مبل راحتی یشمی

مبل راحتی یشمی

انتشار:


آیا تا به حال تجربه خرید مبل راحتی یشمی یا همان سبز را داشته اید؟ رنگ سبز در رده رنگ های سرد دسته بندی می شود همانند رنگ آبی از همین رو نیاز است برای تجدید حیات این رنگ از رنگ های مکمل استفاده شود. پس به شما این نوید را می دهیم که با رنگ سبز به راحتی می توانید رنگ سرخابی، سفید، قرمز و هر آیتم رنگی که به آن علاقه مند هستید را به خانه مهمان کنید. رنگ سبز طیف های بسیار گسترده ای از جمله سبز روشن، لجنی، زمردی، یشمی، لیمویی، سبز آبی، سبز تیره، زیتونی و سبز چمنی را دارد. شما به راحتی می توانید از این سیر گسترده رنگی بر اساس هارمونی رنگ فضای داخلی منزل خود مبل ایده ال تان را تهیه و دست به سفارشی سازی آن بزنید. در ادامه قصد داریم چند مبل سبز یشمی را برای ایده پردازی بیشتر به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید که قرار است بهترین ها در پیش روی شما باشد.

مبل راحتی یشمی کاسپین

مگر از مبل های راحتی مبل و میز مبلی هم راحت تر در بازار یافت می شود. شاید خارج از لطف نباشد که بگویم به لطف دستان توانمند تیم تخصصی مبل و میز مبل های راحتی برای شما فراهم شده است؛ که نه تنها از منظر تم رنگی که از جهت طراحی نیز در نوع خود بی نظیر است. به مبل ارائه شده دقت کنید. مد نظر قرار دادن سبک طراحی مبل تخت خواب شو به صورت همزمان با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زند. استفاده از کوسن های بسیار نرم متصل به دست خواب راحت و نشیمن به مراتب راحت تری را برای شما فراهم می سازد. در نهایت نیاز است به نشیمن بسیار بزرگ و نرم آن اشاره داشته باشیم که جای خالی یک تخت خواب را برای شما پر می کند. سبک طراحی بسیار هنرمندانه دسته و پایه در کنار پشتی مبل این کار را بسیار اسپرت و شیک به تصویر کشیده است. رنگ سبز یشمی هم که با مبل های تکی با هر آیتم رنگی به سادگی ست می شود و یک هارمونی رنگ با شکوه را برایتان به تصویر می کشد.

مبل راحتی مکانیزمی کاسپین

مبل راحتی یشمی پرایم

 اگر می خواهید خالق ایده باشید و منحصر به فرد ترین مبل راحتی ایرانی را به خانه مهمان کنید. ما خرید محصول فوق را به شما توصیه می کنیم. از آنجایی که پایه های بسیار استاندارد با ارتفاع کمی برای این مبل در نظر گرفته شده است. نه تنها نشیمن راحت که شما خوابی درست شبیه خواب روی تخت خواب نرم و گرم خود را با این محصول حس خواهید کرد. از آنجایی که با باز شدن مبل و تبدیل شدن آن به تخت خواب دست ها فضای بیشتری را برای شما فراهم می سازد. دیگر نیازی نیست قطعاً از فضای قابل قبول این محصول برای خواب و استراحت شما چیزی بگویم. دو استایل متفاوت برای مبل و تخت خواب این محصول سبز یشمی در پیش روی شما قرار دارد که بدون شک شما را با خرید به وجد خواهد آورد. ترکیب رنگ سبز یشمی و صورتی بسیار ملایم برای این سرویس مبل ایده پردازی است که سبب شده است سردی مبل با تم رنگی صورتی از میان برداشته شود و حال و هوای شیک تر و لوکس تری را تصویر سازی کند.

مبل راحتی پرایم

مبل راحتی یشمی نسیم
 

هر چقدر از راحتی، زیبایی و طراحی هنرمندانه مبل فوق برای شما بگویم باز هم کم است. دو انتخاب برای سفارشی سازی کردن این محصول در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید این مبل سبز یشمی شیک را هم به صورت کاناپه ای ساده و هم به صورت تخت خواب شو و مکانیزمی در پیش روی خود داشت باشید. این امر به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. ما می خواهیم از تم رنگی سبز برایتان بگویم که وقتی با چوب قهوه ای روشن و کوسن های قرمز و مبل های تکی قرمز ترکیب می شود چه غوغایی به پا می کند. برای کسانی که تمایل دارند صاحب سبک باشند و نمونه کار آن ها را هیچ کسی در منزل خود تکرار نکرده باشد. خرید این ست بی نظیر یک امر ضروری است. چون هنر لمسه دوزی به کار گرفته شده و طراحی ویژه پایه و دسته مبل در کنار نوع دوخت منحصر به فرد پشتی و نشیمن سبب می شود تا شما یک کار متفاوت را راهی منزل خود کنید.

مبل راحتی مکانیزمی نسیم

مبل راحتی یشمی ویولا

 سبز همیشه خاص بوده و همیشه نیز خواهد بود. بدون شک همه شما به خوبی می دانید که مبلمان سبز مثل لباس سبز بعد از رنگ مشکی یکی از پر طرفدار ترین آیتم های انتخابی به شمار می آید. حال اگر نمی خواهید خیلی فضا تیره شود و یک رنگ مکمل برای رفع این تیرگی به فضا راه پیدا کند. به راحتی می توانید از ترکیب رنگ سبز یشمی و طوسی بسیار ملایم برای ایده پردازی خود همانند تصویر نمونه بهره بگیرید. پایه های قهوه ای طلایی، طراحی ساده، نشیمن راحت، کاناپه های جمع و جور و در عین حال لوکس تنها بخشی از مزیت های این محصول زیبا به شمار می آید.

مبل راحتی ویولا

کلام آخر پیرامون خرید مبل راحتی یشمی

همان طور که در طول مقاله پیش رو عنوان شد رنگ سبز در رده رنگ های سرد اما پر طرفدار قرار دارد. پس اگر شما هم اهل ریسک کردن هستید و نمی خواهید مشابه دکوراسیون شما را کسی دیگر داشته باشد. به شما توصیه می کنیم حتما از این آیتم رنگی برای دیزاین فضای داخلی اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و حتی محل کار خود بهره بگیرید. در نظر گرفتن رنگ سبز تیره با رنگ قرمز، سرخابی و رنگ صورتی ملایم تصویر سازی بی نقصی را برایتان فراهم می سازد. حال اگر به صورت تک رنگ می خواهید از این آیتم رنگی بهره بگیرید. بدون شک رنگ سبز ملایم چمنی انتخاب ایده الی برای شما خواهد بود.