ایده تخت خواب با پالت

ایده تخت خواب با پالت

انتشار:

به دنبال ایده تخت خواب با پالت هستید؟ در این مطلب به طور کامل در مورد این موضوع و ایده های نوین صحبت خواهیم کرد. مثال های مختلف و جدیدترین ایده تخت خواب با پالت را در اختیارتان قرار خواهیم داد. تصویر زیر یک طراحی کامپیوتری است؛ اما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک تخت خواب دو نفره شگفت انگیز با پالت ایجاد کنید. برای طراحی تخت خواب ابتدا باید پالت ها را جدا کنید. علاوه بر این، باید مراقب باشید که پالت ها با شکل مد نظر پیدا کنید. شاید نیاز باشد که به جای پالت های ترک خورده و لکه دار پالت های جدید بخرید.

 تخت خواب با پالت

از چه نوع چوبی برای ساخت پالت استفاده می شود؟
 

2نوع چوب محبوب مورد استفاده کاج زرد جنوبی و بلوط هستند. پالت ها بر اساس سختی به دو دسته تقسیم می شوند. کاج چوب نرم به شمار می رود و بلوط چوب سختی است.

 

قیمت پالت چقدر است؟

محدوده قیمت پالت بسته به نوع و شرایط مختلف، زیاد است. می توانید آنها را به صورت رایگان تا قیمت بالا پیدا کنید. با توجه به اینکه برای ساخت تخت خواب به پالت های زیادی نیاز ندارید، قیمت نهایی باز هم نسبتاً ارزان است. در اینجا چند ایده و پروژه فوق العاده را ارائه می دهیم.
تصویر زیر تعدادی از پالت های روی هم را نشان می دهد که با قرارگیری روی هم بستری امن ایجاد می کند.

قیمت پالت تخت

در تخت پالت زیر 8 پالت استفاده شده که قابل استفاده برای افراد مختلف است.

 تخت پالت


این تخت پالتی با سبک قاب سنتی ساخته شده و مورد پسند بسیاری از مشتریان است. تخته های پالت برای سر تخت و انتهای آن استفاده می شود.

پالت برای سر تخت


تخت ساده با پالت کم را در تصویر زیر مشاهده می کنید. در اینجا یک نمونه از تخت پالت بسیار ساده و یک سطح آورده شده است. این تخت شاید زیباترین تختی نباشد که تا بحال دیده اید اما کاربردی است و ساختن آن به زمان خیلی زیادی نیاز ندارد.

تخت ساده با پالت کم


تخت خواب به سبک اسکاندیناوی با پالت را در زیر مشاهده می کنید. هنگامی که پالت های زیبا را انتخاب می کنید، تخت ساخته شده عالی به نظر می رسد. این تخت نمونه ای از پالت های چوبی سبک اما بی عیب و نقص است.

تخت خواب به سبک اسکاندیناوی با پالت

تخت پالت بزرگ هوشمند با نورپردازی داخلی طرحی خاص و متفاوت محسوب می شود. لایه های پالت دارای پایه های مخصوص است. فضای خالی، فضای کافی لازم برای روشنایی را فراهم می کند که از طریق شکاف های تخته های پالت نشان داده می شود. این نمونه تخت هم یک طرح عالی به شمار می رود.

تخت پالت رنگ شده سفید با نور آبی نمونه دیگری است که در تصویر زیر نمایان می باشد. در اینجا نمونه دیگری از تخت پالت با نور داخلی وجود دارد. وجود نورهای آبی در برابر پالت رنگ سفید عالی و جذاب به نظر می رسد.

 

تخت پالت بزرگ هوشمند