بهترین مارک تشک یک نفره

بهترین مارک تشک یک نفره

انتشار:

 

به دنبال بهترین مارک تشک یک نفره هستید؟ ابتدا باید با ویژگی های یک تشک ایده آل آشنا شوید. سپس مطابق با معیارهای خرید خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. آزمایش های متعددی روی انواع تشک انجام شد تا کارشناسان چندین تشک را به عنوان بهترین و مناسب ترین نوع تشک معرفی کردند. البته ناگفته نماند که نوع تشک بسته به نوع بدن و وضعیت خواب هر فرد باید انتخاب گردد. استراحت کردن و خواب با آرامش بسیار روی روند کار در طول روز تاثیرگذار است. بنابراین از اهمیت و تاثیر تشک روی کیفیت زندگی غافل نشوید. در ادامه دو برند معتبر و با کیفیت را معرفی خواهیم کرد.

 

ویژگی های بهترین مارک تشک یک نفره

کارشناسان محصولات خواب، با انجام تحقیقات بسیار، توانستند از بین برندهای موجود بهترین تشک یک نفره را پیدا کنند. تست خواب توسط کارشناسان نشان می دهد که خواب هر فرد با دیگری متفاوت است؛ اما در هر صورت برخی برندها با در نظر گرفتن استانداردهای لازم، تشک های مناسب آناتومی بدن طراحی کردند. تشک خوابی که فنرهای محکم و با کیفیت دارد، پارچه مرغوب در آن استفاده شده باشد نیمی از ویژگی های یک تشک با کیفیت را دارد. علاوه بر این الیاف مورد استفاده در تشک باید طبیعی و ضدحساسیت باشد. در غیر این صورت ممکن است پس از تماس مستقیم با پوست، یک سری حساسیت ها را در بدن انسان نشان دهد. نحوه دوخت و طراحی تشک نیز از مسائل مهمی است که پس از ویژگی های گفته شده باید به آن توجه شود. به طور کلی ویژگی های تشک یک نفره خوب شامل موارد زیر می شود.

  • دوام بالا
  • فنر قوی
  • ارتفاع استاندارد
  • اسفنج با کیفیت
  • مموری فوم با کیفیت
  • ایجاد احساس خوب و حس راحتی
  • بکارگیری از الیاف طبیغی

ویژگی های بهترین مارک تشک یک نفره

معرفی بهترین مارک تشک یک نفره

 

تولیدی تشک رویال آسایش

تشک خواب رویال آسایش امروزه به عنوان یکی از بهترین مارک های تشک یک نفره معرفی می شود. متریال های بکار رفته در این برند مطابق با درخواست کارشناسان بوده و دارای طراحی صحیح و روش تولید استاندارد است. طبی بودن تشک رویال آسایش اولین و مهمترین ویژگی آن است. پارچه با دوام ژاکارد از پارچه های مرغوبی است که در این محصول استفاده شده و تراکم بالایی دارد. کسانی که از عارضه کمردرد ناراحتند نسبت به سایر افراد باید بیشتر در انتخاب محصول خواب خود مخصوصاً تشک دقت کنند.

برند رویال آسایش با در نظر گرفتن مسائل سالمندان و افراد بیمار تشکی استاندارد و طبی با اسنفج طراحی کرده است. رویال آسایش دارای انواع مدل تشک یک نفره با ویژگی های مختلف است. وجود لایه پلی استر در تشک مانع از بروز حساسیت شده و لایه اسپان باند آن مانع از بروز آسیب به پوست می شود. ناگفته نماند که رویال آسایش انواع تشک دو نفره در سایز 140، 160 و 180 نیز تولید کرده و به بازار عرضه می کند. هر فرد بسته به شرایط زندگی و نوع محصول مورد نیاز می تواند بهترین مدل از این برند را خریداری کند.
 

تولیدی تشک ایران خواب

ایران خواب برندی آشنا و معتبر در ایران است. این برند با عرضه چندین مدل تشک طبی سعی کرده نیاز تمام افراد از تشک را تامین کند. در این برند یک سری از تشک ها به صورت طبی بدون فنر طراحی شده اند و برخی تشک ها فنری و برخی دیگر طبی فنری هستند. در تولید محصولات خواب ایران خواب نهایت دقت بکار رفته و تولید کنندگان در راستای عرصه محصول با کیفیت تلاش های بسیار کردند. رعایت بهداشت و رعایت اصول استاندارد کیفی در تولید محصولات ایران خواب اولویت قرار داده شده و به همین دلیل تمامی محصولات این برند از کیفیت عالی برخوردارند. ایران خواب همیشه خواسته های مصرف کنندگان را گوش داده و به آنها توجه کرده است. در واقع پذیرای انتقادات مشتریان و حامی هر یک از مشتریان است.

 

معرفی بهترین مدل های تشک یک نفره

تشک طبی فنری رویال آسایش درا

تشک طبی فنری رویال آسایش درا از پارچه با دوام و قابل شستشو تولید شده است. البته برای جلوگیری از دفرمه شدن رویه اصلی تشک، پارچه کنفی به کار برده اند که بر اثر شستشو، هیچگونه آسیبی نمی بیند. تشک رویال آسایش درا بر اساس استانداردهای طبی طراحی شده و دارای لایه مموری فوم سه سانتی متری است. تشک فنری طبی رویال آسایش درا از بین سایر انواع تشک ها برتری خاصی داشته و مورد جلب رضایت مشتریان واقع شده است. این تشک از بین تشک های رویال طبی یکی از پرفروش ترین ها بوده و با داشتن ضمانت کالا طرفداران بیشتری را به خود جلب می کند. ارتفاع استاندارد تشک و همچنین فنر قوی بکار رفته در محصول از مزیت های خرید آن محسوب می شود. کسانی که به دنبال تشک طبی فنری استاندارد و با دوام هستند، این محصول بسیار به آنها پیشنهاد می شود. برای اطمینان بیشتر می توانید از لحاظ ویژگی با دیگر تشک ها قیاس کنید.

 

تشک طبی فنری رویال آسایش درا

تشک پاکت پلاس ایران خواب

پلاس ایران خواب از تشک های با کیفیت سایت مبل و میز است. این محصول با ضمانت 8 ساله یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال تشک طبی فنری هستند. نوع فنر بکار رفته در محصول فنر پاکتی با ضخامت 2 میلی متر است. پارچه بکار رفته نیز از نوع گردبافت و ضد حساسیت می باشد. تولید کننده تشک پاکت پلاس ایران خواب دور اسکلت فنر را با فوم پلی اتیلن پوشانده تا دیواره فنر تقویت شود. علاوه بر این، استفاده از موکت ترموفلت موجب یکنواختی سطح فنر شده و به ویژگی های ایده آل تشک طبی افزوده است. قیمت این محصول بر اساس ویژگی های ذکر شده تعیین شده و نسبت به کیفیت پارچه و فنر مقرون به صرفه است. اگر به دنبال تشک خواب با کیفیت و با دوام هستید، بدون شک این محصول را در سبد خرید حساب کاربری قرار دهید. لازم به ذکر است که این نوع تشک در اندازه 140،160 و 180 نیز برای استفاده دونفره تهیه شده است. بنابراین اگر برای تهیه جهیزیه به تشک خواب دونفره نیاز داشتید، می توانید این محصول را به صورت دونفره سفارش دهید. از این بابت مشکلی وجود ندارد.

تشک پاکت پلاس ایران خواب