برای مبل راحتی چند متر پارچه لازم است؟

برای مبل راحتی چند متر پارچه لازم است؟

فهرست مطالب

 

شاید برایتان سوال پیش آید که برای مبل راحتی چند متر پارچه لازم است؟ در این مطلب در مورد متراژ مورد نیاز پارچه در تولید مبل راحتی صحبت کرده ایم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.
امروزه هر یک از مبلمان در سبک و کلاف متنوعی تولید شده و از پارچه های متنوع در جنس و سبک های متفاوت رویه کشی شده اند.  مقدار متراژ مورد نیاز هر نوع مبل بسته به ابعاد آن متفاوت است. برای تعیین متراژ پارچه مورد نیاز مبلمان ادامه مطلب را مطالعه کنید.

عوامل مهم در تعیین متراژ پارچه مبل راحتی
 

  نوع و سبک مبلمان
   طراحی و شکل آن
    ابعاد
   تعداد و ابعاد کوسن ها
    جنس و عرض پارچه

مقدار پارچه لازم در تولید مبل راحتی

برای تعیین مقدار پارچه مورد نیاز در مبل اول از همه باید بدانیم که مبل دلخواه شما چند نفره است؟ دارای چه سبکی است؟ اگر مبل انتخابی منزل مبل دسته چوبی است، برای مدل تک نفره حدود 3 متر برای سه نفره ها حدود 10 متر پارچه نیاز است. شما نسبت به چند نفره بودن مبل منزل می توانید مقدار پارچه مورد نیاز آن را تعیین کنید.
مبل های راحتی مخصوصاً مبل راحتی مدل تخت خوابشو به مقدار پارچه بیشتری نیاز دارد. برای روکش کشی مبل های راحتی تخت خوابشو از 4.5 تا 6.5 متر برای سه نفره ها از 10 تا 15 متر پارچه نیاز است.

مقدار پارچه لازم در تولید مبل

پارچه مورد نیاز برای روکش کوسن ها

هر نوع مبلمان متناسب با سبک و رنگ روکش دارای کوسن های مختلف همرنگ یا ترکیبی است. کوسن ها جلوه مبلمان را بیشتر کرده و موجب ایجاد تکیه گاه نرم می شود. قرار دادن کوسن روی مبل زیبایی ظاهری مبلمان را بیشتر کرده و دکوراسیون منزل را زیباتر می کند. به همین دلیل جنس و رنگ انتخابی کوسن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. افراد برای خرید برخی انواع مدل مبلمان دو کوسن بزرگ و 4 کوسن کوچک انتخاب می کنند.

پارچه مورد نیاز برای روکش کوسن ها

انتخاب بهترین پارچه برای روکش مبل

برای روکش کشی مبلمان منزل به دنبال پارچه ای با کیفیت و جنس خوب هستید؟  آیا اطلاعات شما نسبت به نوع و جنس پارچه رومبلی کم است؟ آیا نمی دانید چه نوع پارچه ای مناسب سبک مبلمان شما است؟ از طریق دریافت مشاوره رایگان بهترین نوع و جنس پارچه را برای روکش مبلمان خود انتخاب کنید.
انتخاب پارچه برای روکش مبل راحتی یکی از تاثیرگذارترین انتخاب ها روی زیبایی دکوراسیون منزل است. خیلی از افراد به هنگام خرید پارچه روکش مبل دچار سردرگمی می شوند. تصور پارچه روی مبل شاید برایشان سخت است یا شاید نمی دانند بهترین انتخاب کدام گزینه است. پارچه روکش مبل انواع مختلفی داشته و مشتریان می توانند بر اساس بودجه خود و سلیقه شخصی یکی از انواع پارچه های موجود را انتخاب کنند. اما اگر قصد خرید مبل تختخواب شو را دارید حتما بیش از سایر انواع مبل به جنس پارچه روکش مبل دقت کنید. چون مبل راحتی تختخواب شو از جمله مبل های راحت و پرکاربردی است که افراد روی آن دراز کشیده و لم می دهند. بنابراین در صورت بی کیفیت بودن جنس پارچه مسلماً خیلی زود پارچه روکش از بین خواهد رفت.
در انتخاب پارچه روکش مبل پیش از خرید، معیارهای خود را مرور کنید. بهتر است پیش از هر اقدامی ابتدا از ویژگی های پارچه روکش مطلع شوید. چرا که پارچه ها علاوه بر کیفیت و رنگ ویژگی های مهم دیگری نیز دارند. ویژگی هایی از قبیل لکه نشدن، سبک بودن، نرم بودن همگی ویژگی های مهم پارچه محسوب می شوند.
سپس با اطلاع از مقدار پارچه مورد نیاز می توانید پارچه انتخابی را به اندازه مورد نیاز سفارش دهید. مبلمان راحتی تختخوابی نسبت به سایر انواع مبلمان به مقدار پارچه بیشتری نیاز دارند چرا که بزرگ و راحت است.

انتخاب بهترین پارچه برای روکش مبل

جمع بندی برای خرید متراژ پارچه مناسب برای مبل

در این مطلب مقدار پارچه مبلی مورد نیاز در تولید مبلمان ارائه شده است اما در صورت مواجه شدن با هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن فروشگاه مبل و میز تماس بگیرید تا کارشناسان با ارائه مشاوره رایگان در تصمیم گیری و انتخاب نوع و مقدار پارچه شما را راهنمایی کنند. قیمت هر نوع پارچه بسته به جنس، کیفیت و دیگر ویژگی ها متفاوت است. شما بر اساس بودجه خود می توانید بهترین و زیباترین پارچه را انتخاب کنید. تمام محصولات فروشگاه و متریال مورد استفاده در مبلمان اعم از پارچه در بالاترین کیفیت عرضه شده تا مشتریان از کیفیت کار رضایت کامل داشته باشند.   

 

 

 

مطالب مشابه

معرفی بهترین پارچه مبلی 5 تیر 1402

معرفی بهترین پارچه مبلی

پارچه مبلی هم روی زیبایی مبلمان و هم روی دوام و ماندگاری آنها موثر است. بنابراین باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. در غیر این صورت مبلمان نو، خیلی زود پاره شده و فرسوده می شود. جنس پارچه مبلی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا طول عمر و راحتی مبلمان را تعیین می کند. انتخاب بهترین پارچه مبلی به همان اندازه نیز مهم است.

پارچه مبلی سافت 18 آبان 1401

پارچه مبلی سافت

پارچه مبلی سافت در دسته چرم پارچه ها قرار می گیرد ولی در واقع این پارچه مبلی مابین چرم پارچه و مخمل است. حسن این پارچه مبلی این است که نه سادگی مخمل را دارد نه جنسی شبیه به چرم دارد ا

پارچه مبلی کادیز 26 آبان 1401

پارچه مبلی کادیز

پارچه مبلی کادیز بسیار شبیه به پارچه مبلی هانزو است رنگ بندی پارچه مبلی کادیز متنوع است و دررنگ های مختلف رنگی می توان با آن مبل های زیادی را تولید کرد پارچه کادیز برای مبل چستر بسیار شیک می شود

راهنمای خرید پارچه مبلی - قیمت و فروشگاه ها 22 تیر 1400

راهنمای خرید پارچه مبلی - قیمت و فروشگاه ها

به یقین می توان گفت مهمترین عامل که در قیمت مبل بسیار تاثیر گذار است پارچه مبل راحتی است. انتخاب رنگ مناسب و پارچه مناسب می تواند قیمت یک مبل در یک نمایشگاه را تا دوبرابر افزایش دهد. ب

پارچه مبلی چوپر 19 آبان 1401

پارچه مبلی چوپر

پارچه مبلی چوپر choper جز پارچه های جدیدی است که رنگ کرم آن با کد h15 پرفروش ترین رنگ است این پارچه کیفیت بالایی دارد و همانطور که در تصویر رویت می کنید از تنوع رنگی بالایی برخوردار است

پارچه مبلی ملما 12 آبان 1401

پارچه مبلی ملما

پارچه مبلی ملما جز پارچه های خاص محسوب می شود که روی هر مبلمانی شیک نمی شود پارچه مبلی ملما به خاطر سبکی که شبیه گونی بافت فقط برای مبل های ساده پیشنهاد می شود