سرویس خواب عروس شامل چیست؟

سرویس خواب عروس شامل چیست؟

انتشار:

 

سرویس خواب عروس شامل چیست؟ سرویس خواب از دسته لوازم مهم و ضروری برای هر خانه محسوب می شود. بنابراین تازه عروسان به هنگام جهیزیه حتماً باید به فکر تهیه سرویس خواب با کیفیت و مناسب باشند.
اگر به تازگی عضوی از خانواده ازدواج کرده و به دنبال تکمیل جهیزیه برای او هستید، شاید در مورد اینکه سرویس خواب عروس شامل چه چیزهایی است، برایتان سوال پیش آمده باشد. در این مطلب با ارائه یک سری نکات مهم و معرفی مهمترین جز اصلی سرویس خواب به شما در این زمینه کمک خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

سرویس خواب عروس شامل

سرویس خواب عروس شامل چیست؟

انتخاب سرویس خواب دو نفره یکی از تاثیرگذارترین انتخاب ها در زیبایی ظاهری اتاق و منزل است. هر فرد بسته به شخصیت و سلیقه خود نوعی از چیدمان سرویس خواب را می پسندند. سبک های گوناگونی از سرویس خواب در بازار موجود است. برخی سبک های سلطنتی و شلوغ را می پسندند، برخی هم مدل های ساده و تک رنگ را ترجیح می دهند اما چه چیزهایی را در دسته سرویس خواب قرار می دهید؟ سرویس خواب را مطابق با نیاز منزلتان انتخاب کنید. حتی اقلام سرویس خواب را هوشمندانه و مطابق با نیازتان در نظر بگیرید. خرید سرویس خواب غیر ضروری در خانه های کوچک امروزی اصلاً توصیه نمی شود. به طور کلی اجزای سرویس خواب شامل موارد زیر می باشد.

تخت خواب

تخت خواب دونفره مهمترین جز سرویس خواب عروس است. این جز از سرویس خواب حتماً باید خریداری شود. انتخاب مدل، رنگ و سبک تخت خواب به سبک و نوع طراحی داخلی اتاق خواب دارد. ابعاد تخت خواب را طوری انتخاب کنید که بتوانید سایر اجزای سرویس خواب را در اتاق جای دهید.

کمد

اگر درون اتاق خواب کمد مناسب وجود ندارد، برای افزایش زیبایی ظاهری اتاق بهتر است کمد ست تخت خواب را خریداری کنید. بدین صورت هم جلوه قشنگی در اتاق ایجاد می شود هم اینکه کمد لباس خرید کرده اید.

فایل یا دراور

فایل یا دراور وسیله ای کاربردی در اتاق خواب است که به صورت عمودی در گوشه ای از اتاق قرار می گیرد. هر مدل فایل یا دراور کشوهای مختلف با طراحی متنوع دارند. تعداد کشوها در هر نوع فایل متفاوت است. شما متناسب با دکور داخلی و رنگ سایر اجزای سرویس خواب می توانید فایل یا دراوری کاربردی و زیبا تهیه کنید. در اینگونه کشوها می توانید مدارک مهم منزل را نیز نگهداری کنید چون معمولاً دارای قفل مخصوص هستند.

پاتختی

پاتختی میز کوچک کشودار است که معمولاً به صورت دو عددی برای قرارگیری در دو طرف تخت خواب طراحی و ساخته می شود. این محصول علاوه بر کاربرد جنبه تزیینی نیز دارد. می توانید روی آن چراغ مطالعه یا آباژور قرار دهید و زیبایی ظاهری اتاق را دوچندان نمایید.

میز آرایش با آینه

میز آرایش، میزی است که تمام لوازم آرایش اعم از ادکلن، محصولات آرایشی و لوازم این چنینی روی آن چیده می شوند. ابعاد و طرح میز آرایش را باید بر اساس متراژ اتاق سفارش دهید. چرا که انتخاب میز بزرگ برای اتاق کوچک کار نادرستی است که اتاق را کوچک تر نشان می دهد. برخی افراد به دلیل کمبود فضا اصلا از خرید میز آرایش صرف نظر می کنند. نوع آینه نیز به صورت دایره ای ، بیضی و مستطیلی عرضه شده که عروس خانم ها به سلیقه خود می توانند آینه مناسب میز آرایش را انتخاب و خریداری کنند. چیدمان هر یک از اجزای سرویس خواب کنار هم جلوه خاصی در محیط ایجاد می کند.

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می شود

آینه قدی

آینه قدی از دسته لوازمی است که خیلی از خانم ها به داشتن آن بسیار تمایل دارند چرا که می توانند به راحتی کل استایل خود را درون آن مشاهده کنند. اگر فضای کافی در اتاق ندارید می توانید از بین میز آرایش با آینه و آینه قدی یکی را انتخاب کنید.

پاف

پاف صندلی نرم روکش داری است که در کنار میز آرایش قرار داده می شود تا فرد به هنگام آرایش کردن روی آن بنشیند.

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می شود

چنانچه به تازگی ازدواج کرده اید و به عنوان عروس در مورد سرویس خواب و مهمترین جز آن چیزی نمی دانید. این بخش را مطالعه کنید. مسلماً تخت خواب دو نفره به همراه تشک و روکش مناسب مهمترین جز اصلی سرویس خواب عروس است. هر یک از تخت خواب های موجود در بازار با سبک و رنگ متنوع دارای امکانات خاص خود می باشد. شما پیش از خرید اول از همه ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید تا بتوانید مناسب ترین تخت خواب را از لحاظ ابعادی تهیه کنید. عدم توجه به این نکته ممکن است مشکلات متعددی ایجاد نماید. توجه داشته باشید که ابعاد تشک نیز با ابعاد تخت خواب یکی باشد. پس از تخت خواب بیشتر افراد پاتختی مناسب تختخواب را نیز می خرند؛ چرا که هم وسیله ای لازم برای نگهداری مدارک است هم اینکه از لحاظ زیبایی  وجود تختخواب و پاتختی ست، جلوه جذابی در اتاق پدید می آورد.
مناسب ترین سرویس خواب عروس چه نوع سرویس خوابی است؟
مناسب ترین سرویس خواب عروس، سرویسی است که اول از همه با متراژ اتاق مطابقت داشته باشد دوم اینکه رنگ و سبک هر یک از اجزای سرویس خواب با هم یکسان باشد. در غیر این صورت اگر رنگ و مدلشان یکسان نباشد موجب هرج و مرج و بی نظمی در اتاق می شوند. ست بودی اجزای سرویس خواب عروس به اتاق زیبایی، جذابیت و نظم می بخشد. اگر نمی دانید کدام یک از اجرای سرویس خواب عروس را انتخاب کنید، می توانید همین حالا با مشاوران ما مشورت کنید.

مهمترین جز اصلی سرویس خواب عروس