سرویس خواب دو نفره جمع و جور با قیمت

سرویس خواب دو نفره جمع و جور با قیمت

انتشار:

 

اگر به دنبال سرویس خواب دو نفره جمع و جور با قیمت مناسب هستید، این مطلب را مطالعه کنید. سرویس خواب دو نفره از اجزای مختلفی تشکیل شده که هر فرد بسته به نیاز خود اجزای آن را انتخاب می کند. گاهی لازم است که به سرویس خواب خود اجزائی را بیفزاییم تا سرویسی کامل داشته باشیم. گاهی نیز باید یک تغییر کلی به وجود آوریم و یک سرویس خواب کامل خریداری کنیم.
در ست کامل سرویس خواب تمام لوازمی که برای خواب نیاز دارید وجود دارد. انتخاب نوع سرویس خواب دو نفره جمع و جور به شخصیت افراد و دکوراسیون اتاق خواب بستگی دارد. اعضای خانواده با سلیقه‌های مختلف چیدمان اتاق خواب را انجام می‌دهند. مادر خانواده ممکن است برای اتاق خواب منزل، سرویس خواب سلطنتی را ترجیح دهد. دختر خانواده به سرویس خواب مدرن علاقه داشته باشد. کودک نیز ممکن است به تخت خواب فانتزی علاقه داشته باشد. بنابراین انتخاب سرویس خواب برای هر اتاق باید به سلیقه صاحب آن اتاق صورت بگیرد.در مجموع باید با توجه به دکوراسیون خانه و سلیقه اعضای خانواده برای اتاق‌‌ها، سرویس خواب زیبا و با کیفیت تهیه کرد. به همین منظور باید تمام اجزای سرویس خواب را بشناسید.

img-responsive

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب دو نفره جمع و جور

سرویس خواب شامل اجزای زیر می‌باشد:
·    تخت خواب
·    میز آرایش به همراه آینه
·    پاتختی
·    صندلی مخصوص میز آرایش
·    آینه
·    دراور
·    پاف
·    کمد

انتخاب تخت خواب مناسب

مهم‌ترین بخش هر سرویس خواب، تخت خواب می‌باشد که اندازه و ارتفاع آن را نیاز افراد تعیین می‌کند. عرض تخت خواب‌های دو نفره بین ۱۶۰تا ۱۸۰ سانتی متر می‌باشد. در زمان خرید سرویس خواب دو نفره جمع و جور، تخت خواب را بو کنید بعصی از تخت خواب‌ها به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت و مواد رنگی نا مناسب بوی ناخوشایندی دارند و این موضوع در مدت طولانی غیر قابل تحمل خواهد بود. این بوی ناخوشایند، افرادی که حساسیت داشته باشند را بسیار آزار می‌دهد. به علاوه برای تمیز کردن اطراف تخت خواب بهتر است که تخت خواب به اندازه 30 سانتی متر ارتفاع داشته باشد‌ تا لوله جاروبرقی زیر تخت برود. البته این مورد سلیقه ای است چرا که افرادی که فضای کافی برای قرارگیری لوازم ندارند ترجیح می دهند تحت دو نفره کشودار تهیه کنند.

انتخاب تخت خواب مناسب

معرفی میز آرایش‌

یکی از اجزای مهم سرویس خواب دو نفره جمع و جور میز آرایش است. این میز علاوه بر زیبا کردن دکوراسیون داخلی اتاق خواب، نظم خاصی به لوازم آرایشی و بهداشتی می‌دهد. در ساخت میز آرایش موضوعاتی مانند زیبایی، کیفیت و پایداری باید مورد توجه قرار بگیرد. در زمان خرید میز آرایش به طراحی آن، جنس و ارتفاع آینه توجه  کنید. خیلی از افراد در بین اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب به میز آرایش بسیار اهمیت می‌دهند. به همین علت بسیاری از تولید کننده‌ها طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از میز آرایش را تولید می‌کنند تا نیازهای مشتریان را برآورده کنند. از میزهای ساده که دارای آینه‌های جدا هستند تا میزهای بزرگ که دارای کشوهای زیاد برای قرار گرفتن لوازم بهداشتی و آرایشی هستند انواع مختلفی از میزهای آرایش هستند که در اختیار مشتریان قرار دارند.

انتخاب پاتختی

یکی دیگر از لوازم سرویس خواب دو نفره جمع و جور پاتختی است. پاتختی نیز همانند میز آرایش در اندازه و ابعاد گوناگون که با تخت همخوانی داشته باشد وجود دارد. تخت‌های دو نفره دو پاتختی دارند و تخت‌های یک نفره دارای یک پاتختی هستند.

آینه

یکی از اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب دو نفره جمع و جور آینه می‌باشد. آینه بر روی میز آرایش قرار می‌گیرد. در اتاق خواب‌های بزرگ می‌توانید از آینه قدی استفاده کنید. اما برای اتاق‌خواب‌های کوچک آینه قدی مناسب نیست. خیلی از زوج‌های جوان که اتاق خواب کوچک دارند برای سرویس خواب از یک پاتختی استفاده می‌کنند و در کنار آن یک آینه قدی قرار می‌دهند.

کمد سرویس خواب

یکی از اجزای سرویس خواب کمد است که با توجه به ابعاد و بزرگی اتاق خواب به سرویس خواب اضافه می‌شود. استفاده از کمد باعث نظم بخشیدن به اتاق خواب می‌شود.

پاف سرویس خواب

پاف یکی از اجزای تشکیل دهنده مبلمان و سرویس خواب می‌باشد. پاف‌های صندوقی یا باکس دار سبب می‌شوند که فضایی برای قرار دادن وسایل کوچک داشته باشید. به علاوه فضایی برای نشیمن در اتاق خواب به وجود می‌آورند. اگر اتاق خواب بزرگی دارید در پایین تخت خود می‌توانید از پاف‌های مخصوص استفاده کنید تا فضای زیباتری در اتاق خواب خود به وجود آورید.

چگونه سرویس خواب دو نفره جمع و جور داشته باشیم؟

برای داشتن سرویس خواب دو نفره جمع و جور بهتر است از تخت خواب‌‌های مخصوص استفاده کنید تا بتوانید فضای کم اتاق خواب خود را مدیریت کنید. در ادامه انواع تخت خواب را بررسی می کنیم.

·    تخت خواب‌های جادار
تخت‌های کشودار به شما کمک می‌کنند که با قرار دادن وسایل در داخل کشوها به اتاق خواب خود سر و سامان دهید.

·    تخت‌های تاشو
در اتاق خواب‌های کوچک استفاده از تخت‌های تاشو امکان استفاده بهینه از فضای اتاق خواب را فراهم می‌کند.

·    تخت خواب جک دار
یکی دیگر از تخت‌خواب‌هایی که برای محیط‌های کوچک مناسب است تخت خواب‌های جک دار می‌باشند. در زیر این تخت‌ها جکی وجود دارد که به وسیله این جک می‌توانید تخت را بلند کرده و در زیر آن لوازم اضافی خود را قرار دهید. تخت‌های جک دار بهتر از تخت خواب‌های کشو دار هستند؛ زیرا در زیر تخت‌های جک دار می‌توانید لوازم بزرگ را قرار دهید. برای خرید این تخت حتما به کیفیت آن توجه کنید.

·    تخت باکسی
این تخت طراحی ساده‌ای دارد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.  این تخت را با اسم‌های مختلفی می‌شناسند و به علت این که فاقد تاج است از زیبای کم‌تری نسبت به تخت‌های دیگر برخوردار است. این تخت در دو مدل ساده و جک دار ساخته می‌شود.

چگونه سرویس خواب دو نفره جمع و جور داشته باشیم؟

فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت سرویس خواب دو نفره جمع و جور

یکی از فاکتورهای مهم در قیمت سرویس خواب، برند آن می‌باشد. برندها در اغلب محصولات نقش پر رنگی در قیمت گذاری دارند. برخی از برندها به دلیل کیفیت بسیار بالا و معروف بودن قیمت های نسبتاً گران تری دارند.
یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت سرویس خواب، قیمت مواد اولیه به کار رفته در آن می‌باشد.‌ هرچه چوب بیشتری در ساخت سرویس خواب دو نفره به کار رفته باشد قیمت نهایی کالای شما افزایش پیدا می‌کند. نوع چوب در مقایسه با متراژ نقش بیشتری در قیمت گذاری ایفا می‌کند. به کار بردن چوب های مختلف با ویژگی‌های متفاوت در افزایش و یا کاهش قیمت کالا بسیار موثر است. پارچه از دیگر مواد اولیه‌ای است که در ساخت سرویس خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع پارچه و طرح و رنگ آن از عوامل مهم و تاثیر گذار در کیفیت سرویس خواب و قیمت آن می‌باشد.
برای ساخت برخی از سرویس‌های خواب از مواد اولیه وارداتی استفاده می‌شود که تاثیر فراوانی بر قیمت تمام شده سرویس خواب دارد.

خرید اینترنتی

در حال حاضر خرید اینترنتی وسایل تزئینی و سرویس خواب یکی از شیوه‌های جدید برای تهیه این وسایل به شمار می‌آید. امکان مشاهده طرح ها و مدل‌های بسیار متنوع  به همراه قیمت و خصوصیات آن‌ها یکی از فواید خرید اینترنتی محسوب می‌شود.  به علاوه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات خود را با ضمانت به مشتریان ارائه می‌دهند.

سخن پایانی

برای داشتن سرویس خواب دو نفره جمع و جور و جذاب باید اجزای سرویس خواب به گونه‌ای انتخاب شوند که هم فضا و ابعاد اتاق خواب در نظر گرفته شود و هم طرح و زیبایی سرویس خواب باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سرویس خواب دو نفره جمع و جور و جذاب