مدل های میز کنسول طوسی سفید جدید

مدل های میز کنسول طوسی سفید جدید

انتشار:

 

چنانچه به دنبال مدل های میز کنسول طوسی سفید جدید هستید، پیش از خرید بهتر است چندین مدل میز کنسول با ویژگی های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. مشاهده ویژگی انواع محصولات، در خرید بهترین و جدیدترین میز کنسول به شما کمک می کند. رنگ های طوسی و سفید در دسته رنگ های خنثی قرار گرفته اند، به همین دلیل قرارگیری کنسول طوسی سفید در منزل تضادی در هارمونی رنگ دکوراسیون داخلی ایجاد نمی کند.

 

جدیدترین مدل های میز کنسول

در چند سال اخیر آینه و میز کنسول در دسته المان های جذاب دکوراسیون داخلی قرار گرفت. به طوری که امروزه تقریباً تمام افراد به هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید میز کنسول مناسب می روند. قرارگیری میز کنسول و آینه در گوشه ای از خانه جلوه ای خاص به محیط می بخشد. نحوه انتخاب مدل کنسول، رنگ و ارتفاع آن به نظر و محل قرارگیری کنسول بستگی دارد. بهتر است قبل از خرید ابتدا محل قرارگیری میز کنسول را مشخص کنید تا پس از خرید پشیمان نشوید.

میز کنسول در سبک های گوناگون به رنگ های متنوع تولید شده تا هر فرد بسته به هارمونی رنگ مورد علاقه و سبک منزل بهترین گزینه را انتخاب کند. این محصول نیز مانند مبلمان می تواند به سبک کلاسیک یا مدرن و سنتی طراحی گردد. بنابراین بهتر است سبک تمام محصولات اعم از مبلمان و سایر لوازم محیط با سبک میز کنسول یکسان انتخاب گردد. بدین صورت زیبایی ظاهری کل محیط بیشتر و دلنشین تر می شود.

اگر فضای محیط قرارگیری میز کنسول شیک و مدرن است، با انتخاب آینه کنسول مدرن می توانید ساختار طراحی کل فضا را مینیمال قرار دهید. اگر مبلمان سالن شما سبک سلطنتی دارد، با انتخاب کنسول کلاسیک و استیل می توانید فضای محیط را به سبک کلاسیک و شیک سوق دهید. اگر جنس عناصر فضای داخل اتاق از چوب است، می توانید کنسول پایه چوبی همرنگ با چوب مبلمان انتخاب کنید. پس انتخاب آینه کنسول بسته به عناصر محیط متغیر انتخاب می شود. البته به غیر از سبک محصول شما باید کاربرد قرارگیری میز کنسول در محیط را نیز بسنجید. آیا تمایل به خرید محصولی جادار دارید یا فقط زیبایی ظاهری برایتان اهمیت دارد؟ اگر خانه ای کوچک دارید برای جا دادن یکسری لوازم می توانید کنسول کشودار انتخاب کنید

.

خرید جدیدترین مدل های میز کنسول طوسی سفید

توجه به رنگ میز کنسول یکی از با اهمیت ترین مواردی است که افراد به هنگام خرید باید به آن توجه کنند. رنگ های طوسی و سفید از جمله پرکاربردترین رنگ های بکار رفته در خانه های شیک و مدرن امروزی است. این دو رنگ به دلیل خنثی بودن قابل استفاده در هر یک از اجزای داخلی خانه می باشند. اگر نمی دانید میز کنسول چه رنگی بخرید ما به شما خرید جدیدترین مدل های میز کنسول طوسی سفید را پیشنهاد می کنیم. میز کنسول طوسی سفید در انواع مدل های مختلف به سبک های گوناگون تولید می گردد. برخی مدل ها دارای پایه فلزی هستند، برخی دیگر با پایه چوبی طراحی شده اند. انتخاب جنس محصول و پایه آن بسته به سلیقه و نظر شما قابل تغییر است. در ادامه چند مدل میز کنسول طوسی سفید معرفی خواهیم کرد.

 کنسول طوسی

معرفی جدیدترین مدل های میز کنسول طوسی سفید

آیینه کنسول 702

آیینه کنسول 702 یک محصول به سبک مدرن و امروزی است که با قرار دادن آن در منزل می توانید به زیبایی ظاهری خانه بیفزایید. میز کنسول در این محصول به رنگ سفید با پایه های فلزی طلایی است که از لحاظ زیبایی و کاربرد مورد رضایت مشتریان قرار گرفته است. با توجه به عکس محصول در سایت متوجه طراحی بی نظیر آن خواهید شد. سه کشو با دسته های فلزی به رنگ طلایی در مرکز محصول قرار گرفته و دو کمد در دو طرف کشوها تعبیه شده است. شما می توانید روی کنسول عناصر تزئینی قرار دهید و داخل کمد و کشوها لوازم مورد نیاز دیگر را جایگذاری کنی د. برای افزایش جلوه خانه و همچنین دکوراتیو بودن عناصر خانه می توانید اجزای دیگر این محصول که شامل میز تلویزیون و جلو مبلی است، را نیز به طور جداگانه سفارش دهید. وجود شیارهایی روی درب کشوها محصول را از سادگی درآورده است.

آیینه کنسول 702

 

آینه و کنسول 710

آینه و کنسول 710 محصول سفید رنگ با سبک مینیمال است که با قرارگیری در گوشه منزل می تواند فضای محیط را شیک و جذاب کند. این نوع میز کنسول با 4 کمد جا دار و 5 پایه سفید رنگ هم به زیبایی خانه افزوده هم مکان خوبی برای قرارگیری لوازم منزل می باشد. در اطراف دستگیره کمد، رنگ طوسی به کار رفته که هارمونی جذابی به میز بخشیده است.  آینه های لوزی شکل با طراحی درب کمدها هماهنگی دارند، به همین دلیل خرید این نوع آینه کنسول بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. اگر به دنبال میز کنسول جادار و سفید رنگ هستید، این محصول بسیار پیشنهاد می شود. البته در صورت تمایل می توانید میز تلویزیون و میز جلومبلی ست این کار را نیز سفارش دهید.

کنسول710

آینه کنسول نگار

آینه کنسول نگار در دسته جدیدترین مدل های میز کنسول طوسی رنگ قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد. طراحی شیک و بی نظیر محصول و جنس با کیفیت ام دی اف، به مزیت های خرید محصول افزوده است. میز کنسول نگار با 4 درب و 5 پایه مخروطی شکل یکی از جذابترین محصولات دکوراسیون محسوب می شود. رنگ قالب محصول طوسی بوده و تنها در بخش هایی از محصول رنگ طلایی بکار رفته است. ترکیب رنگ طلایی و طوسی و همچنین وجود شیار روی درب ها  موجب افزایش زیبایی میز کنسول شده است. طول میز کنسول نگار  160 سانتی متر بوده و در صورت تمایل می توانید ست میز ناهارخوری، جلومبلی و میز تلویزیون آن را نیز سفارش دهید.

آینه کنسول نگار

آینه کنسول پایه فلزی کد 046

اگر به دنبال میز کنسول جدید با طراحی منحصر به فرد و جذاب هستید، این محصول گزینه ایده آلی برای شما است. میز کنسول پایه فلزی با کد 046 یکی از زیباترین میز کنسول ها است. در این محصول هم رنگ طوسی و هم رنگ چوب دیده می شود. جنس کل محصول از ام دی اف بوده و جنس پایه های میز فلزی است. در بخشی از میز کنسول دو درب طراحی شده و بخشی دیگر برای قرارگیری لوازم تزئینی تعبیه شده است. وجود پایه های فلزی طلایی به زیبایی کل محصول افزوده و ترکیب رنگی طوسی و رنگ چوب فضای کل خانه را گرم و دلنشین می کند. اگر از طرح و رنگ محصول خوشتان آمده می توانید برای ایجاد دکور داخلی جذاب علاوه بر میز کنسول، میز تلویزیون و جلومبلی نیز سفارش دهید. لازم به ذکر است که دور آینه های این محصول رنگ طوسی بکار رفته است.

آینه کنسول پایه فلزی کد 046