چرا مبل نسکافه ای همیشه رو مد است؟

چرا مبل نسکافه ای همیشه رو مد است؟

انتشار:

 

اگر به عکس های قدیمی خانه های لوکس دقت کنید، می بینید که همیشه مبل نسکافه ای از تیره و روشن روی مد بوده است. در واقع افراد در سال های گوناگون همیشه خواهان خرید این رنگ مبلمان بوده اند و اکنون هم این رنگ مبلمان باز هم از دسته مبل های پرطرفدار و پرفروش به شمار می رود. حالا شاید برایتان سوال پیش آید که چرا این رنگ مبل همیشه طرفداران زیادی دارد؟
 دلیل انتخاب مبل نسکافه ای زیبا جلوه دادن محیط و چیدمان راحت است. چون رنگ نسکافه ای در کنار رنگ های رایج مثل قهوه ای، کرم و شکلاتی هارمونی قشنگی در محیط ایجاد می کند. در واقع رنگ نسکافه ای یکی از رنگ های خنثی است که در کنار رنگ های متنوع زیبا خود را نشان می دهد. البته رنگ نسکافه ای طیف گسترده ای دارد که شما بسته به نظر و سلیقه خود می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.
طراحان دکوراسیون داخلی از مبل نسکافه ای بسیار استقبال می کنند؛ چرا که ایجاد اثر هنری با رنگ نسکافه ای ساده تر از رنگ های دیگر است.

مبل نسکافه ای با چه رنگی ست می شود؟

همه ما به چیدمان زیبا و شیک و ترکیب رنگی خاص و دلنشین تمایل داریم. در واقع طراحی دکوراسیون داخلی منزل در عین جذاب بودن کار سختی است. شما با شناخت رنگ ها چیدمان بهتری می توانید داشته باشید. حال در این بخش می خواهیم بگوییم که مبل نسکافه ای با چه رنگی قشنگ تر جلوه می کند؟
اگر شما نیز علاقه مند به خرید مبل نسکافه ای هستید، می توانید چندین رنگ را با مبلمان خود در نظر بگیرید و از بینشان بهترین و زیباترین رنگ را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ ها دید خود را گسترده کرده و تنها به چند رنگ همیشگی رو نیاورید. تاثیر انتخاب رنگ عناصر دکوراسیون داخلی روی زیبایی محیط امری انکارناپذیر است.
به عنوان مثال پس از خرید مبل نسکافه ای انتخاب رنگ کوسن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. البته ناگفته نماند که دید هر کس بسته به سلیقه شخصی خود با دیگری متفاوت است. در واقع نظر و روحیات اشخاص مختلف با هم فرق می کند. ولی در حالت کلی ترکیب رنگی نسکافه ای و زرشکی تضاد قشنگی در محیط ایجاد می کند. همچنین قهوه ای تیره و نسکافه ای روشن نیز در کنار هم قشنگ می شوند. رنگ صورتی بنفش هم در کنار مبل نسکافه ای خوب جلوه می کند. در واقع شما برای زیبا جلوه دادن محیط می توانید از رنگ های متضاد در کنار هم استفاده کنید.

مبل نسکافه ای با چه رنگی ست می شود

ست اکسسوری با مبل نسکافه ای

برای ایجاد دکوراسیون زیبا و جذاب باید در انتخاب مبلمان و اکسسوری دقت کنید. مبل نسکافه ای برای زیبا دیده شدن به یک سری عناصر زیبا نیز نیاز دارد. به عنوان مثال کوسن خاص و جذاب یا مجسمه های بامزه در دسته اکسسوری های دکوراسیون داخلی قرار می گیرند. همچنین انتخاب جلومبلی مناسب نیز روی زیبایی محیط تاثیر مستقیم دارد. انواع جاشمعی و شمع های هنری، وسایل قدیمی و آینه های دکوراتیو همگی در دسته اکسسوری محیط خانه قرار می گیرند. شما باید به طور هوشمندانه بهترین اکسسوری ها را با مبل نسکافه ای ست کنید. قرار دادن وسایل عتیقه و خاص در محیط خانه جلوه بسیار قشنگی در خانه پدید خواهد آورد. اگر به سبک کلاسیک علاقه مندید اشیای قدیمی را در چیدمان دکوراسیون داخلی فراموش نکنید.
چنانچه فرش یا قالیچه قدیمی دارید در کنار مبل نسکافه ای خیلی قشنگ جلوه می کند. استفاده از آباژور، ساعت، شلف و ... نیز کاملاً سلیقه ای است. می توانید بسته به سبک چیدمان منزل بهترین اکسسوری ها را در چیدمان منزل استفاده کنید.

ست اکسسوری با مبل نسکافه ای

رنگ کوسن با مبل نسکافه ای

همیشه انتخاب رنگ مبلمان و اجزای دکوراسیون داخلی هم یکی از شیرین ترین کارها بوده هم یکی از کارهای دلهره آور است. اینکه شما بهترین رنگ کوسن را مطابق با رنگ مبلمان انتخاب کنید حساسیت زیادی می طلبد. بهترین رنگ کوسن با مبل نسکافه ای چه رنگی است؟ برای پاسخ به این سوال می توانید از چیدمان های متعدد درون نت یا از طراحان دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.
با شنیدن رنگ نسکافه ای شاید تنها به کوسن رنگ قهوه ای فکر کنید. اما واقعیت این است که استفاده از رنگ های متضاد نیز به زیبایی محیط می افزاید. یکپارچه بودن رنگ های استفاده شده در محیط شاید هارمونی یکنواختی پدید آورد. خیلی از افراد این یکپارچگی را می پسندند اما یک سری افراد هم تمایل به چیدمان خاص و منحصر به فرد دارند. به همین خاطر به جای استفاده از رنگ های کرم و قهوه ای از کوسن های رنگ صورتی یا بنفش استفاده می کنند.  
مبل و کوسن های روی آن محوریت دکوراسیون هر منزل را تشکیل می دهند. تناسب رنگ ها بین اجزای دکوراسیون مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه شود. رنگ سفید و نسکافه ای در کنار هم یکی از انتخاب ها است. شاید در ابتدا با شک و تردید کوسن سفید رنگ بخرید اما معمولاً از خرید کوسن سفید پشیمان نخواهید شد. البته بدون در نظر گرفتن اینکه کوسن سفید رنگ خیلی زودتر از رنگ های دیگر کثیف می شود. کوسن رنگ طلایی یا رنگ چوب نیز یکی از انتخاب های خوب برای مبل نسکافه ای است. بنابراین بسته به اجزای دکوراسیون می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. انتخاب پارچه کوسن بسته به سبک چیدمان باید انتخاب شود. برخی افراد کوسن نسکافه ای اما طرح دار را با مبل نسکافه ای ست می کنند. بنابراین انتخاب کوسن نیز مانند وسایل دیگر کاملاً سلیقه ای است.

رنگ کوسن با مبل نسکافه ای