معرفی بهترین پارچه مبلی

معرفی بهترین پارچه مبلی

انتشار:

 

کدام پارچه مبلی بهتر است؟ همه ما می دانیم که پارچه مبلی هم روی زیبایی مبلمان و هم روی دوام و ماندگاری آنها موثر است. بنابراین باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. در غیر این صورت مبلمان نو، خیلی زود پاره شده و فرسوده می شود. جنس پارچه مبلی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا طول عمر و راحتی مبلمان را تعیین می کند. انتخاب بهترین پارچه مبلی به همان اندازه نیز مهم است. در این مطلب قصد داریم با معرفی بهترین پارچه مبلی در این راستا شما را راهنمایی کنیم. 

معرفی بهترین پارچه مبلی ها

بهترین طراحان مبلمان توصیه می کنند که پارچه مبلی رنگ خنثی انتخاب کنید. اینجور رنگ ها برای هر دکوراسیونی با هر رنگ و مدلی مناسب است. انتخاب پارچه های رنگی ممکن است در طول چند سال شما را خسته کند. پارچه های مورد استفاده در اسباب اثاثیه خانه مخصوصاً مبلمان یکی از مهمترین مواردی است که قبل از خرید باید درست انتخاب شوند. انتخاب نادرست پارچه مبلی ممکن است روی عدم زیبایی ظاهر اتاق و موارد دیگر تاثیر منفی داشته باشد. انتخاب پارچه های با ضریب اصطکاک بالا امکان استفاده از مبلمان برای سالیان متمادی را فراهم می کند. وقتی صحبت از قیمت و مدل مبل راحتی برای منزل می شود، عوامل مختلفی در انتخاب تاثیرگذار خواهند بود که مهمترین آنها جنس و مدل پارچه مبل است. در این بخش بهترین پارچه مبلی را به شما معرفی می کنیم.

پارچه مبلی هانزو

پارچه هانزو یکی از  بهترین پارچه مبلی موجود در بازار محسوب می شود. این پارچه از مواد اولیه مرغوب اعم از رنگ و نخ در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف تولید می شود. پارچه مبلی هانزو ساخته شده از پلی استر بوده و علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی های مثبت پارچه مبلی نایلونی، مقاومت قابل توجهی در برابر نور مستقیم و چین و چروک دارد. بنابراین به یک انتخاب هوشمندانه در بین انواع پارچه مبلی تبدیل می شود. این پارچه دارای استاندارد ملی ایران و صدمین استاندارد اروپا به شماره TH015 162797 می باشد. پایداری، دوام، مقاومت در رنگ و بافت، نرمی و ... از جمله ویژگی های پارچه مبلی هانزو است. تمام این ویژگی ها به دلیل استفاده از دستگاه های تخصصی کنترل کیفیت می باشد. آزمایش های متعددی برای ثبات رنگ، پایداری سایش، پایداری نور و پایداری ابعادی روی هانزو انجام داده اند و در نهایت به بازار عرضه نموده اند. 

هانزو

پارچه مبلی ماریو 

بافت چرمی و پتینه مانند پارچه مبلی ماریو آن را از لحاظ ظاهر با دیگر پارچه ها متفاوت ساخته است. این نوع پارچه مبلی دارای دون دون هایی از خود است که به زیبایی مبلمان می افزاید. برخلاف پارچه های چرمی حالت مخملی دارند و نشیمنگاه راحتی ایجاد می کنند. 

ماریو

پارچه مبلی سافت

سافت نوعی پارچه چرمی است که برای استفاده در مبلمان راحتی و چستر کاربرد بسیاری دارد. این نوع پارچه از خود دارای طرح چرم بوده اما پارچه ای است و مبلمان دنج و راحتی ایجاد می کند. اگر به دنبال پارچه ای نرم و مقاوم با رنگ بندی متنوع هستید، پارچه مبلی سافت بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. قیمت این پارچه مبلی نسبت به نرمی و دوام مقرون به صرفه است. 

سافت

پارچه مبل ملما

ملما یکی از بهترین پارچه مبلی ها است که به دلیل بافت گونی شکل مبلمان را متفاوت و جذاب پدید می آورد. این نوع پارچه مبلی نسبتاً جدیدترین نوع پارچه عرضه شده در بازار است که توانسته جایگاه خوبی بین مشتریان بدست آورد. پارچه مبلی ملما در رنگ بندی های مختلف عرضه شده که شما بسته به سلیقه و رنگ دکور می توانید رنگ پارچه مد نظر خود را انتخاب کنید. 

ملما

چگونه بهترین پارچه مبلی را انتخاب کنیم؟

شما ابتدا باید در نظر بگیرید که قصد دارید مبلمان خود را در منزل قرار دهید یا محل کار. پس از آن می توانید ویژگی های پارچه های مختلف را مورد مطالعه قرار دهید و از بین رنگ ها، رنگ مورد علاقه و هماهنگ با سایر عناصر محیط را انتخاب کنید. بافت پارچه و دوام و ماندگاری آن مهمترین ویژگی محسوب می شود. بنابراین حتماً پیش از خرید در مورد هر نوع پارچه مبلی اطلاعات لازم را بدست آورید. البته می توانید با ما تماس بگیرید تا به شما مشاوره های لازم را ارائه دهیم. کارشناسان با حوصله فراوان آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.