انواع باکس تخت خواب ها و قیمت

انواع باکس تخت خواب ها و قیمت

انتشار:

 

اگر قصد خرید باکس تخت خواب دارید؛ اما اطلاعات کافی در مورد آن دارید، بهتر است ابتدا با انواع باکس تخت خواب ها و قیمت محصولات آشنا شوید. سپس با آگاهی بیشتر مناسب ترین و بهترین محصول را به سبد خرید بیفزایید. در این مطلب هر آنچه نیاز است در مورد باکس تخت خواب بدانید به شما گفته خواهد شد.

باکس تخت خواب چیست؟

باکس تخت خواب، سری جدید تخت خواب های پرطرفدار است که به دلیل یک جنس بودن تشک و قسمت زیرین، جذابیت خاصی دارند. جنس باکس تخت می تواند از فلز یا چوب ساخته شود؛ اما دارای روکش همرنگ با تشک بوده و دارای ظاهری خاص و جذاب است. این روزها تولیدکنندگان سرویس خواب با عرضه انواع باکس تخت خواب توانستند نسل جدیدی از تخت خواب ها را به بازار عرضه کنند. ظاهر محصول مدرن و لوکس بوده و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. این محصول علاوه بر زیبایی ظاهری دارای کاربرد بسیاری بوده که در ادامه مزایای آن را خواهیم گفت.

باکس تخت خواب چیست؟

قیمت باکس تخت خواب

قیمت باکس تخت خواب نسبت به محصولات قدیمی مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. اما در هر صورت این محصول مانند هر تخت خوابی بر اساس ابعاد، متریال بکار رفته و کیفیت روکش، با قیمت های متنوع در فروشگاه ها موجود است. شما می توانید قیمت انواع باکس تخت خواب را بر اساس ویژگی های محصول بسنجید و متناسب با بودجه خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

مزایا باکس تخت خواب

قیمت مناسب بودن محصول یکی از مهمترین مزیت های باکس تخت خواب به شمار می رود. پس از آن دوام و طول عمر این نوع تخت خواب از جانب مشتریان قبلی تایید می شود. بنابراین از لحاظ جنس و طول عمر خیالتان کاملاً راحت باشد. شما در هر سایز و ابعادی که تخت خواب بخواهید می توانید باکس تخت خواب تهیه کنید. جابجایی راحتی دارند و از لحاظ استحکام و مقاومت نیز مورد رضایت مشتریان قرار گرفته اند. به دلیل زیبایی ظاهری خاصی که دارند به دکوراسیون اتاق و منزل جلوه خاصی می دهند. تمیز کردنشان کار ساده ای است و وزن سبکی دارند.
 اگر توجه کرده باشید، تخت خواب های معمولی به مرور زمان یک سری صداها تولید می کنند، دلیلش هم اتصالات بی کیفیت آنها است؛ اما با خرید تخت باکس دیگر این مشکل وجود ندارد. این محصول از فلز و یک سری اتصالات بسیار با کیفیت ساخته شده که نه تنها دوام بالایی دارند بلکه به مرور زمان هیچ مشکلی برایشان ایجاد نمی شود. با خرید تخت باکس دیگر با جابجایی روی تخت سر و صدا شنیده نخواهد شد و خواب با آرامشی خواهید داشت.
شما به دلخواه خود مطابق با تم دکور داخلی منزلتان می توانید روکش پارچه ای یا چرمی انتخاب کنید. سطح صاف باکس موجب می شود که وزن وارد شده به طور یکسان روی کل سطح پخش شود. بنابراین تشک به مرور زمان دفرمه نخواهد شد.

مزایا باکس تخت خواب

فرق باکس و تخت خواب

باکس ها مدل ساده ای دارند و هدف طراح و تولید کننده آنها بیشتر کاربردشان بوده است. در باکس ها دو تشک روی هم قرار گرفته و تشک بالایی نسبتاً دیرتر خراب می شود. تخت خواب های چوبی بخاطر شرایط آب و هوایی به مرور زمان ممکن است دچار پوسیدگی شوند و مقاومتشان نسبتاً کمتر است. در حالی که مقاومت باکس ها مورد تایید تولیدکنندگان قرار گرفته است. تخت خواب ها از چوب یا فلز ساخته می شوند، به همین دلیل وزن سنگین تری نسبت به باکس ها دارند و جابجاییشان کار ساده ای نیست. چرخ دار بودن باکس ها به جابجایی راحت محصول کمک کرده است. تشک به طوری در باکس قرار می گیرد که هیچ لبه ای از باکس دیده نمی شود و تشک در راستای باکس ها جا داده می شود. در حالی که در تخت خواب ها تشک درون تخت قرار گرفته و اندکی با لبه تخت فاصله دارد.

انواع باکس تخت

امروزه انواع باکس تخت خواب در مدل های گوناگون با طراحی های مختلف در فروشگاه ها وجود دارند. تخت باکس دارای یک اسکلت، رویه پارچه ای و یک پایه می باشد؛ اما برخی به صورت ساده برخی به صورت جکدار و برخی به صورت کشودار طراحی می شوند. انتخاب نوع باکس تخت به نظر و نیاز شما از محصول بستگی دارد. علاوه بر این موارد باکس تخت به صورت تاج دار و بی تاج ساخته می شوند.

انواع باکس تخت

باکس تاج دار

در این مدل باکس تخت خواب از جنس بدنه باکس با همان رنگ تاجی روی محصول طراحی شده که به جلوه محصول می افزاید.

 

باکس بی تاج

این مدل باکس تخت خواب کاملاً ساده طراحی شده و هیچگونه تاجی ندارد.