میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری کم جا

انتشار:



میز ناهار خوری کم جا یکی از روتین ترین محصولاتی است که برای زندگی ماشینی و مدرن امروز یک نیاز به شمار می آید. همه شما به خوبی می دانید زندگی در خانه های آپارتمانی دیگر شبیه گذشته یک اتاق پذیرایی بزرگ را برای چیدمان میزهای ناهار خوری در پیش روی ما قرار نمی دهد. از همین رو فضا به اندازه کافی برای چیدمان مبل های راحتی و میزهای ناهار خوری در اتاق در پیش روی ما قرار ندارد. پس برای رفع نیاز خود باید از محصولاتی بهره بگیریم که برای این سبک از زندگی ما طراحی و ساخته شده است. هیچ چیزی شبیه میز ناهار خوری کم جا جای خود را در فضای داخلی اتاق نشیمن و آشپزخانه های نقلی شما باز نمی کند. با ما همراه باشید چون قرار است پیرامون این محصول مهم کاربردی مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

خرید میز ناهار خوری کم جا

چرا به شما توصیه می کنیم برای خانه های نقلی خود از میز ناهار خوری کم جا بهره بگیرید. در ادامه دلیل این پیشنهاد را با مزیت های بارز این محصول با شما در میان می گذاریم پس با ما همراه باشید.

طراحی مدرن و به روز میز ناهار خوری کم جا

برای کسانی که تمایل دارند صاحب سبک باشند و همیشه آیتم های مدرن و به روز را شبیه دکوراتورهای حرفه ای در منزل خود داشته باشند. باید بگویم میز ناهار خوری کم جا ایده ال ترین گزینه برای این اشخاص به شمار می آید. به این خاطر که در نظر داشتن صندلی های با شکل هندسی متفاوت و در نظر داشتن سایز کوچک صندلی برای جایگذاری آن در زیر میز امری است که سبب می شود تا یک کار متمایز راهی خانه شما شود.

طراحی مدرن و به روز میز ناهار خوری کم جا

قیمت میز ناهار خوری کم جا

بدون شک شما هم نمی خواهید برای خرید چهار صندلی و یک میز پذیرایی قیمتی را هم راستا با میزهای ناهار خوری لوکس کلاسیک پرداخت کنید. مگر اینکه تمایل داشته باشید از متریال چوب در پروسه آماده سازی این محصول استفاده شود. در غیر این صورت باید در مورد قیمت تمام شده بسیار ایده ال آن صحبت کنیم که بار مالی زیادی را به شما تحمیل نمی کند. شما برای مشاهده نمونه های ارائه شده همانند تصاویر فوق و خرید و سفارشی سازی آن ها می توانید به وب سایت مبل و میز در این راستا سری بزنید بدون شک قیمت های پیش رو شما را برای خرید ترغیب خواهد کرد.

قیمت تمام شده و مقرون به صرفه

تم های رنگی جذاب برای میز ناهار خوری کم جا

از آنجایی که اصلی ترین پارامتر در اصول فنگ شویی برای داشتن جریان انرژی خوب تم های رنگی شاد است. باید به شما بگویم برای میزهای ناهار خوری کم جا که بیشتر برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این آیتم به خوبی رعایت شده است. شما می توانید از هارمونی رنگ بسیار متنوع این سبک محصولات با تناژ رنگی شاد و دلباز بهره بگیرید و سبک طراحی ویژه ای را در فضای داخلی آشپزخانه خود رقم بزنید.

تم های رنگی جذاب

سبک طراحی میز ناهار خوری کم جا

همان طور که از نام این محصول مشخص است فضای زیادی را اشغال نمی کند. حال باید بستری برای چیدمان وسایل مربوط به پذیرایی مهیا باشد تا بتوانید به راحتی از آن بهره بگیرید. از همین رو این میزها گاها به صورت مستطیلی، گرد و مربعی با سبک و ساختار متفاوت طراحی می شود؛ مثلاً میزهای گرد با صندلی های مثلثی که در زیر میز به راحتی جایگذاری می شود طراحی شده است. میز مستطیلی با دو صندلی که شبیه کاناپه ای است و هیچ پشتی و تاجی ندارد تا جایگذاری ایده ال تری را برایتان در گوشه دیوار به تصویر بکشد ایده پردازی شده است. در نهایت میزهای مربعی با صندلی های مربعی برای کسانی که طرفدار دکوراسیون خطی هستند در نظر گرفته شده تا صاحب سبک یک دکوراسیون خلوت و کاربردی باشند.

سبک طراحی میز کم جا

تعداد صندلی مجاز برای میزهای غذا خوری کم جا

اگر نمی خواهید خیلی فضای آشفته و شلوغی را در آشپزخانه یا حتی اتاق نشیمن نقلی خود تجربه کنید به شما توصیه می کنیم از نمونه های مینی این محصول بهره بگیرید. برای این منظور میزها با دو صندلی و در نهایت با چهار صندلی برای شما طراحی می شوند. این سبک از ایده پردازی به این خاطر است که شما برای جایگذاری آن در هر فضایی با مشکل روبرو نشوید؛ یعنی به سادگی بتوانید آن را در اتاق نشیمن یا کنج آشپزخانه خود جای دهید و از آن بهره بگیرید.

تعداد صندلی مجاز برای میزهای کم جا

کلام آخر پیرامون میز ناهار خوری کم جا

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید این محصول به تازگی راهی بازار شده است و با مؤلفه های بارزی که در پیش روی شما قرار می دهد. سبب می شود تا شما بتوانید خالق ایده های جدید باشد. برای این منظور باید به شما بگویم سایز این میزها استاندارد است و برای قرار دادن دو صندلی و چهار صندلی فضای کافی را برایتان مهیا می کند. رویه میز نیز در حدی است که شما بتوانید ظروف مخصوص برای سرو ناهار و شام را روی آن قرار دهید. از سوی دیگر باید به جایگذاری آسان آن در هر فضای کوچکی اشاره داشته باشیم. کاربردی بودن در محیط های کوچک با آیتم های رنگی شاد از مؤلفه های بارز دیگر این محصول به شمار می آید. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی میز ناهار خوری کم جا و خرید آن توانسته باشد نظر شما را جلب کند. برای این منظور توصیه می شود به وب سایت مبل و میز در راستای خرید و سفارشی سازی کردن این محصول سری بزنید بدون شک ایده ال ترین ها در این راستا در پیش روی شما قرار داده می شود.

میز ناهار خوری کم جا