مقاله انتخاب لوستر مناسب برای اتاق خواب دختران را برای شما به اشتراک میگذاریم

لوستر مناسب برای اتاق خواب دختران

چه رنگ هایی برای لوستر مناسب است؟
 

رنگ لوستر بسته به دکوراسیونی که شما از آن پیروی می کنید تعین می شود. برخی دوست دارند بین دکوراسیون اتاق و نور پردازی یک تضاد رنگی باشد. از همین رو اگر از تخت و سرویس خواب سفید استفاده می کنند. لوستر خود را با رنگ صورتی برای اتاق خواب دخترانه خود به کار می گیرند. خاص بودن دیزاین اتاق خواب دخترانه نیاز به این دارد که اتاق خواب و سایر پارامترهای آن با رنگ های متفاوت دکوراسوین شود. استفاده از طرح های فانتزی و مدرن سبب می شودتا دکوراسیون شما لوکس تر شود. رنگ نیز تاثیر به سزایی در دکوراسیون شما ایفا می کند. برخی دوست دارند از لوستر قرمز با نور پردازی زرد استفاده کنند که این امر هوش هیجانی شما را بیشتر می کند. البته برای کسانی که دکوراسیون سفید را مد نظر قرار می دهنداین امر اتفاق خوبی است.

چه رنگ هایی برای لوستر مناسب است

طرح های کارتونی برای لوستر دختران کم سن

دیزاین دخترانه دخترهای کم سن و سال با دیزاین کردن دختر خانم های نوجوان بسیار تفاوت دارد. از همین رو شما این مهم را حتی می توانید برای لوسترها نیز مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال اگر فرزند شما خردسال است می توانید از لوسترهای فانتزی استفاده کنید که طرح های کارتونی روی آن نقش بسته است. این امر درست در نقطه مقابل اتاق خواب دخترخانم های نوجوان دارد. دخترخانم های نوجوان نیاز به دیده شدن دارند از همین رو تمایل دارند از لوستری استفاده کنند که تقریبا از بلور، چوب و یا حتی متریال متفاوت دیگر شبیه فلز باشد تا دکوراسیون آن ها متمایز و خوب تر جلوه کند. انتخاب تم رنگی نیز در این راستا متناسب با سن کودک دنبال می شود. بر فرض اگر دختر شما بخواهد اتاق رمانتیکی داشته باشد می توانیداز بلورهای شیشه ای با نور سفید کمک بگیرد و برای فرزند خردسال خود می توانید رنگ های شاد کودکانه با آیتم های کارتونی را در نظر داشته باشید.

طرح های کارتونی لوستر برای دختران

لوستر اتاق دختران را با چه وسایلی ست کنیم

برای ست کردن وسایل عموما آیتم های زیادی در نظر گرفته می شود تا به یک دکوراسیون لوکس دست پیدا کنیم. برای این منظور شما می توانید لوستر خود را با تخت خواب و سرویس خواب ست خریداری کنیم. بر فرض اگر از یک تم رنگی مثل صورتی برای اتاق خواب فرزند خود در زمان خرید سرویس خواب بهره گرفته ایم. می توانیم از لوستر سفید طلایی برای دیزاین کردن کمک بگیرید. یا اینکه رنگ صورتی را برای این منظور مدنظر قرار دهیم. استفاده از لوسترهای هم رنگ با دیزاین اتاق خواب مثل لوستر سفید هم رنگ با پرده و فرش و دیوار کوب نیز یک ایده پردازی شیک را برای شما به نمایش می گذارد. پس متناسب با رنگ آمیزی و سبکی که از آن پیروی می کنید و وسایلی که خریداری می شود باید لوستر شما انتخاب شود. حتی برای دختر خانم های کوچک خود می توانید از کارتن و شخصیتی که دوست دارد علاوه بر لوستر برای روتختی و پرده و فرش هم بهره بگیرید.

به غیر از لوستر از چه وسیله روشنایی می توانیم استفاده کنیم

 لوستر نور مرکزی اتاق شما را تعین می کند. استفاده از آباژور، لامپ هالوژن، چراغ های دیواری و چراغ مطالعه هر کدام زیبایی خاصی را برای شما فراهم می آورد. پس زمان که از لوستر استفاده می کنید نیازی نیست سایر وسایلی که نور اتاق شما را فراهم می کند را از میان بردارید. حتی شما می توانید با استفاده از ریسه های زینتی رنگی یک بخش از اتاق خواب خد را فانتزی و زیبا دیزاین کنید. خرید وسایل اضافه در کنار لوستر سبب می شود حتی در مصرف برق هم صرفه جویی شود؛ زیرا برخی از لوسترها از شاخه های زیادی همراه با لامپ بهره گرفته اند که این امر قدری مصرف برق را زیاد می کند؛ اما وقتی از یک آباژور رو میز استفاده شود قطع به یقین این امر به شکل محسوس تری کنترل می شود.

 چه نکاتی برای خریدلوستر اتاق خواب دخترانه باید دقت شود؟

اگر می خواهید یک اتاق خاص و زیبا داشته باشید حتما باید لوستر شیکی را خریداری کنید اما چه نکاتی را رعایت کنیم تا دکوراسیون ما زیبا تر به نمایش گذاشته شود. شما باید به مساحت اتاق خواب، سایز استاندارد لوستر، تم رنگی که در اتاق خواب از آن پیروی می کنید و هدفی که از خرید لوستر دارید اهمیت دهید تا بهترینها برای شما فراهم شود.

خریدلوستر اتاق خواب دخترانه

اندازه لوستر استاندارد باشد

اگر سقف شما کوتاه است نباید از لوستری استفاده کنید که خیلی آویز است و این امر سقف خانه شما را کوتاه تر نشان می دهد. یا اگر اتاق شما کوچک است نبایدلوستری استفاده کنید که تعداد شاخه ها و لامپ های آن زیاد است؛ زیرا این امر روشنایی نامتعارفی را برای شما فراهم می آورد. ارتفاع سقف پس به طور کلی در سایز و اندازه اتاق خواب در شکل ظاهری لوستر شما اثر گذار است.

جای نصب لوستر را مشخص کنید

باید به جایی که قرار است نور در فضا منتشر شود اهمیت داده شود؛ یعنی شما نمی توانید لوستر را در کنج ترین بخش اتاق خواب مورداستفاده قرار دهید. این امر تنها برای آباژورهای دیواری شما فراهم است. شما می توانید آباژورهای خود را در بالای سر تخت خواب خود با فاصله از در قرار دهید. لوستر خود را هم در مرکز اتاق خواب باید جای دهید تا نور به صورت غیر مستقیم فضای میز مطالعه شما را روشن کند و برای دسترسی به وسایل داخل کمد نیز به اندازه کافی نور در اختیار داشته باشید. ارتفاع استاندارد لوستر باید به گونه ای باشد که در زمان رفت و آمد به اتاق سر شما به آن برخورد نکند. پس توجه داشته باشید که جای نصب لوستر امر مهمی است که باید حتما به آن توجه شوید.

 جنس لوسترمان از چه باشد؟

اگر می خواهید برای اتاق خواب دخترانه خودخرید کنید دست شما برای انتخاب باز است. از لوسترهای کریستالی رویایی گرفته تا متریال چوب و فلز می توانید برای دکوراسیون های دخترانه استفاده کنید. عموما از برجسب های فانتزی نیز برای برخی از لوستر ها استفاده می شود. حتی شما می توانید به صورت هنری خود دست به ساخت لوستر بزنید. برای این منظور کافی است از زنجیر و سیم کشی های که برای ساخت لوستر به صورت روتین در بازار به فروش می رسد بهره بگیرید و به ساخت لوستر سفارشی خود بپردازید.

 جنس لوستر


 از چه لامپی برای لوستر استفاده کنیم؟

 اینکه جنس لوستر شما از چیست در زیبایی آن اثر دارد اما اینکه شما از چه لامپی استفاده می کنید پارامتری است که راحتی چشم شما را فراهم می کند. برای این منظور به شماتوصیه می کنیم از لامپ های استفاده کنید که آفتابی و مهتابی هستند تا چشم شما را در بلند مدت دچار مشکل نکند. هر چقدر نور ملایم تر و یک نوخت باشد دکوراسیون شما زیبا تر به نمایش گذاشته می شود. البته شما می توانید از نورهای رنگی نیز در این راستا استفاده کنید یعنی نور فانتزی قرمز یا بنفش یا حتی آبی البته که در طی گذر زمان این نورها آزار دهند می شوند و شما برای مطالعه یا حضور مداوم در اتاق خواب با مشکل جدی روبرو می شوید.

 کلام آخر پیرامون خرید لوستر برای اتاق خواب های دخترانه
 

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای دیزاین اتاق خواب های دخترانه از هر پارامتری برای نور پردازی می توان بهره گرفت. شما می توانید از لامپ های هالوژن، چراغ های دیواری و آباژورهای رو میزی برای دیزاین کردن اتاق خواب خوداستفاده کنید. اینکه تم رنگی لوستر شما در چه راستایی باید در حرکت باشد امری است که به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. شما می توانید رنگ آن را متضاد با دیزاین داخلی یا هم رنگ با دکوراسیون خود مورد استفاده قرار دهید. این را به یاد داشته باشید در زمان انتخاب جنس لوستر هم دست شما برای انتخاب باز است؛ یعنی شما می توانیداز بلور تا چوب و آهن را برای لوسترهای خود خریداری کنید و این امر به سلیقه شما بستگی دارد. در نظر داشته باشید که سبک طراحی شما در منزل در زمان خرید لوستر بسیار نقش اساسی را ایفا می کند. در نظر داشتن ارتفاع و مساحت اتاق خواب شما نیز به سایز انتخابی لوستر شما ارتباط دارد. امید است مطالب پیش رو در راستای راهنمایی خرید به جهت یک لوستر ایده ال موردتوجه شما قرار گرفته باشد.

خرید لوستر برای اتاق خواب های دخترانه

لوستر شیک دخترانه

لوستر شیک دخترانه

لوستر خاص دخترانه

لوستر خاص دخترانه

 لوستر دخترانه طرح ساده

 لوستر دخترانه ساده

ایده لوستر برای اطاق دخترانه

لوستر زیبا