نکات مهم برای انتخاب پایه میز تلویزیون

نکات مهم برای انتخاب پایه میز تلویزیون

انتشار:

 

همه ما دوست داریم با  چیدمانی شیک در منزل، فضای خانه را زیبا و جذاب کنیم. انتخاب پایه میز تلویزیون بسیار روی زیبایی محیط تاثیرگذار است، به همین دلیل انتخاب مناسب ترین پایه تلویزیون شاید یک چالش به نظر برسد. اولین نکته مسلماً توجه به اندازه تلویزیون است اما جنس پایه نیز اهمیت بسیاری دارد. در ادامه جنس های مختلف پایه تلویزیون را بررسی خواهیم کرد.

پایه میز تلویزیون چوبی

اقلام چوبی همیشه مورد استقبال عموم مردم قرار می گرفت و همچنان پرطرفدار است. پایه میز تلویزیون چوبی نه تنها موجب زیبایی فضای محیط شده بلکه با دوام و محکم است. این محصول همچون آفتاب پرست به راحتی با هر نوع سبکی خود را سازگار می کند. در واقع مهم نیست دکوراسیون داخلی منزلتان چه سبکی است، پایه میز تلویزیون چوبی با هر سبک دکوراسیونی زیبا جلوه می کند. چه خانه های تجملاتی داشته باشید چه ساده، می توانید با خرید این محصول فضایی گرم و صمیمی در منزل ایجاد کنید. چوب کلاسیک ترین متریالی است که در طراحی پایه استفاده می شود. نگهداری از چوب ساده بوده و از لحاظ قیمت نیز به صرفه است. 

.ئایه چوبی

پایه میز تلویزیون فلزی یا استیل

پایه میز تلویزیون معمولاً بخش بزرگی از اتاق نشیمن را اشغال می کند، به همین دلیل  جنس و نوع آن می تواند روی سبک و طراحی کل اتاق و حتی کل خانه تاثیر بگذارد. فلز یا استیل یکی از متریال های محبوب برای پایه تلویزیون به شمار می رود. خرید پایه فلزی بهترین انتخاب است؛ زیرا علاوه بر قیمت مناسب بودن، با سلیقه های مختلف مطابقت دارد. این نوع پایه قابلیت تحمل وزن زیادی را داشته و با خرید آن دیگر ترس شکسته شدن آن را ندارید. 

.پایه میز تلویزیون فلزی یا استیل

پایه بلند

پایه میز تلویزیون در اندازه های مختلف برای محیط های گوناگون در بازار موجود است. ارتفاع پایه تلویزیون خود را به طور قانونی پیدا کنید. قانون کلی اینطور است که مرکز صفحه باید با سطح چشم بیننده و یا درست زیر آن قرار بگیرد. در واقع شما باید اطمینان پیدا کنید که تلویزیون شما در یک موقعیت راحت قرار گرفته است. با اندازه گیری فاصله کف تا میانگین دید و کم کردن نیمی از قد تلویزیون می توانید بهترین ارتفاع را برای پایه تلویزیون خود تعیین کنید. 

.

پایه کوتاه

انتخاب پایه کوتاه یا بلند برای پایه میز tv سلیقه ای است. شما بسته به دکوراسیون منزل و اتاق خود می توانید مدل کوتاه و یا بلند را تهیه کنید. 

میز تلویزیون بدون پایه

انتخاب بین میز تلویزیون پایه دار و بدون پایه به فضای محیط و سبک دکوراسیون بستگی دارد. اگر شما نیز در انتخاب این دو نوع میز دچار تردید شده اید، این بخش را مطالعه کنید. میز tv بدون پایه شاید در تصور خیلی از افراد ناجالب به نظر برسد. در صورتی که امروزه نصب میز روی دیوار جلوه بی نظیری در فضای محیط خانه پدید می آورد. شما میز تی وی از هر جنسی که بخواهید از نوع دیواری آن در بازار موجود است. انتخاب رنگ و مدل کاملاً به نظر خودتان بستگی دارد. طراحی درست و تولید با کیفیت میز tv دیواری یا بدون پایه می تواند فضای کوچک خانه را بزرگتر نیز نشان دهد. پس اگر متراژ اتاق نشیمن منزل کوچک است، انتخاب این محصول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. 

میز تلویزیون بدون پایه

میز تلوزیون با پایه طلایی

میز tv پایه طلایی مورد علاقه افرادی است که سبک مدرن را در دکوراسیون منزل پیاده سازی کرده اند. در واقع مبلمان تجملاتی و سلطنتی دارند و با قرار دادن یک میز پایه طلایی زیبایی و جلوه چیدمان منزل را تکمیل می کنند. رنگ طلایی همیشه از سایر رنگ ها بیشتر در دید عموم قرار گرفته و موجب زیبایی بیشتر فضای محیط می شود. مدل های متنوعی از میز پایه طلایی در بازار و فروشگاه ها موجود است. انتخاب مدل میز بسته به فضای خانه و سلیقه فردی مشتری می تواند متفاوت انتخاب شود. 

میز تلویزیون پایه کنج

میز تلویزیون پایه کنج از دسته محصولاتی است که طراح با استفاده از قدرت خلاقیت، تغییری شگرف در طراحی روتین میز به وجود آورده است. منظور از این جمله این است که همیشه میز از نگاه عموم مردم 4 پایه داشته و عمود روی زمین قرار می گیرد. وجود زاویه در میز tv پایه کنج موجب قرارگیری راحت آن در کنج دیوار می شود. در واقع افرادی که به دلیل فضای محدود اتاق مجبور به نصب تلویزیون در کنج اتاق هستند، انتخاب و خرید این نوع میز برایشان بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، پایه کنج میز تلویزیون موجب منحصر به فرد بودن محصول شده و از این بابت بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. شما می توانید با خرید این محصول از فضای بی استفاده اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. زیباترین مدل ها از میز پایه کنج در فروشگاه موجود است که انتخاب رنگ و مدل آن سلیقه ای است. 

میز تلویزیون پایه کنج