رنگ گلبهی برای اتاق خواب

رنگ گلبهی برای اتاق خواب

انتشار:

 

رنگ گلبهی یکی از رمانتیک ترین و محبوب ترین رنگ های است که دختر خانم ها از آن برای دیزاین کردن و مد استفاده می کنند. این رنگ ترکیبی است از رنگ سفید و صورتی و یا قرمز و کرم که بدون تردید هیچ حس بدی را در شما فراهم نمی سازد؛ زیرا رنگ گلبهی از منظر رنگ شناسی در رده رنگ های گرم و آرامش بخش قرار دارد. اگر می خواهید اتاق خواب خود را با این رنگ دیزاین کنید به یاد داشته باشید که ترکیب آن با رنگ سبز یک گل زیبا را برای شما به نمایش می گذارد. در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون این رنگ زیبا ایده ها و راهنمایی های را با شما عزیزان در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

رنگ گلبهی برای اتاق خواب

طیف های رنگی گلبهی را بهتر بشناسیم

اگر می خواهید با رنگ صورتی روشن یا صورتی چرک و یا حتی صورتی جیغ اتاق خود را دیزاین کنید بهتر است بگویید من رنگ گلبهی را می پسندم؛ زیرا این رنگ صورتی رز، صورتی چرک، صورتی پر رنگ، گلبهی و صورتی جیغ را در آیتم های رنگی خود دارد. این رنگ نماد عشق و مهربانی است و از رنگ روشن آن برای آرامش و از رنگ تیره برای نشان دادن شور عشق عموما استفاده می شود. بخشش، مهربانی، امید و مراقبت از دنیای زنانه نمادهای اصلی این تم رنگی محسوب می شود. این رنگ عشق را در دیزاین اتاق خواب شما به سادگی به تصویر می کشاند و مهربانی شما را بروز می دهد. افراط و تفریط در استفاده از هر رنگی ممنوع است و توصیه نمی شود.

روانشناسی رنگ گلهبی

اگر می خواهید اتاق خواب خود را به سبک کودکی هایتان اما به روز تر و قدری بزرگسالان تر دیزاین کنید. باید به شما بگویم بعد از رنگ صورتی آخرین انتخاب برای شما گلبهی است اگر این سبک رنگ آمیزی ایده ال شما است. این رنگ به زن ها احساس قوی بودن می دهد و سبب می شود شما همیشه نسبت به سن خود جوان تر نشان داده شوید. از آنجایی که برای جلب نظر باید از رنگ های تیره مثل قرمز آتشین استفاده شود این رنگ بی هیچ دردسری توجه همگان را به سمت خود جذب می کند. از همین رو استفاده از رنگ گلبهی دوستان بسیاری را برای شما فراهم می کند. چون گلبهی با صورتی دست دوستی داده است باید بگویم از منظر روانشناسی خوش بینی عمیقی و مثبت اندیشی ژرفی را نیز این رنگ برای شما فراهم می سازد.

تاثیر رنگ گلبهی بر دیزاین اتاق خواب

اگر نمی توانید از رنگ قرمز استفاده کنید و هیجان شما در زمان خواب زیاد می شود گلبهی قرمز کم رنگ است. شما به سادگی می توانید با ترکیب آن با رنگ قهوه ای و سبز یک گل را برای خود در فضای اتاق خواب تصویر سازی کنید. بر فرض استفاده از رنگ گلبهی برای فرش و پرده و رنگ آمیزی کف پوش و دیوار پوش با رنگ سبز و خرید سرویس خواب قهوه ای ایده ال ترین ترکیب سازی است که در پیش روی شما قرار دارد. صد البته که استفاده از سایر رنگ ها مثل رنگ های خنثی طوسی، سفید و مشکی نیز برای شما ممکن است و هیچ مانعی را در پیش روی شما نمی آورد. این را به یاد داشته باشید که برای از میان برداشتن خنکی عمیق رنگ گلبهی استفاده از رنگ بنفش به شدت در زمان دیزاین کردن توصیه می شود.

رنگ گلبهی برای اطاق خواب

 دیزاین اتاق خواب با رنگ گلبهی

از آنجایی که در بیشتر کشورهای جهان این رنگ نمادی دخترانه دارد. بهتر است دختر خانم بعد از خداحافظی با رنگ صورتی از این رنگ برای دیزاین کردن اتاق خواب خود استفاده کنند. از همین رو شما به سادگی می توانید با ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها به یک دیزاین متمایز دست پیدا کنید. اتاق خواب های دخترانه خود را با پرده و فرش گلبهی یا سرویس خواب گلبهی دیزاین کنید. برای ترکیب آن بهتر است از رنگ سبز و قهوه ای بهره گرفته شود زیرا گلبهی نشان از رز صورتی دارد. این یعنی یک فضای بسیار رمانتیک و عاشقانه فراهم شدن. این را به یاد داشته باشید استفاده از هر رنگی به صورت تکی فضای دل انگیزی را برای شما فراهم نمی کند و دوستان شما بدون تردید حس خوشایندی در بدو ورود نخواهند داشت. از همین رو ایده پردازی با رنگ های خنثی و رنگ های مکمل سبز و قهوه ای توصیه ما به شما است. امیداست مطالب پیش رو در راستای معرفی رنگ گلبهی برای دیزاین کردن اتاق خواب شما مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

رنگ گلبهی برای طاق خواب